Absoluut.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wel alles doorslikken hè?
Wist dat ie gewaardeerd zou worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Een wortelmeisje in de OP.
De geur van regen na een warme dag, wat is dat toch lekker.
Ik ook niet. Maar dat was ook niet de insteek.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo gek op wortel.
Nu ben ik vooral op jou gefocust. Faraootje van me.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De COS interesseert je niet zoveel hé?
Hehe, je zei insteek.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat was ook niet de insteek.
Ik heb vrijdag weer een battlequote:
Ik ben het met je eens nuquote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Baconbus het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel op één dag over het weer gehoord. Inhoudsloze kutjes.
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens nuFuck het weer. lekker boeiend
Omdat ze vet grappig isquote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom verbind je jezelf aan dat duivelsgebroed?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eindelijk snap je me een keerJe bent op de goede weg
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Laten we het eens over het weer hebben.![]()
het is prachtig weer, heeel warrum, lekker gezwommen vandaagquote:Op maandag 9 juni 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Brainiequote:Op maandag 9 juni 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 9 juni 2014 19:27 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb een plant van mijn dochter gekregen. Een wietplant.
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:27 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb een plant van mijn dochter gekregen. Een wietplant.
oh ok, nou ja boeiequote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is zonder e, Emil, heb ik in het begin ook vaak gedaan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin emil is opgenomen, hij sprong vanmiddag over het hek na een brief, hij is nu terug en zegt dat ie weg gaat per directquote:
Gatver, mijn favoriet weg.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vriendin emil is opgenomen, hij sprong vanmiddag over het hek na een brief, hij is nu terug en zegt dat ie weg gaat per direct
en nog een voordeel is dat ruud zijn bescherming kwijt is.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Voordeel eraan, er zit al alcohol in en ze gaan door met het feestje want dat kan niet anders en degene die het normaal tegenhoud is dan weg
Alsof ik tegen een muur praat.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja jij ook. je gaat weer lekker he
hoe lang zal het duren voordat de nieuwe binnen komt, ook een kwartier net als na paul?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat de dj's binnen komen nadat Emil is vertrokken![]()
Ik zeg een half uurtje... wie bied minder
En de vervanger voor Emil ?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef ChocoFan het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat de dj's binnen komen nadat Emil is vertrokken![]()
Ik zeg een half uurtje... wie bied minder
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hoe lang zal het duren voordat de nieuwe binnen komt, ook een kwartier net als na paul?
Dubbelquote:
Nee anders heb ik niemand om me aan te ergerenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu nog Lauw, RKV, Billy, Ruud, Vanflassa, Gio, Joey, Marije, Isa, en Aike.
haha ik zag het net ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Dubbel![]()
Ja dat kan ook nog ja, waarschijnlijk dus iemand die goed kan sussen
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Kan verdorie niet eens een goeie gif vinden met een oude taart met een joint
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Hij zegt dat ie zo terug komt, waarom is ie nog niet weg
tv tv tv tvquote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
Hij zegt dat ie zo terug komt, waarom is ie nog niet weg
Ze hebben inmiddels wel genoeg tvquote:
neuh ze moeten goed kunnen knippen en plakkenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hebben inmiddels wel genoeg tv![]()
Maar nu inderdaad nog even een praatje apart met gio en ruud![]()
Script is bijna voorbij nu...
straks THE ENDquote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze hebben inmiddels wel genoeg tv![]()
Maar nu inderdaad nog even een praatje apart met gio en ruud![]()
Script is bijna voorbij nu...
Jip, hij vertelt het nu op verschillende manieren zodat ze kunnen kiezenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef isax het volgende:
[..]
neuh ze moeten goed kunnen knippen en plakken
even team erg afsluiten.
Staat waarschijnlijk al klaar..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef isax het volgende:
maar nu moet de zenderkamer naar een nieuwe undercover bewoner
Nee misschien gelijk een nieuwe erin, wat inderdaad zou kunnen en dat zal dan iemand zijn die kan sussen, ook al hoop ik natuurlijk van nietquote:
Huh? Ik snap het niet. Alles is echt hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef isax het volgende:
wel triest hoe team erg nu besties moet spelen.
is al eeuwen voorbij
Ja leuk hè tv makenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef isax het volgende:
wel triest hoe team erg nu besties moet spelen.
is al eeuwen voorbij
no wayquote:Op maandag 9 juni 2014 20:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het niet. Alles is echt hoor.
Nieuwe Stoornis, mensen die dwangmatig om de 5 minuten op buienradar kijken ipv naar buitenquote:
Als ik naar buiten kijk kan ik niet lachen om regen op Pinkpop.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nieuwe Stoornis, mensen die dwangmatig om de 5 minuten op buienradar kijken ipv naar buiten
Dat is kut ja voor zequote:Op maandag 9 juni 2014 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk kan ik niet lachen om regen op Pinkpop.
ik word er een beetje opgefokt van van die berichtgevingen rondom pinkpop.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk kan ik niet lachen om regen op Pinkpop.
Hier nog geen spatje gehad. Wel wat grijzige wolken nu.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef isax het volgende:
[..]
ik word er een beetje opgefokt van van die berichtgevingen rondom pinkpop.
Wel lief zijn voor Bob jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hier nog geen spatje gehad. Wel wat grijzige wolken nu.
Ik heb Bob, de wietplant uit voorzorg in de schuur gezet.
Hier hadden we het pas over, weet je nog? wat is de beste plek om te schuilenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef isax het volgende:
[..]
ik word er een beetje opgefokt van van die berichtgevingen rondom pinkpop.
ik krijg flashbacks naar pukkelpopquote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hier nog geen spatje gehad. Wel wat grijzige wolken nu.
Ik heb Bob, de wietplant uit voorzorg in de schuur gezet.
in de frituur kraam.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier hadden we het pas over, weet je nog? wat is de beste plek om te schuilen
Hopen dat ie heel mooi en groot mag wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Ik vind het een leuk plantje. Wil ik best mijn best voor doen.
Ik ook door de verhalen hier.quote:
Ja, verrek, jullie hadden het daar laatst over.quote:
Tering, geloof dat mijn internet last had van het weerquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja, verrek, jullie hadden het daar laatst over.
Bij de bui anderhalve week terug had ik lekkage in de keuken![]()
Toen waren wij op vakantie. Mijn meiden het dak op bleek de regenpijp verstopt.
Hebben ze hartstikke goed opgelost.![]()
Moet alleen even een likkie saus op het plafond.
O jee, een disconnect.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tering, geloof dat mijn internet last had van het weer![]()
Afijn wilde dus zeggen dat dat hartstikke toppie is van je meiden
Zolang niemand in mijn buurt komt of tegen me gaat praten ontplof ik nietquote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
O jee, een disconnect.
Ga jij dan ook uit je dak? Als hier de verbinding eruit ligt word ik ook altijd heel boos
Ik heb wel eens gehad dat ik de verbinding niet meer voor elkaar kreeg.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zolang niemand in mijn buurt komt of tegen me gaat praten ontplof ik niet![]()
Maar mijn bloed werd steeds warmer
Klopt, neem contact op terwijl dat ding het juist niet doetquote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik de verbinding niet meer voor elkaar kreeg.
Ik ziggo bellen en dan krijg je een menu. Dan zegt een stem:
Wilt u weten of er bij u een storing is in de buurt kijk dan op ziggo.nl
Dan krijg ik ook een ietwat verhoogde bloeddruk.
Ook stom eigenlijk maar het is me nu wel gelukt gelukkig dus bedanktquote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als je Firefox hebt kun je de knop stemmen niet zien, in chrome wel.
bij upc hadden we een echt persoon aan de lijn die dat zei. de domme doosquote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik de verbinding niet meer voor elkaar kreeg.
Ik ziggo bellen en dan krijg je een menu. Dan zegt een stem:
Wilt u weten of er bij u een storing is in de buurt kijk dan op ziggo.nl
Dan krijg ik ook een ietwat verhoogde bloeddruk.
ah je mocht ook stemmen, wij ookquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook stom eigenlijk maar het is me nu wel gelukt gelukkig dus bedankt
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bij upc hadden we een echt persoon aan de lijn die dat zei. de domme doos![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook stom eigenlijk maar het is me nu wel gelukt gelukkig dus bedankt
Dat is inderdaad wel heel erg dom.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bij upc hadden we een echt persoon aan de lijn die dat zei. de domme doos![]()
![]()
was 10 jaar terug, zodra het kon zijn we overgestapt naar kpn. upc had heeeeel vaak storingquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel erg dom.![]()
Nu, met internet op de telefoon zou ik het wel na kunnen kijken maar het blijft een vreemd optie.
Ik juist bij de KPNquote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
was 10 jaar terug, zodra het kon zijn we overgestapt naar kpn. upc had heeeeel vaak storing
punkie en ik zaten heel erg te twijfelen. maar toch maar ruud gedaanquote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Ik ben geen elite jammer genoeg, anders had ik op Billy gestemd.
Die mag er zeker ook uit alleen zie ik haar eerst liever even breken als Ruud eruit moetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Ik ben geen elite jammer genoeg, anders had ik op Billy gestemd.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die mag er zeker ook uit alleen zie ik haar eerst liever even breken als Ruud eruit moet
Klopt wel een beetje. Voorlopig ben ik nog tevreden over upc en binnenkort krijg ik een nieuwe box en wordt ik automatisch geupgrade zonder extra kostenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
scheelt heel veel per gebied, we hebben nu glasvezel van kpn, dat werkt prima.
Jij bent nu in Adam?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef isax het volgende:
[..]
bij mij.
in laren hebben ze een mooie zonsondergang.
nee het mooie zuide. morgen weer naar huis.quote:
Je houdt het wel spannendquote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
nee het mooie zuide. morgen weer naar huis.
moet zo verwarrend zijn waar ik nou ben voor jullie
moet ookquote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Je houdt het wel spannend![]()
Ik woon in Drenthe en nog steeds geen spatje.
Absoluut verwarrend somsquote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
nee het mooie zuide. morgen weer naar huis.
moet zo verwarrend zijn waar ik nou ben voor jullie
Ach, zelf soms ook verward dusquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet kiezen of ik nou een dorps of stad meisje wil zijn.
Nee. Niet jij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
Net het afscheid van Emil gekregen. Huilend.
ongesteld?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
Net het afscheid van Emil gekregen. Huilend.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje. Voorlopig ben ik nog tevreden over upc en binnenkort krijg ik een nieuwe box en wordt ik automatisch geupgrade zonder extra kosten
Nee niet eens. Ik kan me niet verschuilen achter pms.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef isax het volgende:
[..]
ongesteld?
het was ook wel heel emotioneel.
friesland ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Je houdt het wel spannend![]()
Ik woon in Drenthe en nog steeds geen spatje.
ook geen bliksem hieroquote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
moet ook![]()
in het dorp bij eindhoven waar mijn ouders wonen is het bliksem zonder regen.
Als ik een mooie film heb gezien staar ik in de verte als een indiaan die zijn reservaat af ziet branden, terwijl er één enkele traan langzaam over mijn wang naar beneden glijdt.quote:
Ik moest heel erg huilen in het vliegtuig omdat ik een paniekaanval kreeg bij het opstijgen.quote:
Last of the Mohicans.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik een mooie film heb gezien staar ik in de verte als een indiaan die zijn reservaat af ziet branden, terwijl er één enkele traan langzaam over mijn wang naar beneden glijdt.
Verder eigenlijk niet. Het is misschien een probleem.
Van het lachen ook niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik een mooie film heb gezien staar ik in de verte als een indiaan die zijn reservaat af ziet branden, terwijl er één enkele traan langzaam over mijn wang naar beneden glijdt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeugdsentiment!quote:
Meh, eigenlijk alleen als ik per ongeluk wasabi in m'n ogen wrijf.quote:
Ik was het vergeten maar nu staat me er iets van bij ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wist je dat ie echt in het bos geleefd heeft?
Staat Daniel Day Lewis ook wel om bekend. Method acting. Net als Christian Bale in the Machinist.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was het vergeten maar nu staat me er iets van bij ja.
Prachtige film en die muziek vond ik ook geweldig. Dat stuk dat hij dan rent om ze terug te halen. En dat dat meisje zich van die berg werpt.
Hoe John die Fransman na doet.quote:
DeNiro en Pacino doen ook aan method acting dacht ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Staat Daniel Day Lewis ook wel om bekend. Method acting. Net als Christian Bale in the Machinist.
Ken je There Will Be Blood?
Raging Bull idd met DeNiro. Heb je een voorbeeld van Pacino? Schiet me niks te binnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
DeNiro en Pacino doen ook aan method acting dacht ik.
Misschien. Ik heb de wonderbaarlijke gave om titels van films en namen van acteurs gelijk weer te vergeten. Het wil zelfs wel eens voorkomen dat ik er halverwege een film achter kom dat ik hem toch al kende.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Staat Daniel Day Lewis ook wel om bekend. Method acting. Net als Christian Bale in the Machinist.
Ken je There Will Be Blood?
Oh okay.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb de wonderbaarlijke gave om titels van films en namen van acteurs gelijk weer te vergeten. Het wil zelfs wel eens voorkomen dat ik er halverwege een film achter kom dat ik hem toch al kende.
Nee, sorry ik ben niet zo'n filmkenner. Ik meende het me te herinneren van een interview. Randomness in wat ik opslaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Raging Bull idd met DeNiro. Heb je een voorbeeld van Pacino? Schiet me niks te binnen.
Met one-trick pony Johnny Depp.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Persefoneia het volgende:
Nog een paar dagen dan gaat Transcendence in premiere.
Ik ga er zeker heen. En hij is Dolby Atmos, dus verwacht er veel van.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Raging Bull idd met DeNiro. Heb je een voorbeeld van Pacino? Schiet me niks te binnen.
Dus je hebt nog nooit de slappe lach gehad?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, eigenlijk alleen als ik per ongeluk wasabi in m'n ogen wrijf.
Niet alsof dat meer dan één keer is voorgekomen. *kuch*
Ik ben ook redelijk benieuwd. Misschien dat ik einde deze week een middagje in de bios ga zitten, x-men + Transcendence kijken achter elkaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Persefoneia het volgende:
Nog een paar dagen dan gaat Transcendence in premiere.
Ik ga er zeker heen. En hij is Dolby Atmos, dus verwacht er veel van.
Vroeger wel. Dingen veranderenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dus je hebt nog nooit de slappe lach gehad?
Is dat echt 'method acting'?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik viond scarface en the untouchebles gewoon leuke films om te kijken.
Wijn van maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef isax het volgende:
ik heb zure kersen in de tuin maar ik weet niet wat ik er mee moet
lol guilty pleasurequote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef Baconbus het volgende:
Je hebt wel heel erg de focus op minderjarige meisjes.
Je was 'unplugged'?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:32 schreef Joezi het volgende:
Wat nep eigenlijk dat acteren, ik kon een tijd echt geen films meer zien omdat ik te bewust van acteren was.
Die was ik alweer bijna vergetenquote:
Je bent raaaaaaaaaaaawr.quote:
Welke is jouw favorier? En heb je een braingasm gehad?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, ze kijkt wel een beetje creepy ja. Er zijn betere.
hi! Heb ik nog wat interessants gemist de afgelopen dagen?quote:
Hij bedoelt waarschijnlijk ASMR triggersquote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop dat je iets anders vraagt dan wat ik denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |