Veteran player voor Manchester, keer of 7 ingevallen toen er veel blessures warenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:57 schreef Saviola het volgende:
Niet dat zijn bijdrage zo groot was, maargoed
Je moet tenminste 1 keer hebben meegespeeld in de finals..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komt je naam overigens op de cup?
Niet op de Cup dusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je moet tenminste 1 keer hebben meegespeeld in de finals..
edit: of 50% van de games in het reguliere seizoen
Ik zou hem zelf niet in die categorie zetten.. Crosby, Toews, Stamkos, Malkin, das de elite..quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef emokid het volgende:
Kopitar is nu gewoon een center uit de categorie Crosby, Toews.
Deel hem eens in bij de centersquote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf niet in die categorie zetten.. Crosby, Toews, Stamkos, Malkin, das de elite..
De groep daaronder met Tavares, Giroux, Bergeron enzo, daar zou ik Kopitar bij zetten.
Miljoen of 7, Maar Greene en Mitchell en misschien Gaborik zullen wel minder verdienen. King moet bijtekenen maar zal ook niet al te duur zijn. Geen idee of het gaat gebeuren maar Muzzin, Toffoli en Martinez moeten gewoon een nieuw contract krijgenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Saviola het volgende:
Hoeveel caproom is er? Niskanen zal op de vrije markt wel een mooi contract krijgen normaal gezien..
Yep, ook namens mij van harte! Well deserved.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:34 schreef Katth het volgende:
Zei ik toch van Williams. Gefeliciteerd LA Kings!
Wel 4e qua minuten maar goed iemand die 5 miljoen verdient moet 60 punten scorenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:53 schreef emokid het volgende:
Vierde line zelfs. Denk dat hij gewoon toe is asn wat inspiratie.
Zwaar overschat.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:12 schreef emokid het volgende:
[..]
Hartnell was zo'n fluke in dat 12-13 seizoen van hem. Overschatte speler.
Hoe lang?quote:
quote:
http://hartnelldown.com/quote:
quote:The #HartnellDown Foundation formed in 2012 by NHL All-Star, Scott Hartnell of the Columbus Blue Jackets provides support to charities that support hockey, children and communities around the US and Canada.
The genesis of the #HartnellDown Foundation was a slight, a way to publicly (lightly) poke fun of an NHL player who couldn’t go even a period without having to pick himself off the cold, hard ice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |