Je bent ook waardeloos.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta derde van onderen. Derhalve waardeloos.
Denk dat je al vrij snel ergens bovenaan het lijstje zal staan als de eerste punten worden toegekendquote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
n00bquote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Voor deze ene keer. Maar voortaan schiet je maar wat sneller opquote:Op maandag 9 juni 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal het doen. Geef mij 5 minuten om naar mijn laptop te lopen.
quote:
Redelijk willekeurig ingevuld hoor. Er over nadenken heeft toch weinig zinquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat je al vrij snel ergens bovenaan het lijstje zal staan als de eerste punten worden toegekend
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
dit triggerde mijn zin om te gaan curvefeveren
potje doen?
Ik loop al. Ik word helemaal zenuwachtig van al dat blauw hier en in fb moeten posten.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Voor deze ene keer. Maar voortaan schiet je maar wat sneller op
Pfoe. Het is wel teringwarm. Ik kan me niet ultiem concentreren denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
dit triggerde mijn zin om te gaan curvefeveren
potje doen?
Geen wijziging maar een quote, ja?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Redelijk willekeurig ingevuld hoor. Er over nadenken heeft toch weinig zin
bawwquote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Redelijk willekeurig ingevuld hoor. Er over nadenken heeft toch weinig zin
Ik doe het niet expresquote:Op maandag 9 juni 2014 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik loop al. Ik word helemaal zenuwachtig van al dat blauw hier en in fb moeten posten.
ik komquote:Op maandag 9 juni 2014 23:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pfoe. Het is wel teringwarm. Ik kan me niet ultiem concentreren denk ik.
Zijn er nog meer komers?
Nee sorry. Ga even een aflevering afkijken,quote:Op maandag 9 juni 2014 23:53 schreef Moira. het volgende:
Jaa godverdomme kom nou even curven dan, mensen...
Mijn room is leeg
Ik durfde niet. Mijn aanpas plaatje is. Wat een vertoon van zwakte als moderatorquote:
doe is linkje danquote:Op maandag 9 juni 2014 23:53 schreef Moira. het volgende:
[warning]Jaa godverdomme kom nou even curven dan, mensen...
Mijn room is leeg[/warning]
Bedankt Monoquote:Op maandag 9 juni 2014 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik had LR altijd hoog zitten. Na vandaag is hij mijn absolute held. Ik ga hem volgen!
#Nietoptwittermaaralseenprofeet
Jij kent alleen maar struggles met grietjesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb struggles met zo'n grietje zeg.
Man man man
tis geen R&P hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb struggles met zo'n grietje zeg.
Man man man
Ik las proleetquote:Op maandag 9 juni 2014 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik had LR altijd hoog zitten. Na vandaag is hij mijn absolute held. Ik ga hem volgen!
#Nietoptwittermaaralseenprofeet
Ha Snow.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij kent alleen maar struggles met grietjes
Wij zijn niet te breken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt MonoHoewel wij op veel vlakken verschillen zit ook jij sinds mijn treinensollicitatie in het hart
Het is veilig om te stellen dat ik ietwat Monosensueel ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |