Ik had daar laatst nog naar gevraagd, en toen bleven jullie nogal vaag daar inquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef MAHL het volgende:
In het boek was het ook al zo goed als bevestigd hoor
De kans was veel groter dat hij het wel was dan dat hij het niet was, laten we het zo stellen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had daar laatst nog naar gevraagd, en toen bleven jullie nogal vaag daar in
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De kans was veel groter dat hij het wel was dan dat hij het niet was, laten we het zo stellen.
Die actrice die eerder Myrcella speelde heeft dikke tetten gekregen, nondeju.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:17 schreef MAHL het volgende:
In het boek zelf denken de leden van de Small Council zelf ook dat het gewoon Gregor is, dus dat noem ik 'zo goed als bevestigd'. Zeker nadat Qyburn tegen Cersei zegt dat 'hij' klaar is
In ander nieuws, Myrcella gerecast:
http://winteriscoming.net/2014/06/17/myrcella-recast-rumored/
Wat niet zo heel vreemd is.
Pics? Kan het zo even niet vinden op google img.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die actrice die eerder Myrcella speelde heeft dikke tetten gekregen, nondeju.
http://www.fanpop.com/clu(...)ith-aimee-richardsonquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Pics? Kan het zo even niet vinden op google img.
Jaqen H'ghar uut Braavosquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef casper019 het volgende:
gave laatste episode! maar wie was die man ookal weer die arya die munt gegeven had?
Lap tekst, dus in spoilers:quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:57 schreef Zhenar het volgende:
OK, mijn voorspellingen voor dingen die anders zullen gaan dan in de boeken. Ik neem maar wat meer risico's om het wat spannender te houden, en probeer mijn eigen wensen uit te schakelen en te kijken naar wat er logisch is in vervolg op wat er in de serie is opgezet (en weggelaten)...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm... ik weet niet of ik me nog een keer aan voorspellingen durf te wagen...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Lekker zuinig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:40 schreef Gwywen het volgende:
Heeft Dany nou het hele seizoen alleen maar deze jurk gedragen?
[ afbeelding ]
o ja, toen konden we haar mooie buikje even zien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:25 schreef portie het volgende:
[..]
Na de offscreen vrijpartij met Daario droeg ze even deze.
[ afbeelding ]
Wat gebeurd er in het boek met haar zwangerschap?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
o ja, toen konden we haar mooie buikje even zien.
Foreshadowing naar haar zwangerschap?
Wij allemaal..quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:04 schreef Bijna het volgende:
Geen Lady Stoneheart. Daar had ik echt naar uitgekeken.
het is sowieso altijd al een nietszeggend karakter geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef Bijna het volgende:
Mja alle theorieën omtrent Jojen kunnen nu wel overboord
Jojen paste is nu toch min of meer bevestigd? Of hij nu dood gaat voor de ingang of later in het 'gebouw' maakt niet zo heel veel uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:38 schreef Bijna het volgende:
Mja alle theorieën omtrent Jojen kunnen nu wel overboord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |