Misschien handig om Copycat (die deed m.i. ooit iets in de journalistiek en typte veel) te waarschuwen of zij dit type herkent. Hieronder een close-up van de toetsen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:20 schreef zovty het volgende:
Wat heeft die rekenmachine een bazenindeling van de toetsen zeg. Helemaal goed.
Jony (de kenners weten) zou er trots op zijn.
Fokking nice!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef Molleman het volgende:
Oldschool, fuck yeah.
[ afbeelding ]
Eenvoudig, klein, stevig en ruim voldoende voor die simpele prijsberekeningen die ik op het werk moet maken.
Dat ie maar eens in de 25 jaar zijn zolder opruimtquote:
Nou als je typt slaat het inderdaad tegen het papier aan.(met een vrij zware slag)quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is geen oude typemachine, dat is een daisywheel. Bij een typemachine 'slaan' de letters nog tegen het papier.
Ik bedoel dat de karakters op een rondraaiend wiel zitten en niet op afzonderlijke hamers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou als je typt slaat het inderdaad tegen het papier aan.(met een vrij zware slag)
Betwijfel of het wel een daisywheel is zoals jij zegt.
Heb mijn TI-83 ook weer eens tevoorschijn gehaald.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef b4kl4p het volgende:
Zeker die calculator houden man, werkt prima. De hedendaagse hipsermachines kunnen niets meer, ze zijn alleen minder cool.
Heb ook nog mijn TI83
Ik heb nog een Sun Ultra 2. Die verbruikt waarschijnlijk wel minstens 10 keer zo veel elektriciteit!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:21 schreef deprimist het volgende:
Geen commodore 64 sx hebben![]()
[ afbeelding ]
Vind je? Ik ben nog steeds erg blij met de functionaliteit. Intersect ftw!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Heb mijn TI-83 ook weer eens tevoorschijn gehaald.
Maar wat is het toch eigenlijk een onding. Volgens mij was het toen ook al een sloom en veel te duur ding, waar TI alleen maar mee weg kon komen omdat elke leerling verplicht zo eentje moest kopen.
En je kunt er spelletjes op spelenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:59 schreef b4kl4p het volgende:
[TI-83]
Vind je? Ik ben nog steeds erg blij met de functionaliteit. Intersect ftw!
En programmeren, voor schoolexamens vroeger de formules inprogrammeren en checken of je antwoord klopt zonder de hussle. Deze bak heeft me een wiskunde B12 cijfer 7 gegeven, zonder deze device was het een 5 geweest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:03 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
En je kunt er spelletjes op spelen
En spiekbriefjes in zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |