Ben er denk ik in de jaren wel 5 keer aan begonnen, maar heb het nooit afgemaakt. Ik weet waar ik aan beginquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:45 schreef Jehuty het volgende:
Ghost Babel ziet er inderdaad vet uit! En MG1 is best vermakelijk, hoewel je het waarschijnlijk op een aantal momenten ook zal vervloeken. Mocht je het zonder walkthrough doen, raad ik sterk aan om aantekeningen en/of iets van een kaart bij te houden op papier. Dat scheelt denk ik heel veel tijd met zoeken naar bepaalde items. In ieder geval succes, laat maar weten wat je er van vindt
Dit is de Solid Snake Revoltech Mini. Heb hem zelf van Amiami vandaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:06 schreef Jehuty het volgende:
Nice! Waar heb je hem besteld? En om terug te komen op het PS3-probleem wat ik had; ik realiseerde mij vandaag opeens dat mijn broer een PS3 heeft, waar hij in de paar jaar dat hij hem heeft waarschijnlijk drieënhalve keer op heeft gespeeld. Die mag ik vast even lenen om MGS4 te spelen. Scheelt weer 170 euro voor een PS3 met MGS4.
Peace Walker HD was toch ook gewoon voor de Xbox 360?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dit is de Solid Snake Revoltech Mini. Heb hem zelf van Amiami vandaan.
Mooi nieuws over die PS3, kun je ook gelijk Peace Walker HD en Ground Zeroes spelen
Metal Gear speel je niet op een Xbox.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:28 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Peace Walker HD was toch ook gewoon voor de Xbox 360?
Ze zijn er voor beschikbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:29 schreef VulpX het volgende:
[..]
Metal Gear speel je niet op een Xbox.
Ik acht een feestdagen release wel mogelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit staat op de Twitter van Kojima
Er staat daar in kleine letters Q4 2014, zou het dan toch?![]()
[ afbeelding ]
Feestdagen-release zou dus ook betekenen dat ik hem kan spelen voordat ik naar het buitenland vertrek voor mn studie, zou helemaal geweldig zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik acht een feestdagen release wel mogelijk.
We horen het vanavond. De hints naar een releasedatum worden steeds hardnekkiger. Ook het feit dat mensen die op GamesCom en vanavond pre-orderen ¤5,- korting krijgen op de pre-order geeft wel aan dat de kans heel groot is dat we vanavond die datum krijgen.
Ik pak iig de popcorn erbij
Ow dat sowieso. Dit keer laat ik ook de speciale Japanse Premium Edition (als die er weer komt) gewoon hierheen komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Feestdagen-release zou dus ook betekenen dat ik hem kan spelen voordat ik naar het buitenland vertrek voor mn studie, zou helemaal geweldig zijn
Wordt gelijk een Collector's Edition pre-order voor mij als die er is
Ga daar nu maar niet van uit...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:48 schreef LeaderRoel het volgende:
Op de site van Konami staat er dat MGSV Ground Zeroes en The Phantom Pain naar Steam komen
Lijkt me ook leuk als de HD Collection naar Steam komt
november uit me hoofdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer komt PS Now naar Europa? Ik zag dat de MGS HD Collection en MGS4 er ook bij staan
Congrats!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Zojuist 100% van de Ground Zeroes trophies verdiend!
Helemaal klaar voor The Phantom Pain!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |