SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet gewoon een troll zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou ook wel vlakbij een chick willen zitten maar altijd als ik ergens ga zitten lopen mensen weg.![]()
Gebruik je wel deo dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou ook wel vlakbij een chick willen zitten maar altijd als ik ergens ga zitten lopen mensen weg.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Volgens jou moet ik dus niet op mijn telefoon kijken? Goed. Dan doe ik dat wél.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende: [..] Ik zou in ieder geval niet op je telefoon gaan kijken. gr gr de expert En ik ben jaloers.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb geen ervaring op dit gebied dus ik kan je niet verder helpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens jou moet ik dus niet op mijn telefoon kijken? Goed. Dan doe ik dat wél.
maar toch, pics![]()
Too*quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Lindgren, gewoon zeggen tegen haar: Hey hey ik ken iemand en die heet Klaas Toefjes. Dan gaat ze echt keihard lachen denk ik. IJs gebroken en je slag slaan.![]()
Gewoon even proberen om je ellebogen te likken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
fypquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze ja zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Eerst vragen of ze wel pijpt. Scheelt een hoop tijd wellicht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Gewoon vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.![]()
Dan weet je nog niks, want dat team moet wel forfortoe zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon vragen: hey heb jij ook Oemtietie in je team?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst vragen of ze wel pijpt. Scheelt een hoop tijd wellicht.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
Vraag haar wat ze gestemd heeft. Kun je briljante vervolggrapjes op maken![]()
![]()
Vooral als ze VVD zegtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
![]()
![]()
Ik kan het niet aanraden om die grap ook echt serieus (meen je dat nou hou eens op) te vertellen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
Zo'n wijf zat me met koeienogen aan te staren toen ik in de trein aan het vertellen was over FUT en hoe je er geld mee kon verdienen.
FUT![]()
![]()
Nee, we waren allemaal serieus. Lindgren zat tegenover een mooi meisje in de trein en wist niet wat hij moest zeggen. Toen hebben we allemaal toch redelijk goede suggesties gegeven dacht ik zo.quote:![]()
Weet je zeker dat je niet bij Kinderboerderij het kale schaapje was en gewoon tegen Berta24 (mavers mam) aan het praten was?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:17 schreef Confetti het volgende:
Zo'n wijf zat me met koeienogen aan te staren toen ik in de trein aan het vertellen was over FUT en hoe je er geld mee kon verdienen.
FUTRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ondertussen zal hij wel een gesprek voeren (of 1 van de 2 stapte uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, we waren allemaal serieus. Lindgren zat tegenover een mooi meisje in de trein en wist niet wat hij moest zeggen. Toen hebben we allemaal toch redelijk goede suggesties gegeven dacht ik zo.)
![]()
Done. Na het uitstappen gevraagd en ze bleek inderdaad niet de ware. Nog even een nacheck gedaan en ze heeft een hekel aan stokslobberen dus NEXT.quote:
Zit nu schuin tegenover een andere deerne. Deze staart naar mij. Tips? Mijn Onix hangt al op de grond.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
MaMaver grappen zijn banned, omdat zij niet meer onder ons is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet bij Kinderboerderij het kale schaapje was en gewoon tegen Berta24 (mavers mam) aan het praten was?![]()
Vragen of ze ook FUT speelt en als ze nee zegt dan weet je dat het niet de ware is en kun je verder met je leven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Done. Na het uitstappen gevraagd en ze bleek inderdaad niet de ware. Nog even een nacheck gedaan en ze heeft een hekel aan stokslobberen dus NEXT.
Zit nu schuin tegenover een andere deerne. Deze staart naar mij. Tips? Mijn Onix hangt al op de grond.![]()
Oh wat is er nu dan hot?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
MaMaver grappen zijn banned, omdat zij niet meer onder ons is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Joyquote:
gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag wel kassa trouwenskomt vast omdat ik met open overhemdje + opgerolde broekspijpjes en bootstappers rondbanjer.
sweg is groots.
[quote]Op dinsdag 10 juni 2014 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Joy
gr gr
[/quote
Ik maak je kop een kopje kleiner dit dat zus zoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
gr grBoh, beide borstharen zichtbaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaag wel kassa trouwenskomt vast omdat ik met open overhemdje + opgerolde broekspijpjes en bootstappers rondbanjer.
sweg is groots.
![]()
![]()
Zeg dat je je Onix wil laten evolueren en dat je nog even moet trainen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Done. Na het uitstappen gevraagd en ze bleek inderdaad niet de ware. Nog even een nacheck gedaan en ze heeft een hekel aan stokslobberen dus NEXT.
Zit nu schuin tegenover een andere deerne. Deze staart naar mij. Tips? Mijn Onix hangt al op de grond.![]()
....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zeg dat je je Onix wil laten evolueren en dat je nog even moet trainen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb er niet 1.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr
[..]
Boh, beide borstharen zichtbaar?
Het was een grap. Nu een serieuze suggestie:
Kijk of ze raar gaat kijken of dat ze gaat lachen als je haar aankijkt. Bij dat laatste kun je proberen een gesprek te beginnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: