abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:35:32 #151
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_6349049
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als je betaalt wil je zien hoe het geld besteed wordt. Lijkt me vrij logisch. Als een groot deel van de leden het oneens is met een bepaald beleidspunt dan wil men dat veranderd zien. Democratie heet dat.

Lees nou eens een keer wat meer posts.

en voor de blinden onder ons:

Om iedereen die lid wil worden en ook om inspraak ed loopt te zeiken. Giet Fok! in een bv vorm dan ben je van gezeik af en mag je ook lekker winst maken en kunnen al die vierkantemilimeter zeikerds lekker het jaarverslag zelf opvragen. En vervang het woord lid dan maar meteen door klant.

Heb jij ook inspraak bij je groenteboer of bij de slager? Nee, dus.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_6349060
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:31 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Dus?

Post nu als tijdverdrijf in m'n pauze, maar als dit niet bestond zijn er 1001 andere sites waar ik ook prima kan vertoeven.
Daarom zei ik ook: Ik zou het wel missen, maar that's all, verder niks.

bij mij, en nog heel wat anderen hier, zou het een stukje ingrijpender zijn denk ik.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6349063
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hadden uberhaupt geweten dat fok richting afgrond stevent zonder dit topic?

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:37:08 #154
13018 Redman
pi_6349077
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:36 schreef sweek het volgende:

[..]

bij mij, en nog heel wat anderen hier, zou het een stukje ingrijpender zijn denk ik.

It's the end of the world as we know it.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:37:19 #155
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_6349085
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:35 schreef Redman het volgende:

[..]

[b]
...

Wel als dat een BV is en ik tot het venootschap behoor
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:37:49 #156
13018 Redman
pi_6349092
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

Wel als dat een BV is en ik tot het venootschap behoor

Maar dat hoor je niet als je gewoon een klant bent.
pi_6349094
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:37 schreef Redman het volgende:

[..]

Aantal posts op forum 2353
Gem. aantal posts/dag 5

valt bij jou nog wel mee, zeker?

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:38:20 #158
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6349100
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

Hoeveel mensen hadden uberhaupt geweten dat fok richting afgrond stevent zonder dit topic?

Er zijn al vaker topics over geweest hoor. Het is geen nieuw probleem.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  † In Memoriam † vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:38:21 #159
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_6349101
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:34 schreef nietzman het volgende:

* nietzman wil eerst nog wel even zien waar geld nou precies aan uitgegeven word? Aan t.net iig niets.

Hoe weet jij dat zo zeker?
pi_6349107
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:35 schreef Redman het volgende:

[..]

Om iedereen die lid wil worden en ook om inspraak ed loopt te zeiken. Giet Fok! in een bv vorm dan ben je van gezeik af en mag je ook lekker winst maken en kunnen al die vierkantemilimeter zeikerds lekker het jaarverslag zelf opvragen. En vervang het woord lid dan maar meteen door klant.

Denk je echt dat ze van Fok een bv-tje gaan maken? En trouwens, als het een bv is kun je altijd nog beslissingen aanvechten, en dan kunnen kritische users eisen dat er een keurig jaarverslag op hun deurmat valt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6349112
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:36 schreef sweek het volgende:

[..]

Zouden deze mensen dan niet massaal op zoek gaan naar een alternatief, zoals Woest of Crap, waar nu ook al veel mensen vertoeven als Fok bijv. down is.
Niet dat die 2 aan Fok kunnen tippen, maar er zou ongetwijfeld ergens een nieuwe fok ontstaan.
pi_6349113
Het valt me op dat de modjes angstvallig stil blijven
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:39:06 #163
13018 Redman
pi_6349114
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:37 schreef sweek het volgende:

[..]

Aantal posts op forum 2353
Gem. aantal posts/dag 5

valt bij jou nog wel mee, zeker?

Ja, ik heb ook nog een echt leven. (No offense hoor en niet persoonlijk bedoelt maar wat ik hier mee wil zeggen is dat er meer in de wereld is dan Fok! alleen en ook nog wel wat belangrijkere dingen).
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:39:28 #164
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_6349121
quote:

[..]

Welnee, valt best mee. Gewoon een andere site zoeken en verder posten. Gaan we allemaal naar Crap.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:39:43 #165
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6349127
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:01 schreef Roonaan het volgende:

[..]

De universiteiten hebben zover ik weet toch al een vrij ruim serverpark tot hun beschikking?

het surfnet netwerk, het verbindende hoge-snelheids netwerk van de nederlandse universitaire instellingen en de meeste hogescholen en onderzoeks-instellingen, is uitsluitend bedoeld voor gebruik door medewerkers en/of studenten aan 1 van deze instellingen en niet bedoeld voor commercieel gebruik.

als ik bijvoorbeeld fok! zou gaan hosten, wat technisch gezien zeker wel kan (dual p3-1ghz server + full-duplex 100MBps en ongelimiteerd bandbreedte-verbruik), zou ik toegang bieden op commerciële basis aan een bedrijf, aan, voor een groot deel, niet-studenten (student = hbo,universiteit) of medewerkers van onderzoeksinstellingen op hbo/universitair niveau en zou er dus een probleem ontstaan dat surfnet, als zelfstandige, overkoepelende instelling, hier tegenin gaat en mij zal dreigen af te sluiten, aangezien deze verbinding enorm gesponsord wordt (kostprijs eindgebruiker 29 gulden 64).

en universitaire servers kan je echt vergeten, dat doen ze echt niet

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:40:06 #166
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6349132
quote:

[..]

Maar dat hoor je niet als je gewoon een klant bent.

Maar je praat hier over contributie. Je hebt het dus over leden van een vereniging.

Daarom ben ik meer voor een Stichting, waarbij je abonnee's neemt..

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6349141
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:34 schreef nietzman het volgende:

[..]

sorry, maar als TMF en 538 met hun poten aan Fok! gaan zitten, ben ik vertrokken....

* nietzman wil eerst nog wel even zien waar geld nou precies aan uitgegeven word? Aan t.net iig niets.

Helemaal mee eens. Als Fok verloederd naar het TMF-niveau zijn er veel vertrokken denk ik.

En als er betaald wordt dan wil ik ook inzage hebben in waar het geld naar toe gaat. Betekent ook dat er een soort MR moet komen, die een mening kan geven en dingen mee kan beslissen.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6349154
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:38 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Zouden deze mensen dan niet massaal op zoek gaan naar een alternatief, zoals Woest of Crap, waar nu ook al veel mensen vertoeven als Fok bijv. down is.
Niet dat die 2 aan Fok kunnen tippen, maar er zou ongetwijfeld ergens een nieuwe fok ontstaan.

zoals ik al eerder gezegd heb hier, ja dat zou gebeuren, er zullen waarschijnlijk ook nog meer spin offs komen, maar het gaat niet hetzelfde zijn, nee. want je splitst daarmee de groep die er nu al is, en geen enkel forum is zo gezellig, snel en overzichtelijk als fok!
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:41:33 #169
13018 Redman
pi_6349157
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze van Fok een bv-tje gaan maken? En trouwens, als het een bv is kun je altijd nog beslissingen aanvechten, en dan kunnen kritische users eisen dat er een keurig jaarverslag op hun deurmat valt.

Dan stuur je ze toch een jaarverlsag. Wat is nou het grote probleem????

Ja halo ik ben lid en ik betaal 5 euro per maand en ik vind het dus echt niet kunnen dat jullie bla bla bla bla bla bla ik eis inspraak. Man je lijkt wel zelf zo'n azijnzeiker die je vaak op aandeelhoudersvergaderingen ziet met hun ene aandeel en dan de hele vergadering lopen zeiken.

pi_6349168
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:39 schreef Redman het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook nog een echt leven. (No offense hoor en niet persoonlijk bedoelt maar wat ik hier mee wil zeggen is dat er meer in de wereld is dan Fok! alleen en ook nog wel wat belangrijkere dingen).

er is ook veel meer van fok!, maar dit is ook een belangrijk deel van mijn leven.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:42:22 #171
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_6349174
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:39 schreef FFantaghiro het volgende:
Het valt me op dat de modjes angstvallig stil blijven
En dat er verder een aantal users steeds hetzlefde zegt met verschillende bewoordingen.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:42:26 #172
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6349177
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:05 schreef julekes het volgende:

[..]

Wordt er door Fok! ook actief sponsoring geworven? Daarmee bedoel ik, zelf actief bedrijven benaderen etc. Of wordt dat alleen gedaan door middel van de banners op fok zelf?

volgens mij wordt dit totaal niet gedaan; nergens op de FP zie ik verwijzingen naar vragen of men wil sponsoren en het zijn altijd maar dezelfde advertenties (voor zover mijn pc van dat moment via de firewall de adds en popups niet blokkeert).

wellicht had ik het dan wel eens overwogen...

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 13:43:43 #173
13018 Redman
pi_6349188
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:40 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Maar je praat hier over contributie. Je hebt het dus over leden van een vereniging.

Daarom ben ik meer voor een Stichting, waarbij je abonnee's neemt..

Al zou het al een vereniging of stichting worden. Dan zou ie met snel door hun eigen users naar de klote geholpen worden met al dat inspraak en beleidsbepaling gezeik. Jullie moeten gewoon doen waarvoor je betaald en dat is posten.

[Dit bericht is gewijzigd door Redman op 18-10-2002 13:44]

pi_6349197
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:42 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

En dat er verder een aantal users steeds hetzlefde zegt met verschillende bewoordingen.

En ook dat een paar gebruikers gelijke dingen zegt met andere woorden
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_6349199
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 13:41 schreef Redman het volgende:

[..]

Dan stuur je ze toch een jaarverlsag. Wat is nou het grote probleem????

Ja halo ik ben lid en ik betaal 5 euro per maand en ik vind het dus echt niet kunnen dat jullie bla bla bla bla bla bla ik eis inspraak. Man je lijkt wel zelf zo'n azijnzeiker die je vaak op aandeelhoudersvergaderingen ziet met hun ene aandeel en dan de hele vergadering lopen zeiken.

Ja, lekker lopen flamen dat schiet op.
Ik heb het niet over als 1 lid het niet eens is met de gang van zaken, maar heb het er wel over dat als een meerderheid van de betalende users iets niet vind kloppen dat ze dan wel inspraak moeten kunnen hebben. Vandaar dus een MR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')