Het is het vierde wereldkampioenschap op Nederlandse bodem. In 1973 had het WK voor mannen plaats in Amstelveen. De stad organiseerde ook in 1986 het WK bij de vrouwen.quote:De NOS zendt tijdens de Rabobank Hockey World Cup dagelijks twee wedstrijden live uit op de televisie. Eén van deze duels is de wedstrijd van de Oranjemannen of –vrouwen. Het WK staat van 31 mei tot en met 15 juni in het Kyocera Stadion in Den Haag op het programma.
De ontmoetingen die live op te tv te zien zijn worden gepresenteerd en geanalyseerd vanuit het stadion. Alle overige wedstrijden van het mondiale evenement worden live uitgezonden op de website: nos.nl.
Omroep West verslaat tijdens het toernooi alle 76 duels live op haar kanaal. Daarnaast wordt TV West gedurende het WK een evenementenkanaal bij Ziggo (kanaal 999), waardoor de duels voor alle Ziggo-klanten te zien zijn. De wedstrijden worden afgewisseld met nieuws- en wedstrijdanalyses. De dag wordt afgesloten met een achtergrondprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? Zo moeilijk heeft ze het niet.quote:
Ze houdt toch veel alle ballen van wat ik tot nu toe zie. En tegen Australië heb ik toevalligerwijs ook gezien dus dat heeft mijn oordeel ongetwijfeld beïnvloedquote:Op maandag 9 juni 2014 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Zo moeilijk heeft ze het niet.
Tegen Australië was ze goed.
Ze doet het ook goed. Het is alleen niet heel moeilijk deze wedstrijdquote:Op maandag 9 juni 2014 17:23 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ze houdt toch veel alle ballen van wat ik tot nu toe zie. En tegen Australië heb ik toevalligerwijs ook gezien dus dat heeft mijn oordeel ongetwijfeld beïnvloed
T zal druk zijn in die koreaanse danquote:
Hmm, maar NED1 is HD en TV west niet...quote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan zijn maar ned1 zend dezelfde beelden uit als TV West
Geluid op TV West is wel stukken beter dan op NED 1
Hopelijk welquote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef wdn het volgende:
2-1 engeland
Gaat Belgie weer de kwartfinale missen zo
Gaat niet gebeurenquote:
Ik zag'm erin gaanquote:
quote:
Dit leek me voor de mannen inmiddels juist het moment voor de echte doorbraak..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef wdn het volgende:
Jammer voor Belgie maar over 2 jaar zullen ze er wel bij zijn denk ik.
Dit WK kwam te vroeg voor en de vrouwen en de mannen.
Ze liggen voor op de Belgische vrouwen ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit leek me voor de mannen inmiddels juist het moment voor de echte doorbraak..
Duitsland heren hebben altijd in de halve finale gestaan van het WK, op de eerste keer (1971) en het huidige WK na.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:10 schreef DeeBee het volgende:
Deutschland RAUS!
Denk de laatste 20 jaar nooit gebeurt, de beide Duitse teams zonder halve finale plek?
Zolang het nergens over gaat mogen ze van mij alles winnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:22 schreef Nibb-it het volgende:
De Germanen zijn wel aan het winnen van Korea. Dat dan weer wel.
Hmm... Engelandquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:38 schreef -0- het volgende:
[..]
Mannen:
Nederland - Engeland
Australie - Argentinie
Vrouwen:
VS - Australie
Nederland - Argentina
Plek 5 en alles daaronder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
om 11 uur start Belgie - Engeland voor de vrouwen. En om 13:30 voor de mannen Maleisië - Zuid Afrika. Waar zijn deze wedstrijd voor?
Wedstrijd om plaats 11. De verliezer wordt 12e en eindigt op de laatste plaats van het WK.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
om 11 uur start Belgie - Engeland voor de vrouwen. En om 13:30 voor de mannen Maleisië - Zuid Afrika. Waar zijn deze wedstrijd voor?
Janneke Schopman is de assistent trainer geworden daar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:50 schreef PippenScottie het volgende:
Sinds wanneer kunnen Amerikaanse vrouwen eigenlijk (op gras) hockeyen?
What's the story here?
Dat en (eindelijk eens) een goed opgezet beleid.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Janneke Schopman is de assistent trainer geworden daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |