Slaap lekkerquote:
quote:
Ja baas, ik ga ook, slaap lekker jij en brainquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
Ik ga ook, en jullie ook! Kom op het is veel te laat!
Ben nog wel even wakker hoor. Moet nog eten ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
Eet smakelijk alvast danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben nog wel even wakker hoor. Moet nog eten ook.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja baas, ik ga ook, slaap lekker jij en brain![]()
Idem dito.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een moeilijke nacht was dat. Eerst kon ik niet slapen door de warmte (en mijn ietwat beschadigde ritme) en toen ik net in een soort van slaaptoestand was, onweer.
Het gaat een lange dag worden.
Heb je helemaal niet geslapen? Dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:28 schreef mootie het volgende:
Nog wakker. Wan feest.
Succes Liesertje, gelukkig hoef ik niks vandaag.
Gistermiddag zat ik om half 2 even op bed te knuffelen met Diesje. Op zich niet erg, ware het niet dat ik in slaap viel met dat stomme beest in mijn armen. Om half 8 werd ik wakker door de telefoon.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je helemaal niet geslapen? Dat is niet fijn.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een moeilijke nacht was dat. Eerst kon ik niet slapen door de warmte (en mijn ietwat beschadigde ritme) en toen ik net in een soort van slaaptoestand was, onweer.
Het gaat een lange dag worden.
slapen jullie echt zo moeilijk ? lijkt me vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:20 schreef mootie het volgende:
Het lijkt toch invloed op mijn humeur te hebben.
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Gistermiddag zat ik om half 2 even op bed te knuffelen met Diesje. Op zich niet erg, ware het niet dat ik in slaap viel met dat stomme beest in mijn armen. Om half 8 werd ik wakker door de telefoon.
Dat valt niet mee met zeepsop in je neus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.
Nein! Nu ben ik helemaal opgedraaid en het is veel te warm!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.
Ben je gek. Ik ben al boodschappen wezen doen en heb zelfs koffie gedronken op het terras. Ik ga zo bijslapen want ik was de halve nacht wakker.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nein! Nu ben ik helemaal opgedraaid en het is veel te warm!
Kom mee naar de schuimparty!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |