Ik heb een keer vanuit het niets een pony geknipt. En punten deed ik ook zelf. Maar nu kan ik de 8 euro bij de Turkse kapper wel missen. Doe ik gelijk mijn wenkbrauwen laten doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar de kapper. Ik heb ook een schaar.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
10 jaar geleden gestopt met naar de kapper te gaan. Geen tondeuse aangeschaft. Nu ben ik een vieze hippie.
Ik laat al 6 maanden mijn haar groeienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
10 jaar geleden gestopt met naar de kapper te gaan. Geen tondeuse aangeschaft. Nu ben ik een vieze hippie.
heeeel je levensverhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik mijn kappers graag zwijgend.
Soms kom je nog wel eens leuke dingen tegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:49 schreef Gert het volgende:
Zoooooooooooooooo.. relaxt, tot de laatste seconde![]()
Niet dat iemand hier ooit elkaars tjoeps aanklikt, maar goed.
Neuh... dat hele hoofd klopt niet...quote:
SPOILER: shockingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Het gaat ook niet om het geld, maar ik vind het 't niet waard en hou niet van een kapsalon-sfeer. Dat geforceerd een gesprekje aankopen, daarvoor kom ik niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer vanuit het niets een pony geknipt. En punten deed ik ook zelf. Maar nu kan ik de 8 euro bij de Turkse kapper wel missen. Doe ik gelijk mijn wenkbrauwen laten doen.
Oh man, ik schrik me dood. Wist niet dat ze zichzelf zo toetakelde.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Neuh... dat hele hoofd klopt niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moest ik even opzoeken. Maar eh, qua uiterlijk heb ik er weinig mee gemeen in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar nu denk ik dat jij een Ferengi bent.
Ferengi hebben hun genotscentrum in hun grote oren zitten. Als je die aait, worden ze helemaal gek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken. Maar eh, qua uiterlijk heb ik er weinig mee gemeen in ieder geval.
Balen. Welterusten Inodder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:51 schreef Inodder het volgende:
Kut ik moet al lang weer slapen...
Morgen weer overwerken.
morgen gaat hier om 06:00 de wekkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:51 schreef Inodder het volgende:
Kut ik moet al lang weer slapen...
Morgen weer overwerken.
lol alle ASMRers komen uit de kast door de TT. Dat nummer doet me denken aan platen van mellowtraxxquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee een beetje kroelen door je haar vindt iedereen wel lekker toch? Behalve dan als "Billy" dat doet terwijl ze net Ruud anaal gevingerd heeft.
Nee ik bedoel "echt" ASMR, dus dat je van die lekkere rillingen op je hoofd voelt door geluiden. Bij mij zijn die geluiden:relaxte vrouwenstemmen. Maar er zijn ook legio ASMR'ers die enorm de rillingen krijgen van zacht nagelgetik op een doosje of zo.![]()
Even vet anti ASMR, maar ik vond 'm vandaag terug en dit is zó lekker old school acid ! [ afbeelding ]
Doe nog 1 peuk...quote:
Ja, ken je de hele plaat? Vast wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Soms kom je nog wel eens leuke dingen tegen
5.45 hierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
morgen gaat hier om 06:00 de wekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |