Snape kills Dumbledorequote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet VI Oranje en GoT nog kijken. Wat eerst?
Ik sta 16e. Dat wordt playoff voetbal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben inmiddels uit de degradatie regionen. Keurige 14de plek uit 18
hehequote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hij een topic aan het maken over onze ontmoeting?
Sjonge hij is wel erg enthousiast zeg!
Gordon is te gastquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet VI Oranje en GoT nog kijken. Wat eerst?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:52 schreef Monopoly het volgende:
ONZ / [WK topic] Dinsdag 10 Juni 2014: Vers, let's go!
Topic gemacht
Weet sowieso al wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha, serieus?![]()
[..]
GoT ivm spoilers.
Ik hou wel van die ordinaire homohumor. Al vind ik Geer leukerquote:
Hij heeft zijn single gezongen over een sambabal.quote:
Kunnen jullie ook 19 juni?quote:
Ik vond het vandaag niet het terugkijken waard overigensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zijn single gezongen over een sambabal.
Tommie Beugelsdijk zat er wel in, die had nog een tip, welke speler de mensen in de gaten moeten houden.
Niet Marsiesio maar Cristiano Ronaldo, schijnt wel een talentje te zijn.
[..]
Kunnen jullie ook 19 juni?
Nou wat let je dan om niet VI eerst te kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet sowieso al wat er gaat gebeuren.
[..]
Ik hou wel van die ordinaire homohumor. Al vind ik Geer leuker
oh ja Gordon denkt soms echt dattie de man is terwijl het eigenlijk stiekem gewoon best wel een graftak isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet sowieso al wat er gaat gebeuren.
[..]
Ik hou wel van die ordinaire homohumor. Al vind ik Geer leuker
eeeh geen idee, moet je ff aan mono vragenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zijn single gezongen over een sambabal.
Tommie Beugelsdijk zat er wel in, die had nog een tip, welke speler de mensen in de gaten moeten houden.
Niet Marsiesio maar Cristiano Ronaldo, schijnt wel een talentje te zijn.
[..]
Kunnen jullie ook 19 juni?
quote:
Ik heb hem dus niet zelf gemaakt he, ik heb alleen maar de banner van vbl gepakt en dat doorgekrastquote:
Ja dat had ik door, daarom issie prachtigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem dus niet zelf gemaakt he, ik heb alleen maar de banner van vbl gepakt en dat doorgekrast
Dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, daarom issie prachtig
Ja als first lady van dit landje stijgt het hem soms allemaal naar het hoofdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja Gordon denkt soms echt dattie de man is terwijl het eigenlijk stiekem gewoon best wel een graftak is
beter gewoon slapen en dan morgen op een fatsoenlijker tijdstip serieverslaving aanwakkeren, zodat het niet zo erg is als je uren achter elkaar blijft kijken (ipv dat het dan ineens 05:00 blijkt te zijn als je na het kijken in slaap valtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een dilemma.
Serieverslaving aanwakkeren en aflevering van een serie kijken
Óf
Slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |