Ik vind het nu al op een pyamaparty lijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet toch wel een van de slechtste acts op Pinkpop zijn.
Als er hagelstenen van 4cm worden verwacht zou je zoiets wel kunnen beslissen, alles is dan beter dan duizenden mensen zonder iets boven hun hoofd, en zeker na dat festival in Belgie een paar jaar geleden.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
65.000 mensen tegelijk weg sturen is iets dat de hulpdiensten ook nooit zullen beslissen.
Nou ik ben al blij dat het even geen moeilijk kijkende post-pubers met een akoestische gitaar zijn die oehaaahoehhhoaaaaaa roepen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wel, natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 15:03 schreef richolio het volgende:
Zijn we van de oohkohweohos's af, krijgen de dadada's en pa pa pa's
Daarom vast een excuusneger daarvoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe krijg je die 65000 mensen, allemaal in een korte tijd op een veilige locatie?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als er hagelstenen van 4cm worden verwacht zou je zoiets wel kunnen beslissen, alles is dan beter dan duizenden mensen zonder iets boven hun hoofd, en zeker na dat festival in Belgie een paar jaar geleden.
En een excuusviolist.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarom vast een excuusneger daarvoor.
Wel wachten totdat het goed gedroogd is anders geeft het strepen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:06 schreef whosvegas het volgende:
Dit is totaal niks
Nog slechter als Stromae vermoed ik.
Ik ga schijten
Daarna stofzuigen
Ik hoop dat het meevalt!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:06 schreef Burner82 het volgende:
Hulpdiensten houden een crisisbijeenkomst vanwege het verwachte noodweer rond Pinkpop.
Brandweer, ambulance en politie komen om 16.00 uur bijeen in het crisiscentrum bij het politiebureau in Maastricht. Ze bespreken daar wat er moet gebeuren als er daadwerkelijk noodweer uitbreekt.
De hulpdiensten gaan er voorlopig nog niet vanuit dat het Pinkpop-terrein maandagavond ontruimd moet worden.
Waarom niet tegelijk?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:06 schreef whosvegas het volgende:
Dit is totaal niks
Nog slechter als Stromae vermoed ik.
Ik ga schijten
Daarna stofzuigen
Typisch een Smeets reactiequote:Op maandag 9 juni 2014 15:05 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je die 65000 mensen, allemaal in een korte tijd op een veilige locatie?
Dat gaat een enorme chaos worden
Smeets, steekt zijn kop in het zand, zo te horen. Hopelijk zijn er lessen getrokken uit Pukkelpop 2011
Alle bezoekers preventief een kuil graven.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:06 schreef Burner82 het volgende:
Hulpdiensten houden een crisisbijeenkomst vanwege het verwachte noodweer rond Pinkpop.
Brandweer, ambulance en politie komen om 16.00 uur bijeen in het crisiscentrum bij het politiebureau in Maastricht. Ze bespreken daar wat er moet gebeuren als er daadwerkelijk noodweer uitbreekt.
De hulpdiensten gaan er voorlopig nog niet vanuit dat het Pinkpop-terrein maandagavond ontruimd moet worden.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef H.Kemper het volgende:
Heeft Metallica hun setlist trouwens al aangepast door Ride the lightning toe te voegen?
die waren echt mooi qua show/belichtingquote:
Laten ze niet zienquote:
twitter:WillemvZeeland twitterde op maandag 09-06-2014 om 15:12:10Helaas toch geen Stromae live op @NPOcultura en @3voor12. Hopelijk later wel on demand. Wordt vervolgd. #pp14 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |