SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Leuk laatste shotDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Niet zo bijzonder daar.. bijna elke vrouw loop daar zo rond.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://janlul.com/wkstream.htmlquote:Op maandag 9 juni 2014 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon tv kijken via de computermoet ik weer naar beneden
www.npo.nl/live
meer heb je niet nodig![]()
thanks buddyquote:Op maandag 9 juni 2014 22:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://janlul.com/wkstream.html
www.npo.nl/live
meer heb je niet nodig![]()
![]()
Nou, wat ik allemaal in de stad heb gezien vandaag. Toch feest voor de fokker die maar weinig buiten komtquote:![]()
![]()
Hier worden we niet veel wijzer van.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, wat ik allemaal in de stad heb gezien vandaag. Toch feest voor de fokker die maar weinig buiten komt![]()
Eigenlijk best suf met in World cup met je eigen land te spelen, en dan met 11 Zuid Amerikanen in de basis elf![]()
![]()
Ja, dat is niet verkeerd! Ik durfde het vandaag niet aan om mijn zolder te verlatenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, wat ik allemaal in de stad heb gezien vandaag. Toch feest voor de fokker die maar weinig buiten komt![]()
Billen en borsten jonguhquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hier worden we niet veel wijzer van.
Naar de wc moeten eigenlijk maar niet op kunnen staan.
Dat soort dingen![]()
Sierd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hier is er nooit wat te zien met mooi weer maar ik woon in een dorp.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Billen en borsten jonguh
Naar de wc moeten eigenlijk maar niet op kunnen staan.
Dat soort dingen
Wel veel buiten geweest voor een fokker![]()
![]()
Ik moet zeggen: was dit jaar ook sneller erbij dan vorig jaar hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is niet verkeerd! Ik durfde het vandaag niet aan om mijn zolder te verlaten![]()
Fifa 15 FUT zonder transfermarkt?
Ik zie het zo maar gebeuren zeker het het Uitleensysteem in FUT15quote:Ever imagine starting FIFA 15 Ultimate Team with one of the worlds best forwards? With the new loan player feature in FIFA 15 Ultimate Team you can! Exclusive to the FIFA 15 PRE-ORDER: ULTIMATE TEAM EDITION, try out Lionel Messi in FIFA 15 Ultimate Team and play with him right away for a limited amount of matches. Afterwards, youll be able to unlock more players from the EA SPORTS Football Club Catalogue using football club credits.![]()
Wat denk je nou zelf? Dat zou betekenen dat je alleen packs kunt openen met fifa points en coins niet meer bestaanquote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie het zo maar gebeuren zeker het het Uitleensysteem in FUT15![]()
Robb heeft bevestigd dat er een transfer marker zal zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie het zo maar gebeuren zeker het het Uitleensysteem in FUT15
[..]![]()
Ja, dan zou EA echt bakken met geld gaan verdienen die ze nu mislopen. Uitgesloten dus.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Dat zou betekenen dat je alleen packs kunt openen met fifa points en coins niet meer bestaan![]()
![]()
oh ja?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Robb heeft bevestigd dat er een transfer marker zal zijn.dat had ik nog niet gelezen. Dat stelt me dan weer gerust
edit: ik kan die tweet niet vinden van Robb of iets dergelijks. Ik moet het nog maar zien![]()
Mocht tijd worden dat je dat kan doen. Kan een hoop geld schelenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie het zo maar gebeuren zeker het het Uitleensysteem in FUT15
[..]![]()
Ja en dan stopt 95% met FUTquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dan zou EA echt bakken met geld gaan verdienen die ze nu mislopen. Uitgesloten dus.![]()
Op het forum, in het RIP fifa topicquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh ja?dat had ik nog niet gelezen. Dat stelt me dan weer gerust
edit: ik kan die tweet niet vinden van Robb of iets dergelijks. Ik moet het nog maar zien![]()
Ik hoop wel op toevoegingen nu we dan geheel over gaan op next-gen. FUT is toch al heel lang hetzelfde met soms kleine aanpassingen. Moet toch wel meer uit te halen zijn lijkt me![]()
Weet ik niet. Als ze een leuk genoeg alternatief verzinnen.. Een hoop mensen geven geen neuk om traden of rijk worden. Denk dat de 10% traders dan zal verdwijnen. Maar daar heeft EA toch niks aan. Die zullen ze nooit geld op gaan leveren.quote:![]()
Zo dom ben je wel om dat echt te geloven jaquote:Idd zullen vast mensen door wegblijven. Ze zullen het ook wel zo maken dat je met gewoon spelen al een zeer degelijk team kan maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als ze een leuk genoeg alternatief verzinnen.. Een hoop mensen geven geen neuk om traden of rijk worden. Denk dat de 10% traders dan zal verdwijnen. Maar daar heeft EA toch niks aan. Die zullen ze nooit geld op gaan leveren.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo dom ben je wel om dat echt te geloven ja
Dan moet de opzet flink veranderen, maar laten we nou niet doen alsof EA écht alleen denkt aan geld op de korte termijn. Als ze dat zouden doen zou dat een gigantische backfire opleveren. En als ze het zo zouden maken als FUT WC heeft iedereen Ronaldo en Messi al na twee weken en heeft het geen zin meer om packs te openen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als ze een leuk genoeg alternatief verzinnen.. Een hoop mensen geven geen neuk om traden of rijk worden. Denk dat de 10% traders dan zal verdwijnen. Maar daar heeft EA toch niks aan. Die zullen ze nooit geld op gaan leveren.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef Confetti het volgende:
Eigen celebrations gaan ook godsgruwelijk irritant wordenquote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik zeg altijd maar zo: Je weet het maar nooit met EA. Ik hoop dat we in elk geval versteld gaan staan van Fifa 15 op de next genquote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
Dan moet de opzet flink veranderen, maar laten we nou niet doen alsof EA écht alleen denkt aan geld op de korte termijn. Als ze dat zouden doen zou dat een gigantische backfire opleveren. En als ze het zo zouden maken als FUT WC heeft iedereen Ronaldo en Messi al na twee weken en heeft het geen zin meer om packs te openen.![]()
![]()
Beatsquote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
Iemand een aanrader voor een goede koptelefoon met Bluetooth?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iemand dat singleplayer FUT toernooi al gespeeld?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
voor binnen of buiten? voor binnen heb ik de rs180, chill ding. radiogestuurd draadloos, geen bluetooth thoquote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
Iemand een aanrader voor een goede koptelefoon met Bluetooth?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb hem vanmiddag gewonnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Iemand dat singleplayer FUT toernooi al gespeeld?![]()
Dit staat hier thuis. Volgens mij prima ding.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
Iemand een aanrader voor een goede koptelefoon met Bluetooth?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)on/9000000008172587/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: