SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet gewoon een troll zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou ook wel vlakbij een chick willen zitten maar altijd als ik ergens ga zitten lopen mensen weg.![]()
Gebruik je wel deo dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou ook wel vlakbij een chick willen zitten maar altijd als ik ergens ga zitten lopen mensen weg.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Volgens jou moet ik dus niet op mijn telefoon kijken? Goed. Dan doe ik dat wél.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende: [..] Ik zou in ieder geval niet op je telefoon gaan kijken. gr gr de expert En ik ben jaloers.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb geen ervaring op dit gebied dus ik kan je niet verder helpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens jou moet ik dus niet op mijn telefoon kijken? Goed. Dan doe ik dat wél.
maar toch, pics![]()
Too*quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Lindgren, gewoon zeggen tegen haar: Hey hey ik ken iemand en die heet Klaas Toefjes. Dan gaat ze echt keihard lachen denk ik. IJs gebroken en je slag slaan.![]()
Gewoon even proberen om je ellebogen te likken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
fypquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze ja zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Eerst vragen of ze wel pijpt. Scheelt een hoop tijd wellicht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
Dan weet je nog niks, want dat team moet wel forfortoe zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon vragen: hey heb jij ook Oemtietie in je team?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst vragen of ze wel pijpt. Scheelt een hoop tijd wellicht.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
Vraag haar wat ze gestemd heeft. Kun je briljante vervolggrapjes op maken![]()
![]()
Vooral als ze VVD zegtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Ik kan het niet aanraden om die grap ook echt serieus (meen je dat nou hou eens op) te vertellen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
Zo'n wijf zat me met koeienogen aan te staren toen ik in de trein aan het vertellen was over FUT en hoe je er geld mee kon verdienen.
FUT![]()
![]()
Nee, we waren allemaal serieus. Lindgren zat tegenover een mooi meisje in de trein en wist niet wat hij moest zeggen. Toen hebben we allemaal toch redelijk goede suggesties gegeven dacht ik zo.quote:![]()
Weet je zeker dat je niet bij Kinderboerderij het kale schaapje was en gewoon tegen Berta24 (mavers mam) aan het praten was?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:17 schreef Confetti het volgende:
Zo'n wijf zat me met koeienogen aan te staren toen ik in de trein aan het vertellen was over FUT en hoe je er geld mee kon verdienen.
FUTRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ondertussen zal hij wel een gesprek voeren (of 1 van de 2 stapte uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, we waren allemaal serieus. Lindgren zat tegenover een mooi meisje in de trein en wist niet wat hij moest zeggen. Toen hebben we allemaal toch redelijk goede suggesties gegeven dacht ik zo.)
![]()
Done. Na het uitstappen gevraagd en ze bleek inderdaad niet de ware. Nog even een nacheck gedaan en ze heeft een hekel aan stokslobberen dus NEXT.quote:
Zit nu schuin tegenover een andere deerne. Deze staart naar mij. Tips? Mijn Onix hangt al op de grond.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
MaMaver grappen zijn banned, omdat zij niet meer onder ons is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij Kinderboerderij het kale schaapje was en gewoon tegen Berta24 (mavers mam) aan het praten was?![]()
Vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Done. Na het uitstappen gevraagd en ze bleek inderdaad niet de ware. Nog even een nacheck gedaan en ze heeft een hekel aan stokslobberen dus NEXT.
Zit nu schuin tegenover een andere deerne. Deze staart naar mij. Tips? Mijn Onix hangt al op de grond.![]()
Oh wat is er nu dan hot?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
MaMaver grappen zijn banned, omdat zij niet meer onder ons is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Joyquote:
gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag wel kassa trouwenskomt vast omdat ik met open overhemdje + opgerolde broekspijpjes en bootstappers rondbanjer.
sweg is groots.
[quote]Op dinsdag 10 juni 2014 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Joy
gr gr
[/quote
Ik maak je kop een kopje kleiner dit dat zus zoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
gr grBoh, beide borstharen zichtbaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaag wel kassa trouwenskomt vast omdat ik met open overhemdje + opgerolde broekspijpjes en bootstappers rondbanjer.
sweg is groots.
![]()
![]()
Zeg dat je je Onix wil laten evolueren en dat je nog even moet trainen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Done. Na het uitstappen gevraagd en ze bleek inderdaad niet de ware. Nog even een nacheck gedaan en ze heeft een hekel aan stokslobberen dus NEXT.
Zit nu schuin tegenover een andere deerne. Deze staart naar mij. Tips? Mijn Onix hangt al op de grond.![]()
....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeg dat je je Onix wil laten evolueren en dat je nog even moet trainen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb er niet 1.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr
[..]
Boh, beide borstharen zichtbaar?
Het was een grap. Nu een serieuze suggestie:
Kijk of ze raar gaat kijken of dat ze gaat lachen als je haar aankijkt. Bij dat laatste kun je proberen een gesprek te beginnen.![]()
Trots op je bruurquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
sweg is groots.
Begin gewoon over iets kuts als vertraging ofzo en vanaf daar denk ik dat de Lind. Het zelf wel kani'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Hahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:35 schreef Lindgren. het volgende:
Zhano die tweet had echt geniaal geweest! zag 'm net te laat
![]()
![]()
Haten op kipnuggets van McDonaldsdat is letterlijk het enige dat ze daar verkopen dat ik niet zelf lekkerder thuis kan maken
Die ranzige friet daar met 10x teveel zout er opof frisdrank met meer ijsklontwater dan wat anders :")
![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Haten op kipnuggets van McDonaldsdat is letterlijk het enige dat ze daar verkopen dat ik niet zelf lekkerder thuis kan maken
Heerlijke dingen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kipnuggets met fritessausquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
Ik vind die zoetzure saus echt heel lekker. De rest vind ik maar meh...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die frisdrank is ook nog eens een mix van siroop en waterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Die ranzige friet daar met 10x teveel zout er opof frisdrank met meer ijsklontwater dan wat anders :")
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De McFlurry is soms wel lekker.. maar vaak veeeeeel te koud (ja, het is ijs maar dan nog wil ik liever geen brainfreeze)![]()
McDonalds![]()
![]()
Heb nu al 2x meegemaakt dat ik vroeg om een McChicken met alleen kip(zonder salade etc) en dat ze dan alleen de kip meegaven, zonder brood![]()
![]()
Gek idee misschien maar je kan ook vragen voor minder ijs of zelfs geen ijs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
En beter eet je gewoon sla op je hamburgerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:51 schreef Confetti het volgende:
McDonalds![]()
![]()
Heb nu al 2x meegemaakt dat ik vroeg om een McChicken met alleen kip(zonder salade etc) en dat ze dan alleen de kip meegaven, zonder brood![]()
![]()
Kipnuggets met zoetzure sausquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gewoon chili chicken. 1 euro
@trapz sla daar in Turkiyem gelijk ff sokken in. 42 paar voor 10 euro redden ze bij de zeeman niet eensi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En ook die ja. Je kunt er heel veel geld aan een menu uitgeven, maar je kunt er ook voor 5 euro jezelf helemaal volvreten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:56 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon chili chicken. 1 euro
@trapz sla daar in Turkiyem gelijk ff sokken in. 42 paar voor 10 euro redden ze bij de zeeman niet eens
Dat zit niet bij ons in de buurt... maar ik ben 1x in Londen naar de KFC geweest en daar had ik dat ook en dat was het lekkerste eten ooit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hotwings van de KFC, die zijn pas gruwelijk lekker![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zit niet bij ons in de buurt... maar ik ben 1x in Londen naar de KFC geweest en daar had ik dat ook en dat was het lekkerste eten ooit.lol
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als je dat laatste meent is het wel heel triestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zit niet bij ons in de buurt... maar ik ben 1x in Londen naar de KFC geweest en daar had ik dat ook en dat was het lekkerste eten ooit.![]()
Dat mag ik toch vinden? Net als dat jij Serero niet goed vindt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je dat laatste meent is het wel heel triest![]()
Dan wordt het tijd dat je eens ergens gaat eten waar ze echt voedsel serveren ipv je vol te proppen met monster en doritos. Begrijp me niet verkeerd KFC/MD/BK/Onbeperkt wokken/Spareribs of noem het allemaal maar op is best lekker maar toch niet het lekkerste eten ooit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch vinden? Net als dat jij Serero niet goed vindt.![]()
het lekkerste eten dat hij gegeten heeft he.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens ergens gaat eten waar ze echt voedsel serveren ipv je vol te proppen met monster en doritos. Begrijp me niet verkeerd KFC/MD/BK/Onbeperkt wokken/Spareribs of noem het allemaal maar op is best lekker maar toch niet het lekkerste eten ooit.
maar dan heb je idd wel heel weinig verschillende dingen gegeten. Mag ik hopen tenminste.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, als iedereen nou even stopt met dat geouwehoer over de McDonalds. Deze post dekt de lading.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hotwings van de KFC, die zijn pas gruwelijk lekker![]()
dat maakt maver's ma altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens ergens gaat eten waar ze echt voedsel serveren ipv je vol te proppen met monster en doritos. Begrijp me niet verkeerd KFC/MD/BK/Onbeperkt wokken/Spareribs of noem het allemaal maar op is best lekker maar toch niet het lekkerste eten ooit.die kan zo lekker koken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat maakt maver's ma altijddie kan zo lekker koken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahaquote:sowieso die bundel halen jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef Rijst het volgende:
in het wit is die zoveel mooier![]()
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wat mogen we nu in ene geen maver grapjes meer maken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker tafelen met je vriendin, wijn arrangement erbij en gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het lekkerste eten dat hij gegeten heeft he.
maar dan heb je idd wel heel weinig verschillende dingen gegeten. Mag ik hopen tenminste.
http://www.couverts.nl/re(...)RoEKRAM8lSHNoF_D_BwE
Vorige week hier nog 5 gangen gegeten![]()
![]()
Doe wat je niet laten kanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat mogen we nu in ene geen maver grapjes meer maken.![]()
Nee, maar die ene keer dat ik bij KFC at vond ik het gewoon echt heeeeel lekker. Ok, misschien niet het állerlekkerste eten ooit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het lekkerste eten dat hij gegeten heeft he.
maar dan heb je idd wel heel weinig verschillende dingen gegeten. Mag ik hopen tenminste.![]()
Die vrouw is dood.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
quote:Even de tijd aanklikken dan ben je weer bijquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kon bijna iedereen hier inmiddels wel invullen ja, maar sommige mensen zijn helaas wat traag in die dingen.![]()
Wat ze je voorschotelen in dure restaurants vind ik over het algemeen nou ook niet zo bijzonder ver verheven boven de rest.
Gisteren zelf boerenkoolstampot (ja, daar hoor je in de winter te eten maar /care) gemaakt voor het eerst, met wat tweaks op mijn moeders recept, gvd wat gruwelijk lekker.
Daar kan geen MacMenu en ook geen Tournedos van 20 euro tegenop.![]()
On September 9, gamers will be able to pick up the PlayStation 4 Destiny Bundle, which will pack in a white PS4quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nou dat valt ook wel weer mee, kan altijd nog de schuld geven aan de TS want ja was niet bijgewerkt in de OP #nooitjezelfdeschuldgeven.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ligt ook aan je eigen smaakpaletquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef DutchSL het volgende:
Wat ze je voorschotelen in dure restaurants vind ik over het algemeen nou ook niet zo bijzonder ver verheven boven de rest.
Gisteren zelf boerenkoolstampot (ja, daar hoor je in de winter te eten maar /care) gemaakt voor het eerst, met wat tweaks op mijn moeders recept, gvd wat gruwelijk lekker.
Daar kan geen MacMenu en ook geen Tournedos van 20 euro tegenop.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou dat valt ook wel weer mee, kan altijd nog de schuld geven aan de TS want ja was niet bijgewerkt in de OP #nooitjezelfdeschuldgeven.![]()
Ik ga vanavond (nou ja, eigenlijk laat in de middag) pasta koken dus ik moet vanmiddag nog even naar de C1000 om dat te halen.![]()
Haal shoarma. Is in de aanbieding.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga vanavond pasta koken dus ik moet vanmiddag nog even naar de C1000 om dat te halen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren al gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haal shoarma. Is in de aanbieding.
Ik moet koken omdat mijn ouders gaan hardlopen en het moet om 17:40 klaar zijn en dan is mijn moeder ook thuis.![]()
Suggestie van de dag, thnx!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haal shoarma. Is in de aanbieding.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, met een juist peper en zout-gehalte. Lekker mals. En dan het liefst met gebakken champignons en een goede salade.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
Lekkerste eten is by far toch gewoon de biefstuk ...
Heb ik toevallig ook gehaald voor vanavondquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haal shoarma. Is in de aanbieding.![]()
![]()
Ughquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, met een juist peper en zout-gehalte. Lekker mals. En dan het liefst met gebakken champignons en een goede salade.
Nu heb ik honger en ga ik eten![]()
![]()
En nu heb ik ook honger, eens even kijken of er een pannenkoekenmix in huis is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ugh
[ afbeelding ]
Nu heb ik honger en ga ik eten![]()
nee man, lekker stukje zalm is misschien nog wel beterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
Lekkerste eten is by far toch gewoon de biefstuk ...![]()
en entrecote is natuurlijk sowieso beter dan biefstukPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een pannenkoekenmix?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En nu heb ik ook honger, eens even kijken of er een pannenkoekenmix in huis is.![]()
![]()
Pannenkoeken zijn altijd goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:23 schreef Zhano het volgende:
Of pannenkoekenof toch pastasalade maken? #keuzeskeuzes
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
McDonalds is zo af en toe best te doen hoor.
KFC blijft wel het lekkerst, gister nog een party bucket gehaald met 36 hotwings.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jij bent biased omdat je er werktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:32 schreef Ozz-03 het volgende:
McDonalds is zo af en toe best te doen hoor.![]()
![]()
Als ik hotwings op heb, dan ben ik er wel altijd voor een tijdje weer klaar mee op de een of andere manier. Hoe lekker ze ook zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:32 schreef Ozz-03 het volgende:
McDonalds is zo af en toe best te doen hoor.
KFC blijft wel het lekkerst, gister nog een party bucket gehaald met 36 hotwings.![]()
Ik hou meer van kip of ribkarbonade dan biefstuk.
En hou sowieso van naturel vlees, geen sauzen of andere rotzooi er bij.
Simpele ziel die ik ben![]()
![]()
Iedereen zijn smaak tochquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:35 schreef DutchSL het volgende:
Simpele ziel die ik ben
Ik vind kip ook heel lekker als het goed klaargemaakt is en lekkere kip is. Hoeft van mij ook niet altijd een sausje bij maar zo nu en dan is dat wel lekker.![]()
gothic style puur natuur bloed, biefstuk zou goed bij je moeten passenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:35 schreef DutchSL het volgende:
Simpele ziel die ik ben
#FreeTrapz![]()
Ik ook.. dus nog een overeenkomst.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:35 schreef DutchSL het volgende:
Simpele ziel die ik ben![]()
Nee want jij zegt dat KFC het lekkerste eten is dat je ooit op hebt en dat zegt hij toch niet. Anders had ik wel een andere reactie getyped. Iets met meerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook.. dus nog een overeenkomst.![]()
![]()
.
![]()
Je komt gewoon geen ene kebab zaak meer binnen in de regio Eindhoven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha dat vond ik vroeger altijd zwaar lekker
Nu eet ik echt nooit meer kebab na het zuipen...![]()
Ik hou ook niet van saus (behalve als het niet anders kan) en ik hou ook niet van biefstuk en meer van kip en karbonade. Dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee want jij zegt dat KFC het lekkerste eten is dat je ooit op hebt en dat zegt hij toch niet. Anders had ik wel een andere reactie getyped. Iets met meer![]()
![]()
.
![]()
Vroeger als klein Toefje, vond ik pannenkoeken, patat met appelmoes het allerlekkerste wat er is. En nu nog steeds eigenlijk.![]()
KFCquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee want jij zegt dat KFC het lekkerste eten is dat je ooit op hebt en dat zegt hij toch niet. Anders had ik wel een andere reactie getyped. Iets met meer![]()
![]()
.
niet het lekkerste ooit, maar wel erg lekker.
Doritos en energiedrank vind ik dan weer wel om te kotsen.![]()
Ik lust wel biefstuk, maar ik krijg altijd commentaar omdat ik het geen vreten vind als hij nog heel erg rood is. Well-done is prima
Maar als ik zou moeten kiezen tussen kipnuggets met zoet zure saus of biefstuk dan kies ik zonder na te denken voor het eerste![]()
quote:
variatie in eten is nog steeds het lekkerst zou er niet aan moeten denken altijd patat of pannenkoeken te moeten eten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:41 schreef Toefjes het volgende:
Vroeger als klein Toefje, vond ik pannenkoeken, patat met appelmoes het allerlekkerste wat er is. En nu nog steeds eigenlijk.
soms is een lekkere bami ofzo ook wel![]()
maar even on-topic. wat gaat de top 4 worden dit WK jongens ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een lekkere schotel kipschnitzel met patat en samurai saus.
Ik hoop dat Spanje en Brazilië gaan falen, dus die zullen wel de finale gaan spelen danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
variatie in eten is nog steeds het lekkerst zou er niet aan moeten denken altijd patat of pannenkoeken te moeten eten.
maar even on-topic. wat gaat de top 4 worden dit WK jongens ?
Duitsland en Portugal voor de troostfinale die niemand iets boeit.![]()
KIP > alles
Vooral de surinaamse kipschotel van mijn buurvrouw
kip, aardappel, kousenband, bruinen bonen in 1 pan..![]()
Braziliequote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
variatie in eten is nog steeds het lekkerst zou er niet aan moeten denken altijd patat of pannenkoeken te moeten eten.
maar even on-topic. wat gaat de top 4 worden dit WK jongens ?
Argentinie
Spanje
Duitsland.![]()
ik was het met smart smeets eens, en heb Frankrijk als darkhorse ingevuld voor de top 4quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik hoop dat Spanje en Brazilië gaan falen, dus die zullen wel de finale gaan spelen dan
#FreeTrapz![]()
Brazilie gaat keihard falen, Spanje gaat het niet waar kunnen maken. Argentinie heeft een te zwakke verdediging.
Duitsland is in mijn ogen de favoriet.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Brazilie, Argentinië, Frankrijk en Uruguay al twijfelde ik wel heel erg over die laatste..
verder benik het met Kees eens, gun die moffen niks, denk ook niet dat ze ver gaan komen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:52 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop op een finale Brazilië - ArgentiniëMits Holland het niet redt natuurlijk
![]()
Kees filmen als Duitsland Wereldkampioen wordtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:52 schreef FCsuarez het volgende:
Brazilie, Argentinië, Frankrijk en Uruguay al twijfelde ik wel heel erg over die laatste..
verder benik het met Kees eens, gun die moffen niks, denk ook niet dat ze ver gaan komen.![]()
![]()
ik ga het ook eten.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is geen Fifa he. Het is echt voetbal straks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Duitsland heeft wel een goed team maar ze hebben die trage Mertzenschmelzer achterin staan.![]()
TR gemachtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan je dat zomaar, boetevrij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga na een jaar waarschijnlijk al mn hypotheek oversluiten naar een lagere rente
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goddomme jongens, het is geen TR. Het is PR. Post report. Je gaat toch niet een heel topic aangeven? Dan worden we met zn allen opgeruimdquote:![]()
![]()
Ik wil 2happy4u vragen wie wereldkampioen wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goddomme jongens, het is geen TR. Het is PR. Post report. Je gaat toch niet een heel topic aangeven? Dan worden we met zn allen opgeruimd![]()
TR gemacht, want jij suggereert hiermee dat ik een nazi benquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou, ik denk het niet. Maar ze gaan kunststof kozijnen plaatsen nu. Ik kan dan meedoen met de veel te dure lening van de VVE. 7.5% Variabel (quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan je dat zomaar, boetevrij?) Ik ga proberen de hypotheek op te hogen, immers het huis wordt meer waard. En als de rente lager gaat worden dan ik nu betaal, heb ik straks kunststof kozijnen en ongeveer dezelfde maandlasten. Zelf verzonnen deze constructie
![]()
![]()
Ik zei toch dat het PR is?? Ik word er nu een beetje moe van. TR Gemacht!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
TR gemacht, want jij suggereert hiermee dat ik een nazi ben![]()
en waarom word het huis meer waard ? er zitten nu geen kozijnen in ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet. Maar ze gaan kunststof kozijnen plaatsen nu. Ik kan dan meedoen met de veel te dure lening van de VVE. 7.5% Variabel () Ik ga proberen de hypotheek op te hogen, immers het huis wordt meer waard. En als de rente lager gaat worden dan ik nu betaal, heb ik straks kunststof kozijnen en ongeveer dezelfde maandlasten. Zelf verzonnen deze constructie
#FreeTrapz![]()
Benieuwd of het zo werktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet. Maar ze gaan kunststof kozijnen plaatsen nu. Ik kan dan meedoen met de veel te dure lening van de VVE. 7.5% Variabel () Ik ga proberen de hypotheek op te hogen, immers het huis wordt meer waard. En als de rente lager gaat worden dan ik nu betaal, heb ik straks kunststof kozijnen en ongeveer dezelfde maandlasten. Zelf verzonnen deze constructie
Niet bij mijn hypotheekbank in elk geval; er komt een extra leningdeel bij met actuele rentestand, maar de oudere leningdelen blijven intact, inclusief rentestand en rentevaste periode.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Houten kozijnen. Dat is niet echt geil, kwestie van tijd tot dat wegrot, en de ramen naar beneden vallen. Straks kunststof, veel beter, en dubbel glas. Laat dan gelijk zo'n rolluik plaatsen. Hoor ik die Aids kinderen niet meer als ze spelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom word het huis meer waard ? er zitten nu geen kozijnen in ?En lekker donker als ik moet slapen na een nachtdienst.
![]()
Maakt niet uit. Het feit dat ik "TR gemacht" zeg, is genoeg om menig poster in dit topic bang te maken en de komende uren in onzekerheid te leven of ze een ban gaan krijgen te ja of te nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het PR is?? Ik word er nu een beetje moe van. TR Gemacht!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik hoor binnenkort of het kan, en wat dan de boete zou worden. Anders heb ik nog wel een calamiteitenpotje achter de hand. Maar over mijn lijk dat ik 7.5% variabel ga betalen. De rente is nu 0,15% waarvoor de banken het inkopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benieuwd of het zo werkt
Niet bij mijn hypotheekbank in elk geval; er komt een extra leningdeel bij met actuele rentestand, maar de oudere leningdelen blijven intact, inclusief rentestand en rentevaste periode.Kan alleen maar explosief hoger worden.
![]()
dit dusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Benieuwd of het zo werkt
Niet bij mijn hypotheekbank in elk geval; er komt een extra leningdeel bij met actuele rentestand, maar de oudere leningdelen blijven intact, inclusief rentestand en rentevaste periode., plus het feit dat het huis niet in waarde stijgt. Die toefjes denkt dat ze gek zijn bij de bank (oke zijn ze wel een beetje maar meer op geld)
#FreeTrapz![]()
Ik zit beetje te zappen. En nu gestopt bij Junior masterchef australia. Die kinderen zijn echt 12 of zo en koken nu al tering goed.
gast ben je pedo ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit beetje te zappen. En nu gestopt bij Junior masterchef australia. Die kinderen zijn echt 12 of zo en koken nu al tering goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zap de neger in je eentje spelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit beetje te zappen. En nu gestopt bij Junior masterchef australia. Die kinderen zijn echt 12 of zo en koken nu al tering goed.
#FreeTrapz![]()
Nog geen neger gezienquote:quote:
Natuurlijk stijgt de waarde van het huis wel. Kunststof icm dubbel glas zorgt dat het stiller wordt, warmer (goed voor energie rekening) en minder onderhoudskosten de komende jaren. Mensen die een huis kopen gaan eerder voor een huis met kunststof kozijnen hoorrrr.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus, plus het feit dat het huis niet in waarde stijgt. Die toefjes denkt dat ze gek zijn bij de bank (oke zijn ze wel een beetje maar meer op geld)
![]()
Dit gaat zelfs mij te verquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:09 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit beetje te zappen. En nu gestopt bij Junior masterchef australia. Die kinderen zijn echt 12 of zo en koken nu al tering goed.![]()
![]()
Wat er paar min naar kijken om te kijken wat ze gekookt hebben? Dat is erg.quote:![]()
Nu bf hardline spelen.
Dat laatste getal is wat overdreven, maar je punt is terecht. Maar speculeren op de rentestand is nu even in ons nadeel, weinig aan te doen. En dit geldt ook alleen voor de lening natuurlijk. Aan het spaarproduct dat er aan vast zit verdien ik nu geld (want dat is bij mij ook 5% voor 10 jaar vast). Ik ben nagegaan wat rente omzetten me nu kost: bijna 6k aan boete. Laat maar danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoor binnenkort of het kan, en wat dan de boete zou worden. Anders heb ik nog wel een calamiteitenpotje achter de hand. Maar over mijn lijk dat ik 7.5% variabel ga betalen. De rente is nu 0,15% waarvoor de banken het inkopenKan alleen maar explosief hoger worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zou zelf nooit een huis met kunststof kozijnen kopen. alleen al omdat die dingen tering lelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk stijgt de waarde van het huis wel. Kunststof icm dubbel glas zorgt dat het stiller wordt, warmer (goed voor energie rekening) en minder onderhoudskosten de komende jaren. Mensen die een huis kopen gaan eerder voor een huis met kunststof kozijnen hoorrrr.
maar de bank kijk hier natuurlijk anders naar, de waarde stijgt nooit het investeringsbedrag meneer toefjes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is dit voor codetaal voor pedo's om je af te gaan fappen op kinderporno?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat er paar min naar kijken om te kijken wat ze gekookt hebben? Dat is erg.![]()
Nu bf hardline spelen.
Ja nu weten we het wel. Je bent heel grappig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat is dit voor codetaal voor pedo's om je af te gaan fappen op kinderporno?
ik heb natuurlijk maar een klein pauperflatje van 75K gekocht. Rente is voor 5 jaar vast, hoop dat het wel mee gaat vallen in elk geval. Toch vind ik financiele constructies bedenken wel vreselijk leuk, vooral als iets slaagtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste getal is wat overdreven, maar je punt is terecht. Maar speculeren op de rentestand is nu even in ons nadeel, weinig aan te doen. En dit geldt ook alleen voor de lening natuurlijk. Aan het spaarproduct dat er aan vast zit verdien ik nu geld (want dat is bij mij ook 5% voor 10 jaar vast). Ik ben nagegaan wat rente omzetten me nu kost: bijna 6k aan boete. Laat maar dan![]()
je bent nog een paar [sup] tags vergeten manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:16 schreef QueZTone het volgende:
[sup][sup]Wat is de poule naam bij Scorito?[/sup][/sup]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
[quote]Op dinsdag 10 juni 2014 15:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
je bent nog een paar [sup] tags vergeten man
[/quote]
![]()
Je vindt houten kozijnen mooier?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou zelf nooit een huis met kunststof kozijnen kopen. alleen al omdat die dingen tering lelijk zijn.
maar de bank kijk hier natuurlijk anders naar, de waarde stijgt nooit het investeringsbedrag meneer toefjes.
Wat ben jij een vervelend mannetje zeg.![]()
Die kunststof kozijnen die nu gemaakt worden zijn echt niet lelijk meer hoor. Amper van hout te onderscheiden met het blote oog.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou zelf nooit een huis met kunststof kozijnen kopen. alleen al omdat die dingen tering lelijk zijn.
maar de bank kijk hier natuurlijk anders naar, de waarde stijgt nooit het investeringsbedrag meneer toefjes.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onderliggende waarde is inderdaad anders, maar van de 10 heb ik ook nog maar 4 jaar te gaan. Die factor lijkt dus weg te vallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk maar een klein pauperflatje van 75K gekocht. Rente is voor 5 jaar vast, hoop dat het wel mee gaat vallen in elk geval. Toch vind ik financiele constructies bedenken wel vreselijk leuk, vooral als iets slaagtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
wel de budget kozijnen die in ene pauperflatje van 75K gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kunststof kozijnen die nu gemaakt worden zijn echt niet lelijk meer hoor. Amper van hout te onderscheiden met het blote oog.![]()
en ja mooie houten kozijnen is toch mooi, zeker binnen in huis, smerige opdek dingen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar niettemin benieuwd of je plannetje gaat lukken Toefjes. Ik zie wat beren op de weg, des te knapper als het lukt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij zal wel sterke banden hebben met dirkiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar niettemin benieuwd of je plannetje gaat lukken Toefjes. Ik zie wat beren op de weg, des te knapper als het luktkrijg je alles wat je wil
#FreeTrapz![]()
Dan ga ik die Suarez zo keihard uitlachen hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar niettemin benieuwd of je plannetje gaat lukken Toefjes. Ik zie wat beren op de weg, des te knapper als het lukt![]()
Maar nee, vind het de poging in elk geval wel waard. En lukt het niet, dan heb ik het in elk geval geprobeerd. Dan verzin ik wel weer wat anders.![]()
De mensen die in het verleden banden met Dirkie hadden betalen zich nu nog blauwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij zal wel sterke banden hebben met dirkiekrijg je alles wat je wil
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
7,5% is sowieso belachelijk veel. Er moet ergens bij iemand wat aan de strijkstok blijven hangenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga ik die Suarez zo keihard uitlachen he![]()
Maar nee, vind het de poging in elk geval wel waard. En lukt het niet, dan heb ik het in elk geval geprobeerd. Dan verzin ik wel weer wat anders.
Banken betalen tegenwoordig geld toe als ze hun geld bij de ECB stallen... Negatieve rente zeg maar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb een keer een offerte voor een hypotheek van Dirkie voor mn neus gehad. Ik ben m gaan lezen, en kwam tot de conclusie dat we dat maar beter niet konden doen. Hadden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De mensen die in het verleden banden met Dirkie hadden betalen zich nu nog blauw![]()
7,5% is gewoon een woekerrente. Nu nog niet, maar als de rente gaat stijgen.. Ben je keihard de sjaak. Schandalig dat ze zo'n product aanbieden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
7,5% is sowieso belachelijk veel. Er moet ergens bij iemand wat aan de strijkstok blijven hangen![]()
daar is het bij de meeste mensen fout gegaan denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een keer een offerte voor een hypotheek van Dirkie voor mn neus gehad. Ik ben m gaan lezen, en kwam tot de conclusie dat we dat maar beter niet konden doen. Hadden meer mensen moeten doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Inderdaad. En dus betrof het vaak mensen die het toch al niet makkelijk haddenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een keer een offerte voor een hypotheek van Dirkie voor mn neus gehad. Ik ben m gaan lezen, en kwam tot de conclusie dat we dat maar beter niet konden doen. Hadden meer mensen moeten doen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het klinkt inderdaad bijna als een doorlopend krediet of persoonlijke lening (zonder onderpand).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
7,5% is gewoon een woekerrente. Nu nog niet, maar als de rente gaat stijgen.. Ben je keihard de sjaak. Schandalig dat ze zo'n product aanbieden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar ik heb vorig jaar mijn huis met verlies verkocht. Dan, als je het niet makkelijk hebt, dan ga je toch juist over elke euro extra aan vaste lasten keihard overwegen of dat echt wel kan? Ik bezuinig me helemaal suf, en zorg dat ik zo min mogelijk verplichtingen aan ga.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. En dus betrof het vaak mensen die het toch al niet makkelijk hadden![]()
![]()
Ik zie dat ik daaronder ook echt kansloos heb gereageerd. Ik wist dat helemaal niet van zunne mam. Kwam toen even in het topic, zag Ozz excuses maken en daar stond ik van te kijken. Gelukkig zeg ik nooit iets over moeders. Moeders zijn lief.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Even de tijd aanklikken dan ben je weer bijhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
In de regel de enige vrouw die je nooit zal laten vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie dat ik daaronder ook echt kansloos heb gereageerd. Ik wist dat helemaal niet van zunne mam. Kwam toen even in het topic, zag Ozz excuses maken en daar stond ik van te kijken. Gelukkig zeg ik nooit iets over moeders. Moeders zijn lief.![]()
![]()
Mensen hadden fatsoenlijk voorgelicht moeten worden door adviseurs en tussenpersonen. Maar die vertikten dat door verwerpelijke provisiestructuur die partijen als DSB erop nahielden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb vorig jaar mijn huis met verlies verkocht. Dan, als je het niet makkelijk hebt, dan ga je toch juist over elke euro extra aan vaste lasten keihard overwegen of dat echt wel kan? Ik bezuinig me helemaal suf, en zorg dat ik zo min mogelijk verplichtingen aan ga.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is bizar dat alles heeft kunnen gebeuren inderdaad. En sneu voor de mensen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mensen hadden fatsoenlijk voorgelicht moeten worden door adviseurs en tussenpersonen. Maar die vertikten dat door verwerpelijke provisiestructuur die partijen als DSB erop nahielden.
Zat ook altijd met zo'n gezichtvoor de TV als Leen van Frisia weer met dat liedje leningen verkocht in een reclameblok
![]()
![]()
Als je daar bij poule zoeken Litmanen intikt, dan komt ie gelijk tevoorschijn. Gewoon lekker meedoen johquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:42 schreef QueZTone het volgende:
[..]
[..]![]()
screw you guys ik doe wel niet mee![]()
![]()
ik denk dan je bent er altijd nog zelf bij als je iets afsluit, het kost misschien een paar uurtjes om je er een beetje in te verdiepen. maar lees het tenminste zelf door... ook al is het veel werk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is bizar dat alles heeft kunnen gebeuren inderdaad. En sneu voor de mensen.
Zat ook altijd met zo'n gezichtvoor de TV als Leen van Frisia weer met dat liedje leningen verkocht in een reclameblok
#FreeTrapz![]()
lovely cath.. grootste verrassingquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zullen we eens uitkiezen
#FreeTrapz![]()
Baas!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je daar bij poule zoeken Litmanen intikt, dan komt ie gelijk tevoorschijn. Gewoon lekker meedoen johThanks
![]()
![]()
Ja, al moet ik toegeven: alle kleine lettertjes zijn voor de doorsnee Nederlander misschien te lastig. Zijn niet allemaal HBO of universitair opgeleid. Dan stel je het vertrouwen in een adviseur. Maar goed, ik snap het allemaal nu wel met die koophuizen. Dit is mn 4e koophuis alweerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dan je bent er altijd nog zelf bij als je iets afsluit, het kost misschien een paar uurtjes om je er een beetje in te verdiepen. maar lees het tenminste zelf door... ook al is het veel werk.![]()
![]()
http://www.scorito.com/pool/poolprediction/49313?organizer=Falsequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil ook nog wel meedoen met zon poule
Waar kan ik dat vinden?![]()
En hoevaak winst/verlies gemaakt op de verkoop?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, al moet ik toegeven: alle kleine lettertjes zijn voor de doorsnee Nederlander misschien te lastig. Zijn niet allemaal HBO of universitair opgeleid. Dan stel je het vertrouwen in een adviseur. Maar goed, ik snap het allemaal nu wel met die koophuizen. Dit is mn 4e koophuis alweer
Want zo vaak wisselen kan best ongunstig zijn als het telkens in waarde daalt.![]()
Dikke jizz, je krijgt nu ook gewoon een veel drukker stad en we kunnen ons online profiel meenemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:48 schreef wieisboos het volgende:
GTA 5 next gen vs current gen
[ afbeelding ]
Gelukkig dan heb ik al mijn glitch money nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dikke jizz, je krijgt nu ook gewoon een veel drukker stad en we kunnen ons online profiel meenemen.![]()
![]()
Heists komen als het goed is ook binnen nu en 3 weken als ik het GTA Online topic op Fok mag geloven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gelukkig dan heb ik al mijn glitch money nog
Jezus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zullen we eens uitkiezen
persoonlijk heb ik niks met die baard en dat lange haarquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heel veel geld. Maar waren ook 2 huizen samen met mn ex. Verdienden zo lekker, tienduizend meer of minder hoefden we niet echt wakker van te liggenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En hoevaak winst/verlies gemaakt op de verkoop?
Want zo vaak wisselen kan best ongunstig zijn als het telkens in waarde daalt.Maar kort ergens wonen, huizenprijs die iets stijgt, maar kosten koper die toen nog 10% was. Het waren toch vreemde bezoekjes aan de notaris steeds wel.
![]()
Haha Conchita won er toch mooi het Songfestival meequote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik niks met die baard en dat lange haar![]()
Ja dat is klote natuurlijk. Zonde man, maar ja winst etc komt toch beetje op de tweede plek, liever een plek waar je chill zit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heel veel geld. Maar waren ook 2 huizen samen met mn ex. Verdienden zo lekker, tienduizend meer of minder hoefden we niet echt wakker van te liggenMaar kort ergens wonen, huizenprijs die iets stijgt, maar kosten koper die toen nog 10% was. Het waren toch vreemde bezoekjes aan de notaris steeds wel.
![]()
Nou, ben 100 keer gelukkiger in mn 2 kamer flatje dan met m'n ex in het royale huis. Het is ook eigenlijk gewoon een investering met risico. Als de prijzen waren gestegen met 30% had ik ook niet gezeurd. Dus dat doe ik nu ook niet. Gokje en verloren. Maar je hebt je hele leven nog om zulke dingen te reparerenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat is klote natuurlijk. Zonde man, maar ja winst etc komt toch beetje op de tweede plek, liever een plek waar je chill zit.![]()
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ben 100 keer gelukkiger in mn 2 kamer flatje dan met m'n ex in het royale huis. Het is ook eigenlijk gewoon een investering met risico. Als de prijzen waren gestegen met 30% had ik ook niet gezeurd. Dus dat doe ik nu ook niet. Gokje en verloren. Maar je hebt je hele leven nog om zulke dingen te repareren
Net trouwens met de schrik vrijgekomen, dacht dat ik een tentamen had om 18:00 terwijl Nederland dan misschien de achtste finale moest spelen, maar ik had de datum verkeerd onthouden.
#SMLENO![]()
Dat zou schandalig zijn als ze dat zouden doen. Mocht het zo zijn, zullen ze het toch vast wel verplaatsen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Net trouwens met de schrik vrijgekomen, dacht dat ik een tentamen had om 18:00 terwijl Nederland dan misschien de achtste finale moest spelen, maar ik had de datum verkeerd onthouden.
#SMLENO![]()
Eitje?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef Zhano het volgende:
Om 15:30 tentamen en nu alweer in de trein terugSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben bang van nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou schandalig zijn als ze dat zouden doen. Mocht het zo zijn, zullen ze het toch vast wel verplaatsen?
Stel we zaten in groep E/F dan was ik de zak geweest.... weet niet wat ik dan was gaan doen trouwens, voetbal kijken of tentamen maken![]()
![]()
ik heb met het WK 2010 een wedstrijd laten schieten van het Nederlands elftal. Was ik met een dame in een park lieve knuffelseks aan het doen terwijl heel Nederland de wedstrijd aan het kijken was. Super stil daar. Aparte ervaring welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Stel we zaten in groep E/F dan was ik de zak geweest.... weet niet wat ik dan was gaan doen trouwens, voetbal kijken of tentamen maken![]()
![]()
Haha nooo75 MC vragen, exact hetzelfde als het proeftentamen die ik tot vraag 7 had gedaan
Ach ja, tis iig mooi weer
![]()
![]()
Dan voel je je genaaidquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Zhano het volgende:
Haha nooo75 MC vragen, exact hetzelfde als het proeftentamen die ik tot vraag 7 had gedaan
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Zhano het volgende:
Welk vak?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waar de fuck moet je opletten als je een wasmachine koopt? je hebt echt 34434343 soorten.
Prijzen verschillen nogal veel. Zit nu gewoon naar een goedkope te kijken die zuinig is. Dan is het vast wel goed voor in mijn 1tje.
Ik heb een tweedehands ding voor 40 euro. Hopen dat 'ie het een jaar volhoudtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:44 schreef over_hedge het volgende:
Waar de fuck moet je opletten als je een wasmachine koopt? je hebt echt 34434343 soorten.
Prijzen verschillen nogal veel. Zit nu gewoon naar een goedkope te kijken die zuinig is. Dan is het vast wel goed voor in mijn 1tje.![]()
niet te veel kilo's als je alleen bent, verder is goedkoop natuurlijk altijd duurkoopquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:44 schreef over_hedge het volgende:
Prijzen verschillen nogal veel. Zit nu gewoon naar een goedkope te kijken die zuinig is. Dan is het vast wel goed voor in mijn 1tje.
#FreeTrapz![]()
Of ze pronte memmen heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:44 schreef over_hedge het volgende:
Prijzen verschillen nogal veel. Zit nu gewoon naar een goedkope te kijken die zuinig is. Dan is het vast wel goed voor in mijn 1tje.![]()
de fuck?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet te veel kilo's als je alleen bent, verder is goedkoop natuurlijk altijd duurkoop![]()
Ik ga wel een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb een tweedehands ding voor 40 euro. Hopen dat 'ie het een jaar volhoudtJa. Veel verder dan voor niet te veel kilo en zuinig kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet te veel kilo's als je alleen bent, verder is goedkoop natuurlijk altijd duurkoop
Zit nu naar zo iets te kijken: http://veiligkopen.nu/vk/(...)rt=WHIV%7CCHIARA1400Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb gewoon een max prijs in gedachte genomen, en ben gaan neuzen naar ervaringen op kieskeurig.nlquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:44 schreef over_hedge het volgende:
wil je zeggen van niet? spreekwoorden als voor een dubbeltje op de eerste rij zijn er natuurlijk niet voor niets.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had een korte broek van 8 euro die het 3 zomers heeft uitgehouden waar 1 van 40 euro na de eerste zomer weg kon. Maar het gaat wel in veel gevallen op ja wat jij zegt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wil je zeggen van niet? spreekwoorden als voor een dubbeltje op de eerste rij zijn er natuurlijk niet voor niets.![]()
Niet echt.quote:
Standaard Van Gaal gebash en homo-grappen met Gordon.
edit. oja, en terwijl anderen het jammer vonden dat Falcao en Reus en co er niet bij waren, vond Gordon het jammer dat Heitinga ontbreekt![]()
![]()
kleding is net het onderdeel waar het niet voor telt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had een korte broek van 8 euro die het 3 zomers heeft uitgehouden waar 1 van 40 euro na de eerste zomer weg kon. Maar het gaat wel in veel gevallen op ja wat jij zegt.dat is gewoon smaak.
je zal een Zanussi kopen had je graag 100 euro meer uitgegeven na 2 jaar
#FreeTrapz![]()
In veel gevallen is het wel zo, maar dat zegt nog niet dat het altijd zo is. Dat de eerste 1000 mensen die je ziet in Afrika neger zijn zegt niet dat alle mensen in Afrika neger zijn...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wil je zeggen van niet? spreekwoorden als voor een dubbeltje op de eerste rij zijn er natuurlijk niet voor niets.![]()
Joh, die Suarez snapt niet eens het verschil tussen een houten- en een kunststof kozijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In veel gevallen is het wel zo, maar dat zegt nog niet dat het altijd zo is. Dat de eerste 1000 mensen die je ziet in Afrika neger zijn zegt niet dat alle mensen in Afrika neger zijn...![]()
nee werk er dagelijks mee maar zal het verschil niet snappenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh, die Suarez snapt niet eens het verschil tussen een houten- en een kunststof kozijn.
#FreeTrapz![]()
Nou ik heb er 1 besteld.Wassen
Ik zit je maar te dollen he, beetje jennenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee werk er dagelijks mee maar zal het verschil niet snappen![]()
je moet goed stoppen, anders pest jij mij net zo weg als POTSie gedaan heeft met mavertje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit je maar te dollen he, beetje jennenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn twee teams met TOTS en IF's verkocht want mijn standaard bundesliga team speelde zoveel beter. Nu wel 1.3m om mee te investeren of iets. Weet niet wat ik met al dat geld moet, normaal is het zo op.![]()
![]()
Gewoon FUT WC packs kopen man, omdat het leuk isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn twee teams met TOTS en IF's verkocht want mijn standaard bundesliga team speelde zoveel beter. Nu wel 1.3m om mee te investeren of iets. Weet niet wat ik met al dat geld moet, normaal is het zo op.
#FreeTrapz![]()
De 30+ers zijn wel gemeen en genadeloos in dat gevalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet goed stoppen, anders pest jij mij net zo weg als POTSie gedaan heeft met mavertje.![]()
![]()
Pas al 300k aan uitgegeven, nog steeds geen fatsoenlijke spitsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon FUT WC packs kopen man, omdat het leuk is![]()
![]()
Koop allemaal TOTS Dede's. Die gaat meer waard worden als Brazilië met samba voetbal de wereld gek gaat maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn twee teams met TOTS en IF's verkocht want mijn standaard bundesliga team speelde zoveel beter. Nu wel 1.3m om mee te investeren of iets. Weet niet wat ik met al dat geld moet, normaal is het zo op.![]()
bohhh laatst weer eens FUT 13 gespeeld
eerst WC mode spelen waar alle ballen 1 meter van je voet schieten en dan die feilloze aannames in 13 je krijgt er bijna een stijfje van.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als een speler op het WK scoort die in FUT zit wordt die snel opgekocht.. maar wat als iedereen de wedstrijd zit te kijken en je kan nog niet traden op de web app?![]()
dan ben jij degene met winstquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als een speler op het WK scoort die in FUT zit wordt die snel opgekocht.. maar wat als iedereen de wedstrijd zit te kijken en je kan nog niet traden op de web app?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
![]()
Jij achter de xbox en dan je broer die je een seintje geeft welke speler je gelijk op moet kopen. Dan heb je echt een leuk WKquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als een speler op het WK scoort die in FUT zit wordt die snel opgekocht.. maar wat als iedereen de wedstrijd zit te kijken en je kan nog niet traden op de web app?![]()
Dat ga ik niet doen. In de rust ga ik naar Veronica zappenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij achter de xbox en dan je broer die je een seintje geeft welke speler je gelijk op moet kopen. Dan heb je echt een leuk WK![]()
![]()
Wat komt er dan op Veronica?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen. In de rust ga ik naar Veronica zappen![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vrouwen die penalty schieten in lingerieNet als 4 jaar geleden.
![]()
![]()
![]()
Bestaat dat nog? Nintendo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:31 schreef Rijst het volgende:
voor de gamenerds like me zometeen nintendo persco![]()
![]()
Maar even serieus, ik wil niet teveel over chicks posten maar hier staan veel potentiële OP-chicks in dus ik wil het toch even delen:
http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=14300![]()
wie is daar?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, had m gekocht. Maar toen verzon ik een investeringsdoel en heb ik m gelijk weer verkocht. Zonder gespeeld te hebben met hem eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef WezepAFCA het volgende:
Toefjes had jij TOTS Reus nog gekocht? Bevalt/beviel die?![]()
Aah oke, handigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had m gekocht. Maar toen verzon ik een investeringsdoel en heb ik m gelijk weer verkocht. Zonder gespeeld te hebben met hem eigenlijk.Vind het wel een gok 375k aangezien zijn NIF mij ook prima bevalt.
![]()
En een gruwelijke pot mayo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
mijn avond kan niet meer stuk, zometeen broodje shoarma eten met patatjes.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: