je was op zoek naar een goede chirurg?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef IrCute het volgende:
http://www.carolinafacial(...)y-with-chin-implant/
wtf. before was gewoon beter
Al een huis gekocht?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil een strong chin zoals yuri postte
Met zo'n kin heb je geen schep meer nodig als je een kuil wil graven.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil een strong chin zoals yuri postte
Kan als je ze in de koelkast marineert.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Yuri, als ik nu veel kip koop en dat 24 uur marineert, kan ik ze daarna per stuk invriezen in een boterham zakje?
Nice! Wanneer koop je de homegym, want ik neem aan dat je al maanden niet meer gesquat hebt.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, al 2 maanden aan het opknappen. Dit weekend verhuizen
aah, thanks, dat was wel de bedoeling,jaquote:Op maandag 9 juni 2014 23:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan als je ze in de koelkast marineert.
Nice. Ziet er petite uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een vage, enge mensen bij die storage wars New York.
Storage Wars Texas![]()
Mary
[ afbeelding ]
Zo snel mogelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice! Wanneer koop je de homegym, want ik neem aan dat je al maanden niet meer gesquat hebt.
en het nieuwe huis inwijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zo snel mogelijkwe moeten eerst nieuwe vloerbedekking in de kelder.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Deze power rack + bankje + barbell en gewichten, dan nog een setje dumbbells (weet nog niet welke, of verstelbaar of gewoon meerdere losse), een paar kettlebells, een loopband en misschien nog een hyper extension bankje gaan we aanschaffen
Inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:26 schreef Fopje het volgende:
Doen jullie ook mee?
ONZ / [WK POULE] ONZ Subleague
Dit is de onzin reeks en BB is serieusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
wats verschil tussen deze reeks en the bodybuilding reeks dan?
dut eigenlijk is dit gewoon een poep sc waar af en toe wat gym termpjes worden gegooid?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dit is de onzin reeks en BB is serieus
Mwah. zo ver zou ik niet gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dut eigenlijk is dit gewoon een poep sc waar af en toe wat gym termpjes worden gegooid?
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als jij 1 zin mocht gebruiken om het te omschrijven, wat zou je gebruien
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dit is de onzin reeks en BB is serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |