bruhquote:
wasditvoortank?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Warming Up with 225lbs ... In the cold cold gym.
http://instagram.com/p/kYXo5ZD9Oo/
http://instagram.com/p/kLtVbnD9EO/
http://instagram.com/p/jppDPFD9CG/
http://instagram.com/p/kGXoOvj9Cy/
bruhmagodquote:
das it mane. das it.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Warming Up with 225lbs ... In the cold cold gym.
http://instagram.com/p/kYXo5ZD9Oo/
http://instagram.com/p/kLtVbnD9EO/
http://instagram.com/p/jppDPFD9CG/
http://instagram.com/p/kGXoOvj9Cy/
Wat is dit?quote:
Cordylobia Anthropophagaquote:
ja, het mag weerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:05 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar tieten hier.
Waar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:05 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar tieten hier.
Dat idee had ik al iddquote:
chai pls stahpquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
Tieten mochten toch sowieso al? Alleen geen vrouwentepels. Als je mannentepels er overheen paint mag het wel.
Zag een keer zo'n filmpje op joetoeb met allemaal tietenquote:
Wat? waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag een keer zo'n filmpje op joetoeb met allemaal tietenen over de tepels waren mannentepels geplakt, dan mag het wel.
Om hun policy te trollen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat? waarom zou je dat willenof alles of niets.
Ja, maar dan troll je je zelf ook in principe. Dat is dom.quote:
sommige mensen nemen trollen iets te serieusquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
En alleen tieten posten in spoiler... is dat een mooie tussenoplossing? ik denk dat ik niet de enige ben die ook op andere plekken post dan eenzaam in de kelder of op zolder....
Ja, dat denk ik echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Modus op 10-06-2014 14:42:04 ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die van erica is gebloktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die in de spoiler ben ik wel blij mee, stiekem snel gekeken
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:32 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Meh, als het echt moest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook jij zou je vuvuzela daar wel even tussen schuiven.
Wel gul van je.quote:
Dat is waar. Huldequote:
West Afrika, sletquote:
Not sure if je weet niet waar Sudan ligt or je probeert me tevergeefs voor het lapje te houden.quote:
Hehehequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Not sure if je weet niet waar Sudan ligt or
Wie is er hier nou het ziekenhuis, gij of gij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
Wie van jullie is wel eens naar Turkije geweest? Als Panz zich niet laat inenten, hoe pijnlijk sterft hij dan?
Kan gewoon zonder inentingen hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
Wie van jullie is wel eens naar Turkije geweest? Als Panz zich niet laat inenten, hoe pijnlijk sterft hij dan?
Pardon? Waarom haat je mij?!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie is er hier nou het ziekenhuis, gij of gij.
En ik ben een paar keer in Turkije geweest maar kan me niet herinneren dat ik daarvoor inentingen heb gehad.
En ik haat je.
heel pijnlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
Omdat je een tijd geleden iets postte waarover ik meer moet weten en je mijn DM erover negeerde.quote:
Je studeert geneeskunde en dan ga je zo'n vraag in deze halve vmbo-SC stellen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:29 schreef CristinaYang het volgende:
OHJA. Ja ik weet niet meer precies hoe dat zat, even teruglezen. Une momente!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat je een tijd geleden iets postte waarover ik meer moet weten en je mijn DM erover negeerde.![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Je studeert geneeskunde en dan ga je zo'n vraag in deze halve vmbo-SC stellen.
Neuh, het is eerder dat mijn wereldbeeld juist een beetje vertekend is door geneeskunde, denk ik. Ik maak alleen maar de worst case scenarios mee, en heb dus eigenlijk geen idee hoe groot de kans is dat hij wat oploopt daar. De kans zal vast ergens tussen mijn "je krijgt gegarandeerd geelzucht" en zijn "jongeuh zeur niet zo" inliggen, vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahawel apart idd... misschien gewoon stoer doen dat ze naar Turkije gaat.
niks mis met een beetje geelzuchtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, het is eerder dat mijn wereldbeeld juist een beetje vertekend is door geneeskunde, denk ik. Ik maak alleen maar de worst case scenarios mee, en heb dus eigenlijk geen idee hoe groot de kans is dat hij wat oploopt daar. De kans zal vast ergens tussen mijn "je krijgt gegarandeerd geelzucht" en zijn "jongeuh zeur niet zo" inliggen, vandaar de vraag.
Akkoord.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, het is eerder dat mijn wereldbeeld juist een beetje vertekend is door geneeskunde, denk ik. Ik maak alleen maar de worst case scenarios mee, en heb dus eigenlijk geen idee hoe groot de kans is dat hij wat oploopt daar. De kans zal vast ergens tussen mijn "je krijgt gegarandeerd geelzucht" en zijn "jongeuh zeur niet zo" inliggen, vandaar de vraag.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord.
Bij mijn weten is het meer opletten wat je eet en drinkt daar en niet zozeer dat je inentingen nodig hebt.
Kijk, thanks, hier heb ik wat aan! En dus ook geen ijsblokjes in het drinken en ijs op basis van water en dat soort dingen? Ik ga sowieso die remmers en ORS meenemen iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
Turkije is geen Afrika. Zolang hij geen straathonden aait, geen water uit de kraan drinkt is het goed.
Neem diarree remmers mee. En de airco 's nachts uit.
Dat, en als panz onder de douche tegen je aan pist ook geen water drinken uit de douche.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Kijk, thanks, hier heb ik wat aan! En dus ook geen ijsblokjes in het drinken en ijs op basis van water en dat soort dingen? Ik ga sowieso die remmers en ORS meenemen idd
Deze Panzerpisgrap is nu wel errug geforceerd hoor. 4/10 please try again.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat, en als panz onder de douche tegen je aan pist ook geen water drinken uit de douche.
Thanks babe, love you.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
OHJA. Ja ik weet niet meer precies hoe dat zat, even teruglezen. Une momente!
Gezien je reactie werkt het nog welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze Panzerpisgrap is nu wel errug geforceerd hoor. 4/10 please try again.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
Turkije is geen Afrika. Zolang hij geen straathonden aait, geen water uit de kraan drinkt is het goed.
Neem diarree remmers mee. En de airco 's nachts uit.
Nein.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Kijk, thanks, hier heb ik wat aan! En dus ook geen ijsblokjes in het drinken en ijs op basis van water en dat soort dingen? Ik ga sowieso die remmers en ORS meenemen idd
Nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Probeer het eens met woorden?
Ik kijk wel eens naar Red mijn vakantie... ik zou nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein.
Dat water is kk goor daar. In n hotel kun je wel alles eten lijkt mij.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens naar Red mijn vakantie... ik zou niet
Dat dan weer wel altijd, jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]3 sterren hotelletjes in Alanya...
1x gedaan. NOOIT MEER.
Een keer was het niveau aan Chloor te hoog in t zwembad. Overal pukkels en jeukquote:
Hoe kun jij in Turkije zijn en niet weten waar je moet eten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een keer was het niveau aan Chloor te hoog in t zwembad. Overal pukkels en jeuk![]()
Oh. Een diarree van het eten.
Gifje is van een dierenartspraktijk opererend in Gambia.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Not sure if je weet niet waar Sudan ligt or je probeert me tevergeefs voor het lapje te houden.
Cordylobia anthropophaga, the mango fly, tumbu fly, tumba fly, putzi fly or skin maggot fly is a species of blow-fly common in East and Central Africa.
Nietes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gifje is van een dierenartspraktijk opererend in Gambia.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een keer was het niveau aan Chloor te hoog in t zwembad. Overal pukkels en jeuk![]()
Oh. Een diarree van het eten.
MOET JE VECHTEN OF WAT KK OPAquote:
Ik probeerde het eten in het hotel uit. Beginnersfout.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe kun jij in Turkije zijn en niet weten waar je moet eten?
nog 7 weken en dan zit ik in mn nieuwe huisquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
Nog 7 weken en ik zit in Turkije. Yeeeahhhh.
Waar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
Nog 7 weken en ik zit in Turkije. Yeeeahhhh.
Nah bro I'm sweet.quote:
Valt me erg tegen van je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik probeerde het eten in het hotel uit. Beginnersfout.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 7 weken en dan zit ik in mn nieuwe huis
Van die amazone vis parasieten die in je plasbuis kunnen zwemmenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah bro I'm sweet.
On the real though, ben kkbang voor parasieten. Bedankt Discovery/National Geographic.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah bro I'm sweet.
On the real though, ben kkbang voor parasieten. Bedankt Discovery/National Geographic.
Ik zit daar van 14 t/m 23 juliquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok Alanya... Half Nederland gaat daarheen
Grapje ik ga niet naar Turkije hahahahaha jokes on you ohhhh diss lol ;pquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Weer een die het vooroordeel bevestigt
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van die amazone vis parasieten die in je plasbuis kunnen zwemmen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |