SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 09-06-2014 00:18:45 ]
fuck you, met je warningquote:Op maandag 9 juni 2014 00:31 schreef Weissman het volgende:
Even TR gezet. Dit gaat smegmanus niet leuk vinden.
U bent gewaarschuwd!
ik toleer jou niet, haha, behaarde aapquote:Op maandag 9 juni 2014 00:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit soort taalgebruik kan ik niet tolereren.
Ik vind deze all over the place. En meestal heb ik een diepere bass nodig om een audiostijfje te krijgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:08 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind alleen die 3e nice. Op nr. 2 na is dat niet eens trap trouwens maar aquacrunk.
Dit broeder, DIT is hard.
Yup, denk het wel. Soms zijn de grenzen tussen bepaalde (sub)genres wel hel vaag tho.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik vind deze all over the place. En meestal heb ik een diepere bass nodig om een audiostijfje te krijgen.
Wat voor genre is dit dan? Ook aqua?
Tweede is viesss funky lekkerrrrr. Slasherrrr.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Yup, denk het wel. Soms zijn de grenzen tussen bepaalde (sub)genres wel hel vaag tho.
Zoek Rustie, Flume, Louis Futon en GANZ maar eens op, die maken ook aquacrunk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |