SPOILER: Alle DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelschema
Friday June 6
Afternoon Session (2pm-6pm local time, 1pm-5pm BST)
First Round
Finland (12) v Poland
USA (16) v Hungary
Hong Kong (13) v Norway
Austria (10) v China
Sweden (14) v Gibraltar
Canada (11) v Japan
Germany (9) v South Africa
Spain (15) v New Zealand
Evening Session (8pm-12am local time, 7pm-11pm BST)
First Round
Republic of Ireland (8) v Singapore
Wales (5) v France
Belgium (7) v India
Northern Ireland (6) v Malaysia
Scotland (3) v Russia
England (1) v Thailand
Netherlands (2) v Italy
Australia (4) v DenmarkSPOILER: Za, Zo en formatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RTL7 zal live verslag doen van de PDC World Cup of Darts. De uitzendingen rondom deze World Cup zien er als volgt uit:
Vrijdagavond 6 juni vanaf 22.00 uur
Zaterdagavond 7 juni vanaf 18.00 uur
Zondagavond 8 juni vanaf 18.00 uur
Game On![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HockeyHad je je La Coste polo wel aan en daaronder nog een overhemd met opstaand kraagje?
Wut? 100k Premier League? Zoveel verdien je toch niet met die 2e plaats?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Van Gerwen prima maandje;
35K Dubai
100K Premier League
20K hierzo en Daphne maar lachen
Winnaar £150.000quote:Op zondag 8 juni 2014 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wut? 100k Premier League? Zoveel verdien je toch niet met die 2e plaats?
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh m'n stream loopt achter denk ik
Meer dan ik dacht jaquote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Winnaar £150.000
Finalist £75.000
Ja, de chemie tussen Roland en Marcel is dan weer compleet het tegenovergestelde.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
Koert weet wel altijd een wereldsfeertje in de studio te creëren, zeker met Roland heeft hij een geweldige chemie. Beide hebben ongeveer dezelfde slechte humor, mooi om te zien.
Nederland - Spanje 2-0 toch? 2x 4-1?quote:
zoiets iddquote:Op zondag 8 juni 2014 23:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nederland - Spanje 2-0 toch? 2x 4-1?
Hier ga ik een UI van proberen te makenquote:
Rick Hofstraquote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wie is die onbekende gast die meezingt met Raybar, KoosGod en Vinny?
Hofstra, dit jaar nog kwart finale gehaald op lakesidequote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
Nou ja dat zou mij ook nog lukken tegenwoordigquote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hofstra, dit jaar nog kwart finale gehaald op lakeside
Aha. Ja volg al een tijdje bijna geen BDO meer. Ken alleen de toppers van de BDO.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hofstra, dit jaar nog kwart finale gehaald op lakeside
Rick Hofstra ken je toch wel? Bekende Nederlandse darter hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ja, mij ook wel eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou ja dat zou mij ook nog lukken tegenwoordig
Ja ik volg nog maar 2 jaar heel actief darten. Daarvoor keek ik alleen lakeside of het pdc wk.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Rick Hofstra ken je toch wel? Bekende Nederlandse darter hoor.
EPISCH filmpje
Daar speelde hij ookquote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja ik volg nog maar 2 jaar heel actief darten. Daarvoor keek ik alleen lakeside of het pdc wk.
Ik heb nog maar weinig lakeside gekeken nadat Barney wegging.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daar speelde hij ook. Vroeger keek ik alleen maar Embassy of Lakeside, haha. Toen werd het PDC WK ook nooit uitgezonden op Nederland volgens mij. Of wel?
True, ik ook hoor. Maar Hofstra draait volgens mij al redelijk lang mee. Misschien dat toen Barney daar nog speelde Hofstra ook al meedeed (?).quote:Op zondag 8 juni 2014 23:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig lakeside gekeken nadat Barney wegging.
Van wat er in de WMP qua qualifiers mee gaat doen lijkt al grotendeels bekend.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef borisz het volgende:
De PDC Kalender deze maand
14-15 PC 11 en 12 in Coventry
20-22 ET 4 in Salzburg
27-29 ET 5 op Gibraltar
Daarna volgt de cut-off mbt de World Matchplay.
Oh jawel , op RTL 5 . Zag die Part-Taylor finale nog livequote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daar speelde hij ook. Vroeger keek ik alleen maar Embassy of Lakeside, haha. Toen werd het PDC WK ook nooit uitgezonden op Nederland volgens mij. Of wel?
Ja die speelde toen bij de BDO. Ik kan de naam wel herinneren, maar de speler totaal niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, ik ook hoor. Maar Hofstra draait volgens mij al redelijk lang mee. Misschien dat toen Barney daar nog speelde Hofstra ook al meedeed (?).
Jammer dat Adams nooit PDC heeft willen spelen. En misschien Tony O Shea. En Fordham uiteraard, maar die kon dat niet meer denk ik.
O ja, klopt! Die heb ik ook nog live gezien. Kan me nog goed herinneren dat ik onder het kijken thuis zelf aan het darten was toenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh jawel , op RTL 5 . Zag die Part-Taylor finale nog live
True, maar wereldkampioen PDC is wel bijna altijd een betere speler dan de wereldkampioen BDO. Dus BDO gewoon lekker met een korreltje zout nemen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja die speelde toen bij de BDO. Ik kan de naam wel herinneren, maar de speler totaal niet.
Het dartschisma moet maar eens klaar zijn. Dat er twee wereldkampioenen zijn is belachelijk.
Ja maar officieel wordt het BDO kampioenschap erkend. De PDC wereldkampioenen worden dus niet als wereldkampioenen gezien.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, maar wereldkampioen PDC is wel bijna altijd een betere speler dan de wereldkampioen BDO. Dus BDO gewoon lekker met een korreltje zout nemen.
Zal best, maar in de darts wereld weet iedereen wie de echte wereldkampioenen zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 23:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja maar officieel wordt het BDO kampioenschap erkend. De PDC wereldkampioenen worden dus niet als wereldkampioenen gezien.
Je vergeet het WDF kampioenschap nog. En dat is het officiële WK aangezien WDF de wereldbond is en BDO de bond voor de UK.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja maar officieel wordt het BDO kampioenschap erkend. De PDC wereldkampioenen worden dus niet als wereldkampioenen gezien.
De BDO zit toch aangesloten bij het WDF?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je vergeet het WDF kampioenschap nog. En dat is het officiële WK aangezien WDF een wereldbond is en BDO de bond voor de UK.
Ben ik mee eens. Ze moeten eens goed kijken naar tennis. Grandslams worden georganiseerd door ITF en alle andere tv toernooien vallen onder ATP/WTP.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:47 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja die speelde toen bij de BDO. Ik kan de naam wel herinneren, maar de speler totaal niet.
Het dartschisma moet maar eens klaar zijn. Dat er twee wereldkampioenen zijn is belachelijk.
Nee hoor. Futures heren en ITF 10k t/m 100k+h dames vallen ook onder de ITFquote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Ze moeten eens goed kijken naar tennis. Grandslams worden georganiseerd door ITF en alle andere tv toernooien vallen onder ATP/WTP.
klopt net zoals de Nederlandse Darts Bond. Lakeside is een toernooi dat wordt georganiseerd door de BDO en WDF organiseert zelf ook een wk die laatst door Wesley Harms is gewonnen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De BDO zit toch aangesloten bij het WDF?
Omdat Lakeside voor jou inherent aan Barney was?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik heb nog maar weinig lakeside gekeken nadat Barney wegging.
quote:Op maandag 9 juni 2014 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.rtl.nl/rtl-7-d(...)nederland-na-finale/
Van Gerwen: "Moet ik 'm gaan feliciteren? Dat is toch verdomme gewoon z'n werk!"
Duidelijk te zien dat Koos Tompé nooit leg day skipt.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort bij discotheken bij u in de buurt: de Koos dans.
[ afbeelding ]
Ik was in die tijd een groot Barneyfan.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat Lakeside voor jou inherent aan Barney was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |