maar iedereen die de boeken leest zit toch te wachten op het moment dat lady stoneheart een van haar kinderen tegenkomt? althans ik wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef Inaithnir het volgende:
Misschien vervult ze niet zo'n belangrijke rol in de laatste boeken, maar aan de andere kant, waarom zou Martin zombie-Cat introduceren, alleen voor een babbeltje met Brienne en wat Freys ophangen? Lijkt me raar om een belangrijk personage zo terug te brengen om vervolgens zo'n kleine rol te vervullen...
quote:3. Jon Snow will discover through a series of dramatic revelations that he is his own mother.
Is hij al 41? Zou je niet zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 08:58 schreef eQuaL het volgende:
Al 4 dagen niets gepost hier!
http://winteriscoming.net(...)me-thrones-season-5/
Jaqen terug!
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:28 schreef Ethanolic het volgende:
http://the-toast.net/2014(...)re-ice-fan-theories/
[..]
quote:22. Ser Pounce will be spared due to his bravery and charm, and will sit next to Nymeria on a comfy blanket set in a golden sunbeam.
Misschien dat Lady Stoneheart uiteindelijk de Night's King tegen komt en dan de Night's Queen wordtquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef Inaithnir het volgende:
Misschien vervult ze niet zo'n belangrijke rol in de laatste boeken, maar aan de andere kant, waarom zou Martin zombie-Cat introduceren, alleen voor een babbeltje met Brienne en wat Freys ophangen? Lijkt me raar om een belangrijk personage zo terug te brengen om vervolgens zo'n kleine rol te vervullen...
Then again, Martin doet wel meer onorthodoxe dingen
Interessant, want zij is tot leven gewekt dankzij de rode god (vuur) en hij door ijs, misschien verklaart dàt wel de titel van de serie en niet al die inmiddels uitgewoonde theorieën van R+L enz.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Misschien dat Lady Stoneheart uiteindelijk de Night's King tegen komt en dan de Night's Queen wordt
''Tryion Lannister''quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:21 schreef Shotty het volgende:
eindelijk een uitgebreide Stark family tree:
http://static2.hypable.com/wp-content/uploads/2014/05/WOIAF7.jpg
Gelekt uit world of ice and fire :-)
Moeder van Eddard was nooit bekend, zowiezo was veel hiervan nooit bekend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:23 schreef ems. het volgende:
Daar is toch niets nieuws aan, of zie ik iets over het hoofd
Ahja, nu zie ik inderdaad wat nieuwe namen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:02 schreef Shotty het volgende:
[..]
Moeder van Eddard was nooit bekend, zowiezo was veel hiervan nooit bekend.
Wat klinkt dat nep. Is dat een Engelsman die een Spaans accent nadoet?quote:
quote:Game of Thrones‘ production crew has been adding new cast members every season even faster than it’s been killing them off (which is saying something), and Season 5 is no exception. On Friday, HBO released the names of a slew of new actors who will be featured in Season 5, many of them playing members of the Martell family. (Viewers will definitely remember the gruesome death of Oberyn Martell at the end of Season 4.)
Here’s a full list of the nine new cast members:
Alexander Siddig as Doran Martell, the older brother of Prince Oberyn
Toby Sebastian as Trystane Martell, Doran’s son
Nell Tiger Free as Myrcella Baratheon, Cersei and Jaime Lanniester’s eldest child
DeObia Oparei as Areo Hotah, the captain of Doran Martell’s palace guard
Enzo Cilenti as Yezzan, a former slave trader
Jessica Henwick as Nymeria Sand, second eldest of Oberyn Martell’s bastard daughters
Rosabell Laurenti Sellers as Tyene Sand, another daughter of Oberyn
Keisa Castle-Hughes as Obara Sand, Oberyn’s eldest daughter of
Jonathan Pryce as the High Sparrow a religious leader in King’s Landing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |