Stop volgen dan, jongûh.quote:
zal ik maar even posten dan?quote:
Ik zit idd topless in de zonquote:
maar dan zie ik CL en rhu nooit meer.quote:
Dan moet je een speciaal rhu en CL topic aanmaken.quote:
daar is dit topic toch al voor?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je een speciaal rhu en CL topic aanmaken.
Tot nu toe zijn de rhu en CL posts ende tettenpics bijzonder dun gezaaid hierquote:
Je hebt nog geen toegang tot het officieuze circuit begrijp ik?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn de rhu en CL posts ende tettenpics bijzonder dun gezaaid hier
Neequote:Op maandag 9 juni 2014 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog geen toegang tot het officieuze circuit begrijp ik?
Je mist niks hoor.quote:
Hier.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de tieten van CL dan?
Daar gaat het om, wat nou hoop geld voor stadions.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of dergelijke evenmenten per definitie winstgevend zijn. De OS in Londen waren dat volgens mij niet.
Dat laatste doen ze natuurlijk wel goedEn ze hebben zon en mooie latina's. Dan doen ze nog beter
Inderdaad. Prioriteiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar gaat het om, wat nou hoop geld voor stadions.
Zon, bier en tetten!
Bij mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor de tieten van CL dan?
Het globale politieke systeem moet gewoon naar Fok luisteren. Dan komt het allemaal goed.quote:
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het globale politieke systeem moet gewoon naar Fok luisteren. Dan komt het allemaal goed.
tietenquote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?
Die zitten toch standaard bij het batsen? Of zal ik het voor de volledigheid maar bier, motorboaten & batsen noemen?quote:
Zullen we een partij oprichten?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wereldvrede, bier en batsen. Wat wil men nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |