Ik lees natuurlijk niet ELK topic en dat wordt van mij ook niet verwacht. In GAM kan je daar toch veel fijner over praten dan in KLB, niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:40 schreef Nikmans het volgende:
Het éérste terechte x-lily/mapimatopic ooit en het wordt genadeloos dichtgegooid, terwijl al die onnozele cool cat en schoolrommel open blijft, valt me van je tegen Marietje
Niet als je wil klagen over het gebrek aan iets toch. Dan valt er weinig te discussiëren in GAMquote:Op zondag 13 juli 2014 18:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik lees natuurlijk niet ELK topic en dat wordt van mij ook niet verwacht. In GAM kan je daar toch veel fijner over praten dan in KLB, niet?
An sich heb je gelijk, maar het is toch wel duidelijk opgesteld als klacht, TS weet dat er geen mogelijkheid is om te Pokémonnen op haar mobiel en wil haar ei kwijt. Als ze nu zou vragen naar manieren om te Pokémonnen was het een ander verhaal, maar dit voelt een beetje als het "er is toch VBL"-argument terwijl een klacht gewoon een klacht is.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik lees natuurlijk niet ELK topic en dat wordt van mij ook niet verwacht. In GAM kan je daar toch veel fijner over praten dan in KLB, niet?
Goed, dan gooi ik het weer open... maar GEEN reeks van maken hé. En zodra het op SC uitloopt gaat hij onherroepelijk dicht. Veel plezier.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet als je wil klagen over het gebrek aan iets toch. Dan valt er weinig te discussiëren in GAM
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goed, dan gooi ik het weer open... maar GEEN reeks van maken hé. En zodra het op SC uitloopt gaat hij onherroepelijk dicht. Veel plezier.
Wat had je anders verwacht toen je solliciteerde naar KLB mod.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:56 schreef Marie30 het volgende:
Ja, dit wordt hem niet... Net een kleuterklas, doe toch eens normaal tegen elkaar.
Ik ben gevraagd en heb nooit gesolliciteerd. Nog iets?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:43 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht toen je solliciteerde naar KLB mod.
Dat topic (met/over Brummetje of zo) was pijnlijk. Door de foto's krijg je medelijden.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd en heb nooit gesolliciteerd. Nog iets?
Ik heb hier al uitgebreid op geantwoord in het topic zelf. Dat was al meer dan voldoende.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
Marie30 mag wat minder willekeurig moderen. Ze logt nu om de zoveel tijd in en sluit dan een willekeurig aantal topics zonder de achtergrond daarvan te kennen of verder kijken dan haar neus lang is.
En ze blijkt niet op de nieuwe tietenpolicy
En ik kaart het hier nog een keer aan zodat iedereen het kan lezenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb hier al uitgebreid op geantwoord in het topic zelf. Dat was al meer dan voldoende.
Willekeur jullie hebben 36 nachtbaggers geopend met reeksen die door elkaar lopen. Toch eens navragen of we dit niet afschaffen in KLB. Want het is leuk als het spontaan ontstaat, maar niet op deze manier.
Beetje zwart maken... denk je dat ik dit zelf achter al niet gemeld heb? Ga toch slapen, man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ik kaart het hier nog een keer aan zodat iedereen het kan lezen![]()
Verwacht verder niet nog meer uitleg hoor
Niks zwart maken, gewoon mijn mening en wat ik vind dat er in klaagbaak beter kanquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Beetje zwart maken... denk je dat ik dit zelf achter al niet gemeld heb? Ga toch slapen, man.
Wat beter kan is dat er 36 NB's open zijn en 100 TR's openblijven staan... surequote:Op woensdag 16 juli 2014 02:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks zwart maken, gewoon mijn mening en wat ik vind dat er in klaagbaak beter kan
En "achter" kan niet iedereen lezen
Waarom zou het afgeschaft moeten worden? Het ging de laatste maanden prima, 's ochtends werd alle troep gewoon dichtgegooid.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik heb hier al uitgebreid op geantwoord in het topic zelf. Dat was al meer dan voldoende.
Willekeur jullie hebben 36 nachtbaggers geopend met reeksen die door elkaar lopen. Toch eens navragen of we dit niet afschaffen in KLB. Want het is leuk als het spontaan ontstaat, maar niet op deze manier.
Het is de bedoeling dat zo'n nachtbagger ervoor zorgt dat de rest van klb schoon blijft. Maar als ik de gesloten topiclijst zo bekijk liepen er meerdere nachtbaggers, werden er meerdere nieuwe delen geopend. Dan gaan ze op een na gewoon dicht, lijkt me volstrekt logisch. En om dan te gaan zeuren dat de verkeerde dicht gaat. Pls, wat maakt dat nu uitquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou het afgeschaft moeten worden? Het ging de laatste maanden prima, 's ochtends werd alle troep gewoon dichtgegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |