bij bol zijn alle preorders verwerkt en is het nu voor 23:00 besteld, morgen in huis. Als je bij bol besteld hebt dan krijg je 'm morgenquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ps4 besteld. Hopelijk morgen binnen
Zo tof!quote:
Weet nog niet wat ik er van moet denken. Ziet er interessant uit, maar ook weer niet visueel geweldig. Kleurrijk, maar de planeet die ze lieten zien had dan weer een beetje te harde, felle kleuren die ik niet helemaal prettig vind (ik hou meer van die zachtere watercolor landschappen, cellshaded.... zoals Journey, zoals Wind Waker, zoals Rime, etc etc...)quote:
Bij bol gedaan om die reden idd... Altijd ff afwachten of het ook echt zo is en of er nu geen stormloop op die shit gaat beginnen..quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef utopie het volgende:
[..]
bij bol zijn alle preorders verwerkt en is het nu voor 23:00 besteld, morgen in huis. Als je bij bol besteld hebt dan krijg je 'm morgen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ps4 besteld. Hopelijk morgen binnen
Dit spel gaat toch ook niet om de graphics?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik er van moet denken. Ziet er interessant uit, maar ook weer niet visueel geweldig. Kleurrijk, maar de planeet die ze lieten zien had dan weer een beetje te harde, felle kleuren die ik niet helemaal prettig vind (ik hou meer van die zachtere watercolor landschappen, cellshaded.... zoals Journey, zoals Wind Waker, zoals Rime, etc etc...)
lolquote:
Ik speel toch niet met een blinddoek om!? Ik KIJK toch naar die game wanneer ik het speel, dus dan is het toch wel prettig als dat er dan een beetje leuk uit ziet? Ik verwacht geen hyperrealistische en supergedetailleerde werelden, maar ik vind de stijlkeuze voor deze felle kleuren gewoon niet zo aantrekkelijk. Volgens mij kan dat. Daarmee zeg ik ook niets over of de game goed of slecht is, want dat weet ik niet, maar gewoon dat ik persoonlijk liever een iets 'natuurlijker' en 'zachter' kleurpalet had gezien...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit spel gaat toch ook niet om de graphics?
Lange tenen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik speel toch niet met een blinddoek om!? Ik KIJK toch naar die game wanneer ik het speel, dus dan is het toch wel prettig als dat er dan een beetje leuk uit ziet? Ik verwacht geen hyperrealistische en supergedetailleerde werelden, maar ik vind de stijlkeuze voor deze felle kleuren gewoon niet zo aantrekkelijk. Volgens mij kan dat. Daarmee zeg ik ook niets over of de game goed of slecht is, want dat weet ik niet, maar gewoon dat ik persoonlijk liever een iets 'natuurlijker' en 'zachter' kleurpalet had gezien...
Ass Creed Unity, Far Cry 4, Dragon Age Inquisition, en wellicht nog Destiny als die SP echt tof is (geen idee), en The Last of Us HD, als je die nog niet hebt gespeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
Dus komen er dit jaar nog AAA adventure actie games? Of is dat allemaal doorgeschoven naar 2015(Batman, Uncharted)
Nee, geen lange tenen, maar hoewel een game niet om de graphics draait, is het natuurlijk wel zo fijn als het er een beetje aantrekkelijk uit ziet. De stijlkeuze sprak me in dit geval helaas niet zo aan, en dat heeft eigenlijk alleen maar met de kleuren te maken, maar goed, anderen kunnen het weer geweldig vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lange tenen?
Maar prima hoor, ik kijk liever naar het feit dat ingame flora, fauna e.d. 100% uniek is.
Alles wordt random gegenereerd…
Het kan natuurlijk zijn dat andere gebieden een ander uiterlijk hebben. Verder ben ik het met je eens, de game ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. In mijn ogen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, geen lange tenen, maar hoewel een game niet om de graphics draait, is het natuurlijk wel zo fijn als het er een beetje aantrekkelijk uit ziet. De stijlkeuze sprak me in dit geval helaas niet zo aan, en dat heeft eigenlijk alleen maar met de kleuren te maken, maar goed, anderen kunnen het weer geweldig vinden.
Dat de rest in-game random gegenereerd wordt, dat staat daar verder los van, en het kan best een geweldige game worden waar ik veel plezier aan zal beleven.
far cry en destiny zijn shootersquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ass Creed Unity, Far Cry 4, Dragon Age Inquisition, en wellicht nog Destiny als die SP echt tof is (geen idee), en The Last of Us HD, als je die nog niet hebt gespeeld.
Far Cry geeft zoveel vrijheid dat ik het persoonlijk wel onder actie-adventure vind vallen, maar goed, ik begrijp jouw standpunt ook wannee rje het een shooter noemt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
far cry en destiny zijn shooters
Dan blijft ass creed over
Ik hou geld over dit jaar
Ja, ook eens, al vind ik het idee van vliegen, schieten, ontdekken etc wel tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat andere gebieden een ander uiterlijk hebben. Verder ben ik het met je eens, de game ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. In mijn ogen.
Ongelooflijk dat men nauwelijks achter dat soort daders aan gaat. Als je daar het slachtoffer van bent, dan zou ik persoonlijk gewoon non-stop blijven zoeken naar de eikel die verantwoordelijk is, en hem even mijn mening geven d.m.v. een ritmisch gebonk van een hamer tegen zijn schedel...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat er zoveel mensen in die Dixxons oplichters trappen.
Idee is prima, maar daar had ik ook geen kritiek op. Puur visueel vond ik het gewoon 'voor verbetering vatbaar'...quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, ook eens, al vind ik het idee van vliegen, schieten, ontdekken etc wel tof
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat men nauwelijks achter dat soort daders aan gaat. Als je daar het slachtoffer van bent, dan zou ik persoonlijk gewoon non-stop blijven zoeken naar de eikel die verantwoordelijk is, en hem even mijn mening geven d.m.v. een ritmisch gebonk van een hamer tegen zijn schedel...
Wat ben je agressief vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2014 @ 13:36 schreef Yi-Long het volgende:
Chrono Trigger 2. (Cross tel ik niet mee...)
BTW, als dit Shenmue 3 is, dan zwem ik persoonlijk naar Japan om de hele Sega-leiding af te slachten met mijn blote verrimpelde handen...
Wel grappig dat dat nu zou tijdens de E3 isquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Het lijkt er eindelijk eens op dat de PS4 nu echt een keer goed op voorraad is.
Bart Smit, Bol.com en Wehkamp kunnen het sinds gister direct leveren.
Vandaag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je agressief vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |