Was gewoon vet vals dat niemand isa bij stond in het geschreeuw, ik had mee gaan doen tegen die hypocrieten daar, ruud, laura, vanflessa, rienk, kom maar opquote:Op maandag 9 juni 2014 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was wel even leuk ja.
Al is het wel jammer dat Isa zó dronken is en dat ze niet verbaal werd bijgestaan. Want zo'n hypocriete kut als Lau en die stelende zuipschuit Flessa hadden wel even in de hoek geknuppeld mogen worden.
Oooo... ik zat dus in de SC te posten.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was gewoon vet vals dat niemand isa bij stond in het geschreeuw, ik had mee gaan doen tegen die hypocrieten daar, ruud, laura, vanflessa, rienk, kom maar op
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Oooo... ik zat dus in de SC te posten.![]()
En ik heb niet eens drank op.![]()
Isa wel. Ooo ja.
Ik las laatst over een trucje met bakmeel geloof ik en een vloeistof (misschien water) dan zou hij er vanzelf uitkomen.quote:
bakingsoda bedoel jequote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik las laatst over een trucje met bakmeel geloof ik en een vloeistof (misschien water) dan zou hij er vanzelf uitkomen.
een zuur, azijn..bakpoeder natriumnogwatcarbonaat..+ zuur=schuimen ( toch?) Karnemerl kan ookkquote:Op maandag 9 juni 2014 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik las laatst over een trucje met bakmeel geloof ik en een vloeistof (misschien water) dan zou hij er vanzelf uitkomen.
Andere haakje is vergeten.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
Waarom staat er een haakje voor de TT?
Geen idee, ik zal 'm wel weer verneukt hebben..quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef nachtzuster het volgende:
Waarom staat er een haakje voor de TT?
Das engquote:Op maandag 9 juni 2014 01:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik zit op min dak en de bliksem begint![]()
Jipquote:Op maandag 9 juni 2014 01:26 schreef isax het volgende:
je merkt nu wel heel goed dat emil zenderkamer is.
Nee was bij de vorige ook al zie ikquote:Op maandag 9 juni 2014 01:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal 'm wel weer verneukt hebben..![]()
![]()
Lol, dan heb ik het niet gedaan deze keerquote:Op maandag 9 juni 2014 01:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee was bij de vorige ook al zie ik
Bellen we Liesje toch weer wakker voor herstelquote:Op maandag 9 juni 2014 01:27 schreef Punkman het volgende:
Wie heeft er een haakje bij de TT gezet.
Die had ik met veel moeite verneukt.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, dan heb ik het niet gedaan deze keer![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Bellen we Liesje toch weer wakker voor herstel
Oh dat vond ik vroeger zo vreselijk. Heb het wel gedaan hoor, maar handwerken vond ik niet zo leuk. Komt misschien ook omdat ik wol vreselijk aan mijn vingers vind voelen.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat vond ik vroeger zo vreselijk. Heb het wel gedaan hoor, maar handwerken vond ik niet zo leuk. Komt misschien ook omdat ik wol vreselijk aan mijn vingers vind voelen.
neuh ze staat te wachten op de zenderkamer neem ik aanquote:Op maandag 9 juni 2014 01:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo dat was ff actie![]()
ik hoop dat isa hierdoor geen extra stemmen krijgt
Ja zoiets. Ik heb ook geen wollen truien. Maar het gaat vooral om mijn vingertoppen.quote:
En? Toppie hequote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zit nou terug te kijken (heb geen streams)
ik hoop hetquote:Op maandag 9 juni 2014 01:33 schreef isax het volgende:
[..]
neuh ze staat te wachten op de zenderkamer neem ik aan
valt wel mee.
ach we werden er even aan herrinerd dat dat jong niet in dezelfde maatschapij leeft als wij.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik hoop het
wat was die kutzwerver aan het provoseren zeg jeeez
jah een aap is het. asobakquote:Op maandag 9 juni 2014 01:37 schreef isax het volgende:
[..]
ach we werden er even aan herrinerd dat dat jong niet in dezelfde maatschapij leeft als wij.
Laat die dakloze alsjeblieft in crailo zitten.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ISA ISA ISA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINDELIJK IEMAND DIE DIE KUTZWERVER AANPAKT.
Wel een beetje laat hoor, toch maar eens over streams gaan nadenken jijquote:Op maandag 9 juni 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ISA ISA ISA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINDELIJK IEMAND DIE DIE KUTZWERVER AANPAKT.
Dat was vroeger 1 van mijn favoriete suske en wiske's.quote:
De koperen knullen en lambiorix waren mijn favo'squote:Op maandag 9 juni 2014 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was vroeger 1 van mijn favoriete suske en wiske's.
Ik pak alleen Vanflessaquote:Op maandag 9 juni 2014 01:47 schreef chufi het volgende:
Is er niemand die Lotje pakt.. Vette K en dikke T en een dikke Faduhr
Heerlijk dat weerquote:Op maandag 9 juni 2014 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook onweer. Maar ik heb gister al een flinke bui gehad en ik begreep dat wij morgenavond onze portie ook nog krijgen.
Ben erg benieuwd naar morgen jaquote:Op maandag 9 juni 2014 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook onweer. Maar ik heb gister al een flinke bui gehad en ik begreep dat wij morgenavond onze portie ook nog krijgen.
De vrouw moet wel heel onaantrekkelijk zijn om de man niet te laten komen als zij zn lul in haar kut steekt.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:52 schreef chufi het volgende:
Stel je voor je komt , want dat zal gebeuren als Irakse vent hier binnen.. EN dan zou je verplicht worden om Lotje te moeten gaan doen !!! Ivan je ziet er goed uit ... Maar laat je niet gebruiken door dat Hilva snotwijf ... Sterkte
Hè hè eindelijk verstandigquote:Op maandag 9 juni 2014 01:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nu srort het echt ik ben mijn zolder kamer ingevlucht
quote:
Ik ook, het atmosfeertopic loopt als een dolle in ieder geval. Maar ik ben een klein beetje bang dat het net als nu naar het oosten afbuigt. En nogmaals ik mag niet klagen na afgelopen nacht, dat was een geweldige bui, maar ik zou heel graag het geweld van morgen ook zien.quote:
Ze zouden haar van zich afschoppen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De vrouw moet wel heel onaantrekkelijk zijn om de man niet te laten komen als zij zn lul in haar kut steekt.
Sinds wanneer buigen buien zich oostwaards af?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, het atmosfeertopic loopt als een dolle in ieder geval. Maar ik ben een klein beetje bang dat het net als nu naar het oosten afbuigt. En nogmaals ik mag niet klagen na afgelopen nacht, dat was een geweldige bui, maar ik zou heel graag het geweld van morgen ook zien.
Sinds buienradar.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer buigen buien zich oostwaards af?
Ik doe altijd 3. En er leek toch wel wat leuks hierheen te komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
buienradar heeft het over 2 uurtjes ook verkeerd voorspeld.
Huh?quote:
Moet jij morgen werken? (Als in vandaag)quote:Op maandag 9 juni 2014 02:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik werk buiten, als die buien op buienradar voorspeld worden dan valt er 10 minuten hevige regen, en daarna is het alweer over, of ze vallen in het Gooi-/IJsselmeer, of ze trekken langs de westkut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |