Ik kan geen doos vinden waar hij normaal in past, heeft afwijkende maat waardoor de meeste dozen of te klein of veels te groot zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet mijn PS4 ook nog steeds naar Sony sturen maar ik wil m niet missen.
Yeah, leuke game, al word je soms wel schijtziek van je soldaten die soms compleet mis schieten waardoor je een hele beurt verneukt, en daarmee soms de hele battle.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:28 schreef Pheno het volgende:
Valkyria is geniaalDaar mag een ps4-versie van komen
Ik heb de orignele doos nog iig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan geen doos vinden waar hij normaal in past, heeft afwijkende maat waardoor de meeste dozen of te klein of veels te groot zijn
Die van mij vertoont artifacts, maar alleen tijdens het afspelen van in-game amv filmpjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb de orignele doos nog iig.
Maar hij doet het in principe gewoon prima alleen heb ik last van die auto-eject loop af en toe.
Dat de PS4 zelfs als ie uit staat aanspringt en de disc uitspuugt en dat daarna blijft doen.
Vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Die van mij vertoont artifacts, maar alleen tijdens het afspelen van in-game amv filmpjes.
Zelfs Sony begrijpt er niets van
Maar gisteravond dus nergens last van ineens
Ga vanavond nog 1x testen met Infamous en Dead Nation die er last van hadden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad.
Nou ja ik wacht nog ff een paar weken tot na mijn vakantie en daarna stuur ik m wel op.
Straks bf?quote:
4 of hardline?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Straks bf?
Nog meer mensen die mee willen doen?
4. Met wie ik ga spelen hebben hardline niet gedownload.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
4 of hardline?
Moet zeggen dan Blood Money wel leuk is en nieuw voor zover ik weet
Nee je kunt je nog inschrijven via battlefield.com geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:53 schreef Mystikvm het volgende:
Moet je BF4 hebben om Hardline te checken, trouwens?
ja precies, BF4 vindt ik wel prima, hardline is niks. Lijkt misschien leuk maar naar 1 potje is het 'bijzondere' er vanaf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil geen verplaatsende objectives en dat soort story-elementen. Ik wil gewoon lekker simpel Conquest, en dus niet dat we massaal allemaal op hetzelfde afrennen, maar ik wil gewoon lekker mijn eigen gangetje kunnen gaan, zoals in Battlefield 1943...
Is er van Bloodborne nog meer geshowed?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Entwined is trouwens leuker dan verwacht
Alle gameplay was al gelekt voor de E3 dus nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is er van Bloodborne nog meer geshowed?
mhh keequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alle gameplay was al gelekt voor de E3 dus nee.
Lijkt meer op die gast van Fireflyquote:
Niemand?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:08 schreef over_hedge het volgende:
Als iemand zin heeft om mee te doen rond half 7 vanavond (bf4) Moet mij even toevoegen:
NL-Mash
Ik ga met 2 vrienden spelen. Dus hebben nog plek in de squad!
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo kon je maandenlang wachten op je PS4 bij Bol. En nu is die ineens direct leverbaar daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |