Vond 'm leuk. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik had hem nog onder de knop zitten en zag toevallig je vraag.
Nice. Ik weet dat het heel vaag klinkt, maar ken je een soortgelijk nummer waarbij ze allemaal heel raar dansen voor een ingang ofzo?quote:
Praise youquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nice. Ik weet dat het heel vaag klinkt, maar ken je een soortgelijk nummer waarbij ze allemaal heel raar dansen voor een ingang ofzo?
Haha nee een beetje kroelen door je haar vindt iedereen wel lekker toch? Behalve dan als "Billy" dat doet terwijl ze net Ruud anaal gevingerd heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar is het dan ASMR bij aanraking? Ik krijg bij mijn kapster altijd een hoofdmassage, dat zorgt soms ook wel voor tintels, kippenvel en keiharde tepels.. misschien ook wel belangrijk dat het een mooie meid is
Nooit van gehoord. Vind 'm leuk. Muziek ook wel geinig. Babies on fire, geniale titel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken je Die Antwoord? Ze maken prachtige clips en de muziek vind ik heerlijk fel.
Ze hebben betere nummers...quote:
ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:34 schreef Gert het volgende:
Haha nee een beetje kroelen door je haar vindt iedereen wel lekker toch?
Ik ben er ook niet van. Ga lekker aan jezelf zitten ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het echt verschrikkelijk.
haren wassen bij de kapper is een ramp.
Ze heeft wel een mooi figuurtje, zeker voor een moeder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze hebben betere nummers...
(vraag me ff niet welke)
Ze deden het wel leuk vorig jaar op pinkpop![]()
Maar omfg wat is die jolanda visser gruwelijk lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |