Spanje draait niet lekker.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
True, maar zoveel beter dan Nederland naar mijn mening. Gelouterd team aangevuld met wat jonge supertalenten. Als Spanje een slechte dag heeft en een gelijk spel wel genoeg vindt en Nederland heeft een superdag dan hebben ze een heel klein kansje om niet te verliezen, maar ik heb er heel weinig hoop op.
Rollend..ik kan het niet beter omschrijven...ronkend? scheurend? nee..rollendquote:
En wie rolt er met de gitaren?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rollend..ik kan het niet beter omschrijven...ronkend? scheurend? nee..rollend
de gitaren rollenquote:
maar hoe?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rollend..ik kan het niet beter omschrijven...ronkend? scheurend? nee..rollend
zo http://www.cultura.nl/kijk-live.htmlquote:
er is een cos voor pinkpop?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha![]()
Voor al je commentaar Pinkpopchat op fok
quote:
de cos hier gaat dan ook te hard.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]Gaat niet zo hard als COS voor Utopia , maar leuk ook
3voor12quote:
Eindelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 13:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
3voor12
101 tv proberen. Hier doet ie het
Als je even gemetalled wil worden, grijp nu je kans...
http://3voor12.vpro.nl/
Als ze verliezen van Spanje spelen ze gelijk tegen Australie en verliezen ze ook van Chili, waardoor ze de poulfase niet door komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef Jian het volgende:
Nederland in de poule: Verliest van Spanje, speelt gelijk tegen Australië, speelt gelijk tegen Chili. Resultaat 2 hele punten..... en afgeslacht worden door Brazilië blijft ons dan gelukkig bespaard. Goede vlucht naar huis
Te kort..maar later nogquote:
a7xquote:Op maandag 9 juni 2014 13:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te kort..maar later nog
18:45 Avenged Sevenfold
19:45 Arcade Fire
21:00 nog niet bekend ( hopelijk Metallica..die was gister weer eindelijk als vanouds goed op RamR)
Gister stream van RamR gekeken..ze gingen lekkerquote:
ik heb ze ooits live gezien in '07(of 06?) in de 013quote:Op maandag 9 juni 2014 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gister stream van RamR gekeken..ze gingen lekker
Poep. Meestal blijft het ons bespaard. We laveren tussen de meeste buien door. Nu lijkt het er toch op dat we er middenin zitten.quote:
Die katten ook met hun adamantium nagels.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Allemaal krassen op je nieuwe tablet.
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die katten ook met hun adamantium nagels.
Hoezo "niet bekend" dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Te kort..maar later nog
18:45 Avenged Sevenfold
19:45 Arcade Fire
21:00 nog niet bekend ( hopelijk Metallica..die was gister weer eindelijk als vanouds goed op RamR)
Bands laten vaak nog in het midden of ze uitgezonden willen worden. Aangezien ze gister op Rock am Ring wel uitzonden denk ik dat ze vanavond ook gewoon uitzenden.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo "niet bekend" dan?
Vanwege het noodweer? Want Metallica staat gewoon geprogammeerd..
Waarschijnlijk is het contract om het hele concert uit te mogen zenden nog niet rond.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo "niet bekend" dan?
Vanwege het noodweer? Want Metallica staat gewoon geprogammeerd..
Ah.. zó. Je had het over het uitzenden. Had ik ff niet door.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bands laten vaak nog in het midden of ze uitgezonden willen worden. Aangezien ze gister op Rock am Ring wel uitzonden denk ik dat ze vanavond ook gewoon uitzenden.
Hier gisternacht al en er net middenin op de fietsquote:Op maandag 9 juni 2014 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Poep. Meestal blijft het ons bespaard. We laveren tussen de meeste buien door. Nu lijkt het er toch op dat we er middenin zitten.
Mijn arme planten.
Rock Wechter ging onze grote Gert heen, paar pillen in z'n mik en gaaaan!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:32 schreef Miek37 het volgende:
Gert ben jij nou nog geweest naar de Stones op Pinkpop? Hoe vond je het?
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rock Wechter ging onze grote Gert heen, paar pillen in z'n mik en gaaaan!
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zo ben ik altijd in het dagelijks leven.
Joezi is volgens mij verpleegster, misschien weet die wat ....quote:Op maandag 9 juni 2014 15:04 schreef sararaats het volgende:
aargh, nog even en ik bel de Spoedafdeling. ik durf niks te eten want alles komt er langs achter uit (sorry)
verder ben ik in orde, ben geen Billy.
Babu was de MLD expert, iets met guavesap, heel veel guavesapquote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Joezi is volgens mij verpleegster, misschien weet die wat ....
als me dat helpt, graag!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Joezi is volgens mij verpleegster, misschien weet die wat ....
Woon je in de buurt van Arnhem, dan komt ie zo even langs hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
als me dat helpt, graag!
ach morgen ga ik naar de huisarts, stomme feestdag.
Wat heb je dan precies denk je?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
als me dat helpt, graag!
ach morgen ga ik naar de huisarts, stomme feestdag.
decor en kip ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:10 schreef GekkePoes het volgende:
http://partychicken.ytmnd.com/
eigen productie
ik heb wel loodgieters ervaringquote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Arnhem, dan komt ie zo even langs hoor
nee helaas nietquote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Woon je in de buurt van Arnhem, dan komt ie zo even langs hoor
Iets verkeerds geconsumeerd? Norrit dan maar.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
hardnekkige buikpijn en diarree en dat is niet leuk.
Heb je ORS in huis?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
hardnekkige buikpijn en diarree en dat is niet leuk.
lol originele is ook wel coolquote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nee decor plus kip was er al . de muziek
wasda? ik durf niks nemen omdat ik er misschien heftig op ga reageren zoals bij Primperan, dat mag ik nooit meer hebben.quote:
Ik denk dat de bijwerkingen van ORS wel mee zullen vallen, is gewoon zout en suiker.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
wasda? ik durf niks nemen omdat ik er misschien heftig op ga reageren zoals bij Primperan, dat mag ik nooit meer hebben.
ken je dat liedje? Die zien we nooit meer te-rug.quote:
ik heb het hele gesprek niet gevolgd, kwam er in toen ie die brief bijna uit had.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
ken je dat liedje? Die zien we nooit meer te-rug.
ok, een opname is best heftig. ik heb het zelf meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |