I know maar toch wie weet hebben we gelukquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als postnl de post bij hun op komt halen wel, als ze het zelf moeten wegbrengen ws zaterdag. Bij veel systemen verandert de status in verzonden als de bestelling is ingepakt en klaar ligt voor verzending, betekent dus niet dat ie al daadwerkelijk bij postnl is.
volgens mij gaat t via dezelfde lokale bezorger.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef topdeck het volgende:
Weet iemand hoe laat een afhaalpunt (appie heijn, etos, etc.) van Bol.com bezorgd wordt? Is dat eerder dan dat het thuisbezorgd wordt?
Fingers crossed, ik zit ook te hopen. Als het zo is geef ik die shop een zooi positieve reviewsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
I know maar toch wie weet hebben we geluk
collector's editions worden niet geleverd in o.a. Nederland, geen grap. Zal ff link opzoeken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Collector's Edition bij bol.com besteld, ik krijg hem pas 1 september volgens mij
Een vriend van me uit Saudi Arabië is het spel al aan het spelen
De PS4 versie wel. De Xbox One versie niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
collector's edition worden niet geleverd in o.a. Nederland, geen grap. Zal ff link opzoeken.
ps4 versie ook niet, iig niet bij nedgame..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De PS4 versie wel. De Xbox One versie niet.
Ik heb hem bij bol.com besteld. Hij is al uitverkocht bij bol.com maar had hem al in maart besteld. Medewerker van bol.com zei ook tegen me dat de PS4 versie gewoon geleverd wordt op de dag van release.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ps4 versie ook niet, iig niet bij nedgame..
oh ok, gelukkig maar. Zou mooi kut zijn anders.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:53 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb hem bij bol.com besteld. Hij is al uitverkocht bij bol.com maar had hem al in maart besteld. Medewerker van bol.com zei ook tegen me dat de PS4 versie gewoon geleverd wordt op de dag van release.
De CE van de PS4 versie is al maanden uitverkocht ja, gelukkig was ik er op tijd bijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
oh ok, gelukkig maar. Zou mooi kut zijn anders.
Van budgetgaming forum:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
I know maar toch wie weet hebben we geluk
quote:Mensen die bij allyourgames hebben besteld, de game wordt hoogstwaarschijnlijk "pas" zaterdag geleverd voor iedereen. had een mail gestuurd en ze zeggen dat mijn pakket is ingepakt en morgen wordt overgedragen aan postnl. Offewel levering op zaterdag. Ik heb wel de verzendmail gehad dus dit geldt waarschijnlijk voor iedereen.
Dus reken er maar niet op dat ie morgen al bezorgd wordt!
officieel mag t niet voor zover ik weet. Boeiendquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Is die shit die Allyourgaming wel legaal?
gedaan voor nopquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 06:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor degenen die het spel eerder in huis krijgen, ik wil graag dat dit topic gewoon zonder spoilers blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |