Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
26 mensen die op meedoen hebben geklikt en 22 mensen al (deels) ingevuld.
Met pootjebaden ga je dan ook meestal niet in de branding liggen. Je keek helaas net op een moment dat Jessica even aan het uitrusten was, maar ze koelt momenteel weer af volgens de ongeschreven pootjebaden etiquettequote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet helemaal waarom je suggereert te gaan liggen in de branding, dat levert alleen problemen op.
[ afbeelding ]
Nee, dan kan je beter gaan zonnebaden op het dek.
[ afbeelding ]
Topshow.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
26 mensen die op meedoen hebben geklikt en 22 mensen al (deels) ingevuld.
Ik snap je punt, veiligheid voorop, snel weglopen van die branding.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met pootjebaden ga je dan ook meestal niet in de branding liggen. Je keek helaas net op een moment dat Jessica even aan het uitrusten was, maar ze koelt momenteel weer af volgens de ongeschreven pootjebaden etiquette
[ afbeelding ]
En van zonnen op het dek krijg je het niet per se koeler. Voor je het weet loop je een zonnesteek op van het niveau pinguin die je kop splijt op een betonnenrand.
[ afbeelding ]
[..]
Topshow.
De vraag is of dit zo bij Jessica ligt of toch meer bij jouquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap je punt, veiligheid voorop, snel weglopen van die branding.
[ afbeelding ]
Door zo'n harde klap met als laatste beeld een pinguïn in je hoofd ga je onbewust toch een fetish creëren, daar kan je niks aan doen.
[ afbeelding ]
Nee, dat heb je fout, pinguïns komen eerst, haar tweede keus is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vraag is of dit zo bij Jessica ligt of toch meer bij jou![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat bondage toch meer haar fetisj is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout, pinguïns komen eerst, haar tweede keus is wel duidelijk.
[ afbeelding ]
Maar ik moet wel toegeven dat het er soms ruig aan toe gaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
En speciaal voor ONZ
Jessica + Dolfijn
[ afbeelding ]
Wie ze stuurt maakt niet uit, als het maar de tieten van SNowbells zijn. Wie dat ook mogen zijn.quote:
Uhm, die heb ik niet, maar ik heb wel gifjes van Alba (misschien wist je dat al)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ze stuurt maakt niet uit, als het maar de tieten van SNowbells zijn. Wie dat ook mogen zijn.
Jammer dat jij het altijd zo ordinair en vulgair moet maken. Beter blijf je gewoon binnen VBLquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ze stuurt maakt niet uit, als het maar de tieten van SNowbells zijn. Wie dat ook mogen zijn.
Ik voorzie een Alba-Minaj gifwarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm, die heb ik niet, maar ik heb wel gifjes van Alba (misschien wist je dat al)
Dankjewel, jij kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij?
[..]
Je bent zelf lief hoor.
Je moet het anders aanpakken, ik zal het voordoen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat jij het altijd zo ordinair en vulgair moet maken. Beter blijf je gewoon binnen VBL
Pics van je manboobs or GTFOquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ruzie met mij wil?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat jij het altijd zo ordinair en vulgair moet maken. Beter blijf je gewoon binnen VBL
Ervan uitgaande dat hij op zijn werk zit zal het posten van tieten hem ook wel wegkrijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet het anders aanpakken, ik zal het voordoen.
[..]
Pics van je manboobs or GTFO
Ik heb genetwerkt als een malle. Ik kan inmiddels overal terechtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je ruzie met mij wil?
De laatste die dit wilde was DonRaja en je mag SjaakBauer vragen wat ik met hem gedaan heb.
Ik geloof dat ik de parallel niet direct oppik maar ik wil je desalniettemin bedanken voor de wederzijdse waarderingquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind LR wel de AARDIGSTE moderator op dit forum (op Pax na) dus ik zie parallellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |