Mijn motorische skills zijn echt 0quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook niet painten? Ook niet shoppen? Ook niet kleien? Ook niet vogelhuisjes maken?
Ga je nog naar PEC komend seizoen broeder?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mijn motorische skills zijn echt 0
Snow please, als ik het geld had zou ik zelf ook een assistente hurenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je dat voor elke afspraak die ik heb zou willen doen?
Maak niet uit gewoon elke dag mensen hosselenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Voor meer bemoedigende woorden houd ik Moira aanbevolen. Ik moet nog even yoghurt eten.
[..]
Mja lullige is dat we het voor donderdag 21.59 moeten hebben ingevuld.
Veel drinken is ook niet mijn plan._!
Waah, maybe, woon wel in den haag nu m8quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga je nog naar PEC komend seizoen broeder?
Misschien kan er ook wel een kluns-topic in CRE waar mensen hun faal-ervaringen delenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mijn motorische skills zijn echt 0
Den Haagquote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waah, maybe, woon wel in den haag nu m8
Minder erg dan ik had verwacht. De slaapplekken konden beter, grond ligt namelijk niet zo lekker. Ook het eten was aan de zuinige kant. Een hele dag schoffelen met 2 blaadjes sla op is niet genoeg voor een vrouw in de bloei van haar levenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe was het Noord-Koreaans strafkamp?
Vreemde tepels. Zouden die ook gewoon rechtop kunnen staan? Ze lijken vet strak.quote:
Het valt dus nog mee. Geen wreedheden tegen de menselijkheid gezien? Anders bel ik mijn mannetje bij de UN voor je, zo rol ik jwzquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Minder erg dan ik had verwacht. De slaapplekken konden beter, grond ligt namelijk niet zo lekker. Ook het eten was aan de zuinige kant. Een hele dag schoffelen met 2 blaadjes sla op is niet genoeg voor een vrouw in de bloei van haar leven
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den HaagMooi man. 's Nachts binnen wandelen in de Pijpelaar. Nacht van je leven. Een oude LP uit de kast pakken en aan de plaatjesdraaier geven. Top avond. Vele soorten Whisky en een aardige barman. Is alleen 's nachts open vanaf een uur of 1-2
Ai, da's geen succesquote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Afgelopen donderdag nog in Thai Princess geëindigd
Mwa wat is wreed? Na een tijdje raak je wel gewend aan de stokslagenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het valt dus nog mee. Geen wreedheden tegen de menselijkheid gezien? Anders bel ik mijn mannetje bij de UN voor je, zo rol ik jwz
whehequote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die heb ik op reis gestuurd na die scriptie bedoeling tot mn verdediging
Die toko ga ik eens checken. Dr zit hier ook een chill coffeeshop/cafe en strand natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den HaagMooi man. 's Nachts binnen wandelen in de Pijpelaar. Nacht van je leven. Een oude LP uit de kast pakken en aan de plaatjesdraaier geven. Top avond. Vele soorten Whisky en een aardige barman. Is alleen 's nachts open vanaf een uur of 1-2
Fine, morgen zal ik eens wat absurde 22-4's invullen enzoquote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehemja boeiend gewoon breinloos invullen dan
Ik heb de meest vreemde stijve fallus.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa wat is wreed? Na een tijdje raak je wel gewend aan de stokslagen
En ga je het lkkr vinden![]()
Pijpelaar zit vlakbij Paleis Noordeinde.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die toko ga ik eens checken. Dr zit hier ook een chill coffeeshop/cafe en strand natuurlijk
Hier kan moira het van me overnemen, aub.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de meest vreemde stijve fallus.
jij hebt overal mensen voorquote:Op maandag 9 juni 2014 23:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hier kan moira het van me overnemen, aub.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Fine, morgen zal ik eens wat absurde 22-4's invullen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |