achja Raalte..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
Nou wonen wij gelukkig nie in De Bilt maar toch
Waar is de vakantiequote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bek houden
De kwartfinales en halve finales kijk ik wel met 30 graden en bier
elk jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee daar was je toch al een keer geweest.
Kringloopwinkels? Tja als je je daar permanent zou kunnen vestigen is dat wel enorm baas natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
elk jaarFamilie en vrienden.
Tevens gaan we 4 bedrijven bekijken voor eventuele overname.
1 klein restaurant (eigenaar gaat weer terug naar België)quote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Kringloopwinkels? Tja als je je daar permanent zou kunnen vestigen is dat wel enorm baas natuurlijk
Jij gaat rofa nog missen danquote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 klein restaurant (eigenaar gaat weer terug naar België)
2 cafetaria's (eigenaar met pensioen)
1 snackbar (koppel gaat uit elkaar en gaan weer terug naar Nederland)
het is saaiquote:Op maandag 9 juni 2014 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
VI Oranje gewoon vergetenZo de rest maar zien.
Wat heb je verder in je leven dat echt de moeite waard is buiten de aspecten die je hier noemt.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga Feyenoord (en vrienden) missen ja. De rest boeit me niet.
Vertel hier dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:34 schreef Dven het volgende:
Leuke grap gemaakt over Elan zijn moeder en dan wordt het verwijderd. NWS
Je had het over diepe troggen die nog nooit door de mens op de kaart gezet zijn. Ik refereerde naar een gleuf van een bepaald persoonquote:
Dat is nog redelijk mild voor jouw doen. Beter zetten ze het gewoon terug danquote:Op maandag 9 juni 2014 23:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Je had het over diepe troggen die nog nooit door de mens op de kaart gezet zijn. Ik refereerde naar een gleuf van een bepaald persoon
Daarom is nws matigjes. In VBL had het me een positieve note bezorgdquote:Op maandag 9 juni 2014 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk mild voor jouw doen. Beter zetten ze het gewoon terug dan
Aan de andere kant moet je die mods daar ook begrijpen, men zit niet overal op die mongolide grapjes van je wachten natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom is nws matigjes. In VBL had het me een positieve note bezorgd
Mijn grapjes doen het altijd erg goed bij de mensen. Ik vermoed dat ze gewoon wilde voorkomen dat jij weer stampvoetend door huis rond ging lopen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je die mods daar ook begrijpen, men zit niet overal op die mongolide grapjes van je wachten natuurlijk.
Wat dat betreft kan wat zelfreflectie her en der van jouw kant ook geen kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |