http://www.gameliner.nl/n(...)4-is-een-kledinglijnquote:Op maandag 15 september 2014 15:30 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat zal er in de Metal Gear 2014 Collection zitten?
Ik denk:
- MGS 1 of Twin Snakes
- MGS 2, 3, PW HD
- MGS 4 Remastered
Misschien ook nog:
- Ground Zeroes
- Metal Gear Rising
En dat hij voor PC, PS4 en Xbox One komt.
De collectie zou ideaal zijn voor mensen met PC of Next-gen console die de games nog niet gespeeld hebben om het verhaal van alle voorgaande games mee te maken voordat The Phantom Pain uitkomt
Ik zag het vanmorgen jaquote:Op donderdag 18 september 2014 12:31 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.gameliner.nl/n(...)4-is-een-kledinglijn
Welk land zou het trouwens zijn? Ik had ergens gelezen dat dit Zuid-Afrika was omdat een van die guards Afrikaans praat, maar kan ook Mozambique of Zimbabwe zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:30 schreef VulpX het volgende:
Ziet ernaar uit dat dit mijn droom Metal Gear game wordt. Dat jungle level, die sneaking suit!![]()
Ik denk zelf Zuid-Afrika. Outer Heaven lag ook in de buurt van Zuid-Afrika dacht ik.quote:Op zondag 21 september 2014 09:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Welk land zou het trouwens zijn? Ik had ergens gelezen dat dit Zuid-Afrika was omdat een van die guards Afrikaans praat, maar kan ook Mozambique of Zimbabwe zijn denk ik
Bij de timeline bij het einde van Ground Zeroes las ik ook iets over een verlaten ondergrondse nucleaire testbunker in Zuid-Afrika, misschien heeft dat er mee te makenquote:Op zondag 21 september 2014 09:38 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik denk zelf Zuid-Afrika. Outer Heaven lag ook in de buurt van Zuid-Afrika dacht ik.
Denk niet dat het de releasedate is, is een beetje vroegquote:Op maandag 22 december 2014 18:54 schreef Jay_Snake het volgende:
De mogelijke releasedate (24-2) is dus gelekt, can't wait
Nah.quote:Op maandag 22 december 2014 18:54 schreef Jay_Snake het volgende:
De mogelijke releasedate (24-2) is dus gelekt, can't wait
De FOX Engine is ook voor de PC gemaakt, vandaar dat het er zo mooi uitziet en soepel looptquote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Goede port wel, voor de pc. Had niet verwacht dat het met alles op de hoogste settings zou lopen op mijn 650 ti
Juist niet, als je missies zonder alerts en zonder kills wil doen blijft het superspannend, vooral nu het een open wereld is moet je constant om je heen kijken of er niemand achter je zitquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:56 schreef Ixnay het volgende:
Als ik al die gameplay beelden zie van MGS5, dan lijkt deze game wel veel meer open wereld dan eerdere MGS games.
Gaat hierdoor niet het hele MGS gevoel verloren, waarbij je één duidelijk doel hebt waar je naartoe moet sluipen en kruipen?
Die soldaten met een balon ophalen kost geld, en voor de demo hebben ze onbeperkt geld aanstaan. Ik denk dat je in het begin van het spel vrij veel geldproblemen krijgt als je constant je balonnen gebruikt, vooral omdat je ook geld moet besteden aan het managen van je basis, R&D, equipment etcquote:Op dinsdag 23 december 2014 13:30 schreef Marsenal het volgende:
Dat gerucht over februari zal wel niet kloppen, maar ik hoop stiekem van wel natuurlijk.
Alles van deze game maakt mij rete-enthousiast.. Maar dan zit ik zo'n gameplay-video te kijken en zie ik dat de speler ieder lichaam omhoog laat vliegen aan een ballon, en dat vind ik toch wel een beetje een kut-concept.
Deze post is tevens een tvp
Dat had ik niet gezien. Ik kreeg de indruk dat zodra een lichaam omhoog ging, het 'onzichtbaar' was geworden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Als je goed kijkt zie je ook dat andere soldaten gelijk die balon kunnen zien en hem kapot schieten.
In de Afrika gameplay video zie je minstens een paar keer dat de ballon kapot wordt geschotenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat had ik niet gezien. Ik kreeg de indruk dat zodra een lichaam omhoog ging, het 'onzichtbaar' was geworden.
Nee, ze gingen 2 uur lang kerstcadeautjes uitpakken en toen op het laatst lieten ze nog een nieuwe kippenhoed zien die je in het spel kan gebruikenquote:
Ik zou hem niet op Xbox 360 spelen maar gewoon op PC of een next-gen console.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:35 schreef abruzzese het volgende:
Ik dacht dat mijn Xbox 360 afgeschreven was omdat er geen belangrijke game in 2015 uit zou komen .
Heb ook inderdaad weinig aandacht besteed in Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ( het volgen van nieuws en de demo ) .
Maar het kan zo maar zijn dat deze game de allerbeste game word in 2015 ( voor mij tenminste )
Omdat ik houd van openwereld game , mooie stealth waar ik zo van geniet ( Far Cry 4 bijvoorbeeld ) .
Ik ga deze game in de media nu eens echt volgen tot aan de release
Op de 360 krijgt hij hopelijk toch wel dezelfde content? Ik wil MGS echt niet op de PC spelen, maar lekker in mijn zithoek. En een next gen console vind ik het geld nog niet waard. Als het enige verschil de graphics is.. tja. boeie.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik zou hem niet op Xbox 360 spelen maar gewoon op PC of een next-gen console.
De 360 heeft een resolutie van 720p en een framerate van 30fps. De PS4 heeft 1080p en 60fps en de PC kan zelfs 4K aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Op de 360 krijgt hij hopelijk toch wel dezelfde content? Ik wil MGS echt niet op de PC spelen, maar lekker in mijn zithoek. En een next gen console vind ik het geld nog niet waard. Als het enige verschil de graphics is.. tja. boeie.
Want?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:02 schreef Ixnay het volgende:
Kans op een februari release lijkt me klein nu.
Het is al januari en meestal wordt een game meerdere maanden van tevoren aangekondigd om de hype op te bouwen.quote:
als het eind februari wordt, dan is het nu wel heel vroeg.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is al januari en meestal wordt een game meerdere maanden van tevoren aangekondigd om de hype op te bouwen.
bijna wat? De game stond toch voor september?quote:
Ik ben geen eindredactie vriend.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
bijna wat? De game stond toch voor september?
Ja, jij schopt dit topic omhoog. Ik dacht dat er vet nieuws wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |