Zegt me niets. Sowieso is alles van Miyazaki van Studio Ghibli meesterlijk, doet heel sprookjesachtig aan. Films zoals Howl's Moving Castle, Spirited Away, en My Neighbour Totoro zijn geweldigquote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik typte perongelijk manga
hoopte het op tijd te hebben verbeterd naar wat ik eigenlijk wilde schrijven![]()
dan is het vast leuk. ik heb er ooits een gekeken. die was meesterlijk![]()
naya ofzo?
is het een metaal splinter?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef isax het volgende:
ik denk niet dat die splinter er uit komt door baking soda trouwens
Als het er maar één geweest was...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het er maar één geweest was...Minder. Succes daarmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
[..]
Als het er maar één geweest was...Dat is minder dan allemaal. Sterkte met alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zijn leuk ja!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zegt me niets. Sowieso is alles van Miyazaki van Studio Ghibli meesterlijk, doet heel sprookjesachtig aan. Films zoals Howl's Moving Castle, Spirited Away, en My Neighbour Totoro zijn geweldig
[ afbeelding ]
[..]
Als het er maar één geweest was...Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Nee in DM ben ik eigenlijk altijd serieusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |