Pics van je lichaam.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als extra klacht zit ik nu ook nog helemaal onder de krassen en striemen van alle takken die langs mijn lichaam gingen.
Nee.quote:
Nee het waren geen emo's. Ik weet niet wat het waren. Ik ben tewoord gestaan door een Algarijnse manlet en voor de rest waren het wat blonde en donkerharige twintigers variërend van dik tot enigszins gespierd tot slungelig.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Was het een emo-meeting ofzo dat 8 man zich liet wegjagen door een FOK!ker met onder-/overgewicht?
No offence trouwens TS.
niet gewekt worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:13 schreef jamesdeen het volgende:
Frans klinkt als vogelzang in je oren man. Wat is nou zaliger dan gewekt worden door een groepje tjilpende Fransen?!
ben je hommo ofzo?quote:
bij een verhaal horen plaatjesquote:Op maandag 9 juni 2014 02:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ben je hommo ofzo?
Ik lig nu in bed maar kan niet in slaap vallen omdat ik nog opgefokt ben.
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:28 schreef sturmpie het volgende:
[..]
bij een verhaal horen plaatjes
komop man doe niet zo moeilijk
maak ons lachen
okquote:
quote:
Dat is niet sneu. Ik wil namelijk niet dat mijn dochter weer wakker wordt. Dus ik ben even een glaasje wijn op het terras gaan drinken. Straks had ik er uit gemoeten als ik in bed lag. Dan zouden de rapen pas echt gaar zijn geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:32 schreef Dingflofbips het volgende:
Wel sneu dat je gaat gefocust gaat luisteren of t hielpt
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 02:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is niet sneu. Ik wil namelijk niet dat mijn dochter weer wakker wordt. Dus ik ben even een glaasje wijn op het terras gaan drinken. Straks had ik er uit gemoeten als ik in bed lag. Dan zouden de rapen pas echt gaar zijn geweest.
Ik had eigenlijk hun hasj moeten afpakken maar om daar nu voor terug te gaan is ook weer zo wat. Ik heb ook geen vloei en de waterpijp is niet meer.
het is geenszins mijn bedoeling jou van iets te overtuigen.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:33 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ok
lengte en gewicht aub. dan kunnen we ons er iets bij voostellen
heb je ze echt bang gemaakt of deden ze zo van goh goh, gekke hollander ..
hoe zeg ik dat?quote:
puta is wereldwijd hoerquote:
ik dacht dat puta kut betekentquote:Op maandag 9 juni 2014 02:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
puta is wereldwijd hoer
de rest is gewoon frans
ik heb havo frans 3 jaar
putainquote:Op maandag 9 juni 2014 02:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik dacht dat puta kut betekent
Du painquote:
dankje. Maar ik voel de slaap terugkomen. Ik ga het weer proberen.quote:
Het stond er net heel wat anders.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is niet sneu. Ik wil namelijk niet dat mijn dochter weer wakker wordt. Dus ik ben even een glaasje wijn op het terras gaan drinken.
Je zinnen lopen niet helemaal goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 03:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het stond er net heel wat anders.
Derhalve sneu
Doch laat ik je niet negatief bejegenen. Fransen mogen altijd op de vingers getikt, derhalve terechte klacht
jijquote:Op maandag 9 juni 2014 08:38 schreef wenfer2 het volgende:
Paupers die klagen over paupers op een pauperontmoetingsplek.
Opgefoktquote:Op maandag 9 juni 2014 02:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ben je hommo ofzo?
Ik lig nu in bed maar kan niet in slaap vallen omdat ik nog opgefokt ben.
ik zit in centerparcs.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:00 schreef -niemand- het volgende:
Lekker burgerlijk naar de camping in frankrijk
Dan kun je net zo goed helemaal thuis blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |