What the fuck am I reading.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pionier mochten ze willen. Dat is nog altijd SEGA vriend
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pionier mochten ze willen. Dat is nog altijd SEGA vriend
Hoe heb je PS4 gekregen dan?quote:
Maar ze zijn wel de pionier of niet? Als de Dreamcast er niet was geweest... Evenals de SEGA Genesis etcquote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]____!
daarom is sega geen console bouwer sinds hun einde door N64/ps1
Je kon kiezen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heb je PS4 gekregen dan?bij mij stond er op de site alleen dat ik moest wachten op een email
YES, JUICHEN!!!quote:
In Kamiya we trust. Ook al gaat MS game studios hem ongetwijfeld een westerse stijl opleggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook leuk om dan te realiseren dat we dus nog tot de volgende E3 moeten wachten tot de killer games worden aangekondigd , die dan vervolgens nog een tijd op zich laten wachten tot de release.
Dat wordt dus nog een jaar alleen maar FIFA spelen op m'n PS4 tot de nieuwe Metal Gear gaat uitkomen.
Die van Microsoft was ook al kak, zat geen 1 spel bij waar ik de aanschafprijs voor zou betalen.
Nee dat bedoel ik niet ik kreeg alleen dat ik een mail zou krijgen "als" ik erin zit en niet dat ik hem al hebquote:
Gerapporteerdquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
voetbal
op tv kijken naar een zeikende snor
Dat was inderdaad leuk geweest voor next gen. Ach aan de andere kant wordt die gelukkig niet zo uitgemelkt als fifa en consorten.quote:
Laat ze meteen deel 3,4,5,6,7 ook aankondigen dan hoeven we de komende jaren die aids niet meer aan te horen. Zo jammer dat heel die game niet vernieuwend isquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Zolder het volgende:
Ik hoop zo dat Ubisoft zometeen Assassins creed black flag 2 voor ps3 en xbox 360 aankondigd.
mja same maar dan zit je er al in.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe heb je PS4 gekregen dan?bij mij stond er op de site alleen dat ik moest wachten op een email
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |