quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Enige reden dat ik Destiny zou spelen is voor het verhaal wat misschien wel interessant is. Maar de gameplay, voor zover ik dat kan zien aan deze trailer, lijkt me echt enorm bagger
In principe wel, maar de Launch voor de Beta wordt door bungie gezien als een volwaardige release.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Tis dat een beta voor de multiplayer neem ik aan?
Een beta is tegenwoordig een volwaardige release? Het moet niet veel triester worden in game landquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In principe wel, maar de Launch voor de Beta wordt door bungie gezien als een volwaardige release.
Kijk een Bundel, daar zat ik godverdomme op te wachten
huh hoe bedoel jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:12 schreef Friday12 het volgende:
Die kut ing site gaat verder waar je hem gestopt heb
Nee, maar Dit is de grootste game voor Bungie ooit, en de beta is een grote stap in de ontwikkeling van Destiny, dus ze beschouwen de Beta als een volledige release in de zin dat ze niet besparen op recources om de betalaunch soepel te laten verlopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een beta is tegenwoordig een volwaardige release? Het moet niet veel triester worden in game land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |