[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
Poll: Inspraak bij maandelijkse betaling?
[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
quote:Dat vraag ik mij dus ook af. Nu roept men wel dat men maandelijks bedrag x wil betalen, maar hoe lang houdt men dat vol....
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:08 schreef Kreator het volgende:
Het zal mij benieuwen hoeveel mensen die hier bereid zijn te betalen daadwerkelijk gaan betalen als de rekening thuis ligt..
quote:Dan komen de moderators toch gewoon huis-aan-huis het geld innen?
Het zal mij benieuwen hoeveel mensen die hier bereid zijn te betalen daadwerkelijk gaan betalen als de rekening thuis ligt..
Maar ik heb er wel een paar euro voor over, om FOK! draaiende te houden...
quote:naar mijn ervaring weinig.
maar als je dan naar de donaties kijkt blijkt dat het sterk tegenvalt.
ligt er natuurlijk ook erg aan wat andere fok!kers waar ik graag mee omga hier, doen.
quote:Aangezien het mensenwerk is zal het nooit 100% objectief zijn.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:16 schreef Arma_Angelus het volgende:
als het hier allemaal eerlijk en objectief gebeurd dan zou ik wel bereid zijn om te betalen, maar vooralsnog is het een gare troep en betaal ik hier geen cent voor.
* Jojogirl zou wel willen betalen.
quote:
Er is al via het ip adres 213.22*.**.*** gestemd voor de poll Wat zou jij per maand over hebben ?.Hier is de huidige stand van de poll
Ik kom er gewoon voor uit dat ik niet ga betalen voor Fok; dat heeft verschillende redenen:
Martin
quote:Als er betaling gaat komen, dan hebben de betalenden wel recht op enige inspraak. Besluiten kunnen dan dus altijd verworpen worden als een meerderheid van de leden er op tegen is.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:18 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Aangezien het mensenwerk is zal het nooit 100% objectief zijn.
* Jojogirl zou wel willen betalen.
quote:En dat uit jouw mond
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:16 schreef Arma_Angelus het volgende:
als het hier allemaal eerlijk en objectief gebeurd dan zou ik wel bereid zijn om te betalen, maar vooralsnog is het een gare troep en betaal ik hier geen cent voor.
Martin
Alles wat ik zoek op internet is altijd gratis voor me geweest. En dat is uist het mooie aan internet.
Ik wil in ieder geval gerust een eurootje of 5p/m betalen en inspraak... ach, zolang ik kan posten is het voor mij genoeg.
quote:Mjah is een goed teken maarjah zoveel mensen hebben er nog niet gestemd
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:32 schreef DJKoster het volgende:
Tot nu toe is 43% bereid om op een-of-andere manier te betalen..Lijkt me een goed teken
quote:En ook al een heel betrouwbare voorspelling met minder dan 100 votes.
Tot nu toe is 43% bereid om op een-of-andere manier te betalen..Lijkt me een goed teken
Dit betekend, volgens jouw redenatie, tevens dat 57% niet bereidt is om te betalen. En dat is geen goed teken.
quote:En dat is 43% van de mensen die 24/7 op Fok! zit.. Dat zijn er niet zo veel
quote:Vind je? De mensen van de FP komen hier niet, en die zullen geen van allen willen betalen denk ik.
quote:Het is in ieder geval beter dan 10% ofzo , en met 40% betalende/sponsorende users moet FOK! toch wel overeind kunnen blijven?
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:34 schreef Redman het volgende:[..]
En ook al een heel betrouwbare voorspelling met minder dan 100 votes.
Dit betekend, volgens jouw redenatie, tevens dat 57% niet bereidt is om te betalen. En dat is geen goed teken.
Dan maar zo:
betalen, nooit
quote:Dat zal wel moeten, weinig mensen hebben een creditcard..
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:41 schreef Satan.NB het volgende:
Hmmms k zou best willen betalen voor fok! zolang het wel via automatisch incasso gaat of acceptgiro en niet via creditcard..
quote:Houdt er rekening mee dat het forum dan minder levendig wordt. Degene die betalen en overblijven zullen het een stuk minder leuk vinden en misschien ook nokken.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:37 schreef DJKoster het volgende:[..]
Het is in ieder geval beter dan 10% ofzo , en met 40% betalende/sponsorende users moet FOK! toch wel overeind kunnen blijven?
En inspraak boeit me niet echt.
quote:Dan zou het een vrijwillige bijdrage moeten worden, waarbij betalende users meer inspraak en toegang tot bepaalde (nieuwe) fora hebben
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Houdt er rekening mee dat het forum dan minder levendig wordt. Degene die betalen en overblijven zullen het een stuk minder leuk vinden en misschien ook nokken.
quote:Het einde van fok mogelijk nabij: jouw reactie?
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:37 schreef mrcool het volgende:
Waarom zouden we moeten gaan betalen?
Een eenmalige bijdrage kan er bij mij nog wel af, maar maandelijks gaan betalen gaat niks worden. Bovendien heb ik het al druk genoeg met mijn eigen forum
quote:- Nieuwe regel na invoering betalen, users met een eigen forum krijgen een ban
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:47 schreef Nevermind het volgende:[..]
Het einde van fok mogelijk nabij: jouw reactie?
Het einde van Fok mogelijk nabij II: jouw reactie
Een eenmalige bijdrage kan er bij mij nog wel af, maar maandelijks gaan betalen gaat niks worden. Bovendien heb ik het al druk genoeg met mijn eigen forum
quote:Inspraak in welke vorm?
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:44 schreef DJKoster het volgende:[..]
Dan zou het een vrijwillige bijdrage moeten worden, waarbij betalende users meer inspraak en toegang tot bepaalde (nieuwe) fora hebben
[Dit bericht is gewijzigd door CherrymoonTraxx op 18-10-2002 13:52]
quote:Denk ik ook. Als je users te veel invloed gaat geven wordt het een soort LPF.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:46 schreef sweek het volgende:
2de poll: mr is genoeg lijkt me
quote:Goede vraag.. laat die inspraak maar zitten
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Inspraak in welke vorm?
quote:Er zijn ook andere mogelijkheden te bedenken. Een private messaging systeem bijvoorbeeld. Alleen betalende users de mogelijkheid geven een icon te gebruiken. Ik noem maar wat.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:44 schreef DJKoster het volgende:[..]
Dan zou het een vrijwillige bijdrage moeten worden, waarbij betalende users meer inspraak en toegang tot bepaalde (nieuwe) fora hebben
quote:hehe
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:51 schreef DJKoster het volgende:[..]
- Nieuwe regel na invoering betalen, users met een eigen forum krijgen een ban
maar ff serieus. ik denk dat als je elke maand iets moet bijdragen, dat het dan teveel een verplichting wordt. een eenmalige bijdrage van €10 of iets dergelijks op eenofander rekeningnummer is een stuk toegankelijker lijkt me. en ja, misschien dan toegang geven tot een MR-forum of iets dergelijks
(en een kleurtje, en private messages en [vul maar in])
quote:Of een subforum waar alleen betalende users mogen komen. En dat daar dan wat meer mag.
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Er zijn ook andere mogelijkheden te bedenken. Een private messaging systeem bijvoorbeeld. Alleen betalende users de mogelijkheid geven een icon te gebruiken. Ik noem maar wat.
een soort MR is altijd verstandig... alhoewel.... waarom heb je dat nodig....
quote:IN - SPRAAK!!!!
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:01 schreef WpuntNL het volgende:
een soort MR is altijd verstandig... alhoewel.... waarom heb je dat nodig....
quote:Probleem daarmee is weer dat fok op de servers van tweakers draait, en dat die bepaalde dingen niet op de servers willen hebben. Maar goed, ook dat is idd een optie.
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Of een subforum waar alleen betalende users mogen komen. En dat daar dan wat meer mag.
quote:Maar waarover? , dat is de vraag?
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
IN - SPRAAK!!!!
quote:Mee eens en private forum waar men met elkaar software kan uitwisselen als men betaald heeft
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Er zijn ook andere mogelijkheden te bedenken. Een private messaging systeem bijvoorbeeld. Alleen betalende users de mogelijkheid geven een icon te gebruiken. Ik noem maar wat.
quote:Dan moeten we een eigen server nemen..
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Probleem daarmee is weer dat fok op de servers van tweakers draait, en dat die bepaalde dingen niet op de servers willen hebben. Maar goed, ook dat is idd een optie.
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:04 schreef von_manstein het volgende:[..]
Mee eens en private forum waar men met elkaar software kan uitwisselen als men betaald heeft
![]()
Dat is illegaal volgens de wet, dus dat zou (helaas) niet mogelijk zijn..
quote:Beleid.
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:04 schreef DJKoster het volgende:[..]
Maar waarover? , dat is de vraag?
quote:Snap wel dat ze bepaalde dingen niet op de server willen hebben, maar bijvoorbeeld in zo'n besloten gedeelte zou dat linkje naar die foto's van die studente uit Den Bosch moeten kunnen. Dat soort dingen. Voor exclusieve dingen willen users wel betalen.
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Probleem daarmee is weer dat fok op de servers van tweakers draait, en dat die bepaalde dingen niet op de servers willen hebben. Maar goed, ook dat is idd een optie.
Wat ik hiervoor terug wil hebben:
Helemaal niets. Ook niet-betalende bezoekers moeten door kunnen gaan zoals ze dat nu doen (anders zullen er idd een stel afhaken, en dat willen we niet).
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als onze naam in een ander kleurtje op het forum komt. Maar een soort 'huiskamer' zoals op GoT (voor diegenen die genoeg posten) hoeft van mij niet. De newbs moeten niet afgestoten worden 'omdat we nu een gezellige community hebben'.
ps. Ik ga naar elke nieuwe film in de bios (actie iig) en dat kost me aardig wat per maand. Ik neem de auto van pa regelmatig mee (moet ik zelf km-geld betalen) en een paar pilsjes in de maand gaan er ook wel in. En de kabelaansluiting (@home) betaal ik helemaal. In verhouding zit ik VEEL MEER tijd op de frontpage en het forum, dus daar wil ik best wat geld aan uitgeven.
Ow ja, en daar hoef ik niets voor terug te hebben, als ik maar kan blijven Fokken.
Het zou dus als extra kunnen zijn waarbij voor de users duidelijk is dat het puur hiervoor gebruikt wordt. Verplicht kun je dit echter nooit maken
quote:Verplicht betalen betekent het einde voor Fok. Ik vind dat Fok gratis moet blijven, maar dat je tegen betaling extra features kunt krijgen. Je zou dan een aantal pakketten kunnen maken. Een gratis pakket, een pakket dat niet al te veel kost, en een uitgebreid pakket dat wat duurder is.
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:46 schreef Brad het volgende:
Het probleem met betalen zit natuurlijk wel in het feit dat het minder anoniem is. Vanaf dat moment is immers de username verbonden aan adres en rekeningnummer.Het zou dus als extra kunnen zijn waarbij voor de users duidelijk is dat het puur hiervoor gebruikt wordt. Verplicht kun je dit echter nooit maken
Aan wat meer banners zien te komen lijkt me handig, maar dan wel een beetje banners waarop iemand wil klikken...
m'n broer zit ook op fok, die wil dat ook heus wel
Ik doe het eigenlijk nooit. Maar voor Fok!,......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |