SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij krijgt zo veel shit over zich heen, bijt hij een keer van zich af is het kansloosquote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met zulke opmerkingen snap ik wel waarom zoveel mensen aan je irriteren. Kansloos
Mavertje die van zich af bijt![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij krijgt zo veel shit over zich heen, bijt hij een keer van zich af is het kansloos
Mavertje die van zich af bijt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das jou probleem dan. Ik ga lekker om 6 uur morgenavond kijken![]()
![]()
Maver, maaaaaaaaaver, maver kom je buiten spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Morgenavond om 6 uur begint Microsoft, om 9 uur EA. dan om 12 uur geloof ik Ubisoft en dan om 2 uur geloof ik Sony. Wordt een lange zit morgenavond. Sluit gewoon me laptop aan op de tv zodat ik de livestream om me tv heb staan. relaxt![]()
![]()
ga je daar serieus naar kijken?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Morgenavond om 6 uur begint Microsoft, om 9 uur EA. dan om 12 uur geloof ik Ubisoft en dan om 2 uur geloof ik Sony. Wordt een lange zit morgenavond. Sluit gewoon me laptop aan op de tv zodat ik de livestream om me tv heb staan. relaxt![]()
![]()
http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-e3-2014-programma/
Hier gaan we het allemaal op kijken
Maandag 9 juni
07:00 Gamekings vanaf de E3: De aankomst en de vooruitblik op de E3 2014
14:00 LA Today: De vooruitblik op de E3 2014 persconferenties
16:00 LIVE Good Morning LA Live vanuit Los Angeles
18:00 LIVE Voorbeschouwing Microsoft E3 persconferentie
18:30 LIVE Microsoft E3 persconferentie
20:00 LIVE Nabeschouwing Microsoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
20:30 LIVE Voorbeschouwing EA E3 persconferentie
21:00 LIVE EA E3 persconferentie
22:00 LIVE Nabeschouwing EA E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
23:30 LIVE Voorbeschouwing Ubisoft E3 persconferentie
00:00 LIVE Ubisoft E3 persconferentie
01:00 LIVE Nabeschouwing Ubisoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
02:30 LIVE Voorbeschouwing Sony E3 persconferentie
03:00 LIVE Sony E3 persconferentie
04:30 LIVE Nabeschouwing Sony E3 persconferentie![]()
fantastische 2e pinksterdag man!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Maver24 het volgende:
nou ik vertrouw erop dat je ons allemaal op de hoogte gaat houdenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Maandag 9 juni
20:00 LIVE Nabeschouwing Microsoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
01:00 LIVE Nabeschouwing Ubisoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
04:30 LIVE Nabeschouwing Sony E3 persconferentie![]()
![]()
High bierenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgenmiddag high bieren met mijn vrienden. Prachtmiddag
Denk dat veel mensen dat ook nog anders zullen interpreteren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je weer over drugs beginnen pfquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High bieren
Denk dat veel mensen dat ook nog anders zullen interpreteren![]()
DuTank jaquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High bieren
![]()
Vergeet niet om je vriendin af en toe wat te drinken en te eten voor je te laten halen. Het is warm namelijk. Je moet niet uitdrogen ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Maandag 9 juni
04:30 LIVE Nabeschouwing Sony E3 persconferentieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bier drinken in de bergen bedoelde ik hihi :$quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het duurde veel te lang voordat ik het door hadquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High bieren
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vriendin gaat meekijken heeft ze al gezegd. die is dinsdag vrij van der werk dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vergeet niet om je vriendin af en toe wat te drinken en te eten voor je te laten halen. Het is warm namelijk. Je moet niet uitdrogen ofzo.![]()
Hier in deze regio niet. Ik wist dat dat voor jullie anders overkwamquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High bieren
Denk dat veel mensen dat ook nog anders zullen interpreteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je vriendin is ook een gamer? Of levensmoe?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vriendin gaat meekijken heeft ze al gezegd. die is dinsdag vrij van der werk dus dat komt mooi uitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij kan je trouwens op je xbox streamen..hoef je niet via je laptop te doen. Zie net die announcement op de homescreen van mijn xbox.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vriendin gaat meekijken heeft ze al gezegd. die is dinsdag vrij van der werk dus dat komt mooi uitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jazeker, was een spannende race. Jammer dat de 2 mercedes auto's problemen kregen. Hadden niet meer het volle vermogen op de rechte stukkenquote:Rosberg nog wel 2e geworden. Hamilton uitgevallen na remproblemen
![]()
ckahquote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
Vinden jullie Bullit van Watermät een chill nummer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daar was ik juist heel blij meequote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jazeker, was een spannende race. Jammer dat de 2 mercedes auto's problemen kregen. Hadden niet meer het volle vermogen op de rechte stukkenRosberg nog wel 2e geworden. Hamilton uitgevallen na remproblemen
heb het helaas gemist allemaal, dus morgen maar downloaden en terugkijken. Wiens schuld was de massa/perez crash volgens jou trouwens?
![]()
Mwa mwa. Wel prima om bij in slaap te vallen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
Vinden jullie Bullit van Watermät een chill nummer?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje moeilijk te zeggen. Massa kwam wel veels te hard aan en had de bocht nooit meer gehaald en Perez stuurde op het moment naar rechts waardoor Massa erop knalde. Vettel trouwens wel mega veel geluk gehad want die hadden ze bijna meegenomenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar was ik juist heel blij meeheb het helaas gemist allemaal, dus morgen maar downloaden en terugkijken. Wiens schuld was de massa/perez crash volgens jou trouwens?
![]()
vrienden van me hielden het op Perez. Moet het allemaal eerst zien denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 23:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te zeggen. Massa kwam wel veels te hard aan en had de bocht nooit meer gehaald en Perez stuurde op het moment naar rechts waardoor Massa erop knalde. Vettel trouwens wel mega veel geluk gehad want die hadden ze bijna meegenomen![]()
Ga je vannacht kijken?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar was ik juist heel blij meeheb het helaas gemist allemaal, dus morgen maar downloaden en terugkijken. Wiens schuld was de massa/perez crash volgens jou trouwens?
![]()
Dat soort nummers vind ik in de zomer juist altijd wel chill.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mwa mwa. Wel prima om bij in slaap te vallen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het mag van mij allemaal wat harder enzo. Maar over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort nummers vind ik in de zomer juist altijd wel chill.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik sla hem ook over. Ook al is het een uur vroeger. Maar dan zit ik tot half 5 achter mijn schermpje en dat is gewoon kutquote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah weet niet. Denk dat ik alleen de decider ga kijkenNet zo'n zomerlied als Sonnentanz. Moet je paar keer horen en het is gewoon zo'n lied dat je op hebt staan terwijl je in een grote zitzak ligtquote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort nummers vind ik in de zomer juist altijd wel chill.![]()
Ik lees iets op Twitter over Seedorf, maar wedstrijd geweest dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand dat filmpje van Davids bij die benefietwedstrijd al gepost?![]()
wat een idioot is het toch ook hequote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand dat filmpje van Davids bij die benefietwedstrijd al gepost?![]()
![]()
Zag het zojuist op FB, gaat bijna op de vuist met een of andere kerel, nadat hij hem al neergesabeld heeftquote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik lees iets op Twitter over Seedorf, maar wedstrijd geweest dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zag het zojuist op FB, gaat bijna op de vuist met een of andere kerel, nadat hij hem al neergesabeld heeft![]()
![]()
![]()
Was dat ergens op tv te zien geweest?![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Immobile en Insigne allebei een goal en assist.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hij is dus niet zo Immobile als zijn naam suggereertquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Immobile en Insigne allebei een goal en assist.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij is dus niet zo Immobile als zijn naam suggereert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga morgen avond iets met vrienden doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Er is een groot verschil tussen gothic en symfonische metal.quote:
Echte goths rennen huilend weg als ze Epica horen, dat is veel te hard voor ze
En de zangeres (Simone Simons) is gewoon een gruwelijk lekker wijf.![]()
Elke 12 maanden een jaar geloof ik ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:30 schreef DutchSL het volgende:
Fred Durst van Limp Bizkit is echt oud geworden![]()
Chef is een baasquote:Op zondag 8 juni 2014 23:37 schreef Zhano het volgende:
Ik vind Chef helemaal niet zo SpecialBastille nu
![]()
Meer dan dat, maar het is Nederlands en in Nederland is verder veel kutquote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Chefs is gewoon zo'n standaard matig dwdd bandje![]()
![]()
Eindelijk weer eens een "Fifa 13" overwinning. Wel 5x paal, maar dat mocht de pret niet drukken. Fifa is zoveel leuker als de spelers gewoon normaal overspelen en de bal aannemen![]()
Kom je daar voor één van de laatste optredens van the Scene, staat die Blofmongool erdoor heen te janken![]()
![]()
DSL is van de verhaallijnen en nuance. Dat is Epica dan weer niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:53 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan die emo posts van DutchSL nu wel wat beter plaatsenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
DSL, heb je lang haar en een nekbaard?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet iets wat ik dagelijks opzet, maar een stuk leukere festivalmuziek dan iets als Epicaquote:![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iets met een muziekfestival.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
waar heeft iedereen het over? Is er iets op tv ofzo?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is dan wel weer een schot voor open doelquote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet iets wat ik dagelijks opzet, maar een stuk leukere festivalmuziek dan iets als Epica![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een schot voor open doel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alleen de zanger... hij heeft ruzie met zn bandquote:Op zondag 8 juni 2014 23:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jottum. Live nu. Die band, wittewel![]()
![]()
Heaumeau.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
klinkt best aardig dat Epica, ik vind die zangeres alleen maar niksNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goeie tekst ook.. OOH AH AH OOHquote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Dit lied hoor ik zoveel, maar blijf het chill vinden![]()
Dat mag ook hoor lieverdquote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb wel zwarte haren en draag vooral donkere kleren, o jee.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hey DSL, vind je Dream Theater ook goed? Ik wel namelijk.. nummers van meer dan 10 minuten
Totaal ander genre wel![]()
![]()
![]()
Eriksen is toch wel 1 van de betere spelers op het spel. Jammer dat zn IF een LW is..
Speelt lekker dit![]()
![]()
Kompany en Jantje andersomquote:Op maandag 9 juni 2014 00:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Eriksen is toch wel 1 van de betere spelers op het spel. Jammer dat zn IF een LW is..
Speelt lekker dit
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb nooit Guitar Hero gespeeld.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nummer zat in GH: World TourBeste nummer van dat spel imo.
Zie nu dat daar ook een nummer van Lacuna Coil op staat, moet je dat maar luisteren en dan vergelijken met Epica, dan hoor je het verschil tussen Gothic Metal en Symfonische Metal
Niet dat het mij uit maakt dat ik goth genoemd wordt, ik vind in beide genres goede bands zitten en met het subcultuurje heb ik niks te maken.
Die zangeres van Lacuna Coil is ook tyfes lekker trouwens, Cristina Scabbia![]()
Links- en rechtspoot..........quote:Op maandag 9 juni 2014 00:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit............Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
DudeweiserFout was inderdaad van Pereztwitter:Olav_Mol twitterde op maandag 09-06-2014 om 00:19:28Perez bestraft door FIA met 5 plekken straf voor Gp oostenrijk voor het veroorzaken vd crash met Massa in de Gp Canada. Die n thriller was!! reageer retweet
![]()
Niet veel. Alleen je hebt ze nou met hun verkeerde voet staan. Kompany is rechts en Vertonghen linksquote:Op maandag 9 juni 2014 00:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit............![]()
vond ik niet bij het zien van de beelden, hij remde alleen te vroeg en dan zit je er bovenop he. Volgens FIA was het omdat Perez ineens een andere lijn nam. Vind het maar raarquote:Op maandag 9 juni 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
DudeweiserFout was inderdaad van Pereztwitter:Olav_Mol twitterde op maandag 09-06-2014 om 00:19:28Perez bestraft door FIA met 5 plekken straf voor Gp oostenrijk voor het veroorzaken vd crash met Massa in de Gp Canada. Die n thriller was!! reageer retweet
![]()
Moet ik dan gaan huilenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef esox83 het volgende:
Not mad, maar dat jij er om kanen er niet voor schaamt zegt genoeg...
![]()
![]()
Gelukkig weet ik wel beter![]()
yes you know very betterderquote:Op maandag 9 juni 2014 00:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet ik dan gaan huilen![]()
![]()
Gelukkig weet ik wel beter![]()
Morgen overigens Mastodon op Pinkpop, dat vind zelfs ik verschrikkelijke teringherrie![]()
Metallica als afsluiter natuurlijk wel![]()
![]()
Van 20:40 tot 22:30 volgens het schema.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef esox83 het volgende:
Metallicazullen wel niet heel lang spelen?
![]()
Ik moet niks zeggen ik mag alles zeggen.quote:
Of ga je mijn grafkop anders weer een koppie kleiner maken?![]()
Varela in 451 leek me best prima eigenlijk met die stats. Al vind ik zijn short passing wel echt brak. Verder weinig op hem aan te merken, maar dat is dus op LW.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:54 schreef ThadCastle het volgende:
NIF Cuadrado en Varelo in 451(2) zijn echt slecht :/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is konko sloom op die positie. Moet te veel meters maken. Passing is poep ja. Cuadrado is ook echt niet fijn. Probeer binnenkort nog wel met dat team, anders 4321 van maken en als het dan niet werkt mogen ze bokkenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Varela in 451 leek me best prima eigenlijk met die stats. Al vind ik zijn short passing wel echt brak. Verder weinig op hem aan te merken, maar dat is dus op LW.![]()
Vind je 451 als formatie wel fijn?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is konko sloom op die positie. Moet te veel meters maken. Passing is poep ja. Cuadrado is ook echt niet fijn. Probeer binnenkort nog wel met dat team, anders 4321 van maken en als het dan niet werkt mogen ze bokkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nu IF Kos toch maar een kans gegeven en die bevalt wel beter dan Kaboul en IF Sakho.
Ik kwam in mijn opbouw vaak in de problemen met IF Sakho..zijn passing met rechts is als die van een 45 rated bronze ofzo. Verder viel hij ook vaak over de bal
Tot nu toe is het IF Kos > Kaboul > IF SakhoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
M'n huidige WC teampje, speelt briljant-- maar dat zal wel weer alleen de eerste vijf matches zijn..![]()
![]()
Waarom je trage CB's aan de buitenkant? Sowieso wel een über aanvallend team dit. Met de nadruk op über, want veel moffen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef QueZTone het volgende:
M'n huidige WC teampje, speelt briljant-- maar dat zal wel weer alleen de eerste vijf matches zijn..
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie ineens een leuke offline cup. Op pro..je wint 5k en een premium gold pack. Geen req. verder.
Aardige reward
11th hour warm-up heet de cup. Snap niet dat hij dan weer alleen offline is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgen (nou ja, eigenlijk vandaag) maar eens die cup winnen dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie ineens een leuke offline cup. Op pro..je wint 5k en een premium gold pack. Geen req. verder.
Aardige reward
11th hour warm-up heet de cup. Snap niet dat hij dan weer alleen offline is![]()
Klopt, heb ff geen snellere CBs die net zo'n sterke heading hebben, vandaar nog even zo. Komt wel goed uit dat ze Duits zijn en dus sterk matchen met het middenveld voor de opbouw.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom je trage CB's aan de buitenkant? Sowieso wel een über aanvallend team dit. Met de nadruk op über, want veel moffen.
Het is inderdaad uber aanvallend, gaat het schot niet direct erin loopt er telkens wel eentje die de rebound opvangt![]()
![]()
Sterk matchen met het middenveld omdat ze Duits zijn? Maakt geen kont uit joh..als ze maar allemaal 10 chem hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:27 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Klopt, heb ff geen snellere CBs die net zo'n sterke heading hebben, vandaar nog even zo. Komt wel goed uit dat ze Duits zijn en dus sterk matchen met het middenveld voor de opbouw.
Het is inderdaad uber aanvallend, gaat het schot niet direct erin loopt er telkens wel eentje die de rebound opvangtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze moeten toch kunnen overleggen, is wel handig als ze elkaar verstaan. Waterstofbom op dat mofrika!quote:Op maandag 9 juni 2014 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sterk matchen met het middenveld omdat ze Duits zijn? Maakt geen kont uit joh..als ze maar allemaal 10 chem hebben.![]()
Zou zo fijn zijn als je meerdere Squads kon makenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:38 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels al aardige verzameling![]()
![]()
Dat is een understatement. Echt zo dom dat je er maar 1 kan makenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:42 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Zou zo fijn zijn als je meerdere Squads kon maken![]()
Hoeveel coins heb je aan packs uitgegeven voor die collectie?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Echt zo dom dat je er maar 1 kan maken![]()
Francoquote:Op maandag 9 juni 2014 01:19 schreef Zhano het volgende:
Ananidze-team maar weer op de TP. Helaas moeten constateren dat hij niet geschikt is voor de huidige FUT
[ afbeelding ]
Zoiets als vervanging. Misschien nog IF Rojo ipv Colo.![]()
![]()
![]()
Moeilijk te zeggen. Sowieso een miljoen, maar alles wat ik uit goldpacks kreeg/toernooi geld etc. had ik ook weer packs van gekocht.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:44 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je aan packs uitgegeven voor die collectie?
Heb ook al zoveel goede spelers mogen discarden![]()
Mja, ik ongeveer 400k nu... maar ik krijg met elke pack die ik open nu wel de helft dubbele spelers, of soms geen een nieuwe spelerquote:Op maandag 9 juni 2014 01:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Sowieso een miljoen, maar alles wat ik uit goldpacks kreeg/toernooi geld etc. had ik ook weer packs van gekocht.
Heb ook al zoveel goede spelers mogen discardenQuick sell voor 0 coins
![]()
Ja, heb dat nu ook de hele tijd. Toen ik CR7 kreeg besloot ik alles te besteden aan WC want ik zou deze spelers nooit kunnen kopen op de normale UT.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:48 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Mja, ik ongeveer 400k nu... maar ik krijg met elke pack die ik open nu wel de helft dubbele spelers, of soms geen een nieuwe spelerQuick sell voor 0 coins
En dan binnenkort die upgrades nog natuurlijk.![]()
Hoe blokkeert men de bal van een verdediger aanvaller zijnde in geval van balbezit?
Is het als verdediger de bedoeling om de tackle knop te spammen of ingedrukt te houden?![]()
Komen er upgrades bij WC fut?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, heb dat nu ook de hele tijd. Toen ik CR7 kreeg besloot ik alles te besteden aan WC want ik zou deze spelers nooit kunnen kopen op de normale UT.
En dan binnenkort die upgrades nog natuurlijk.![]()
Gewoon tegenaan lopenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:53 schreef rumiii het volgende:
Hoe blokkeert men de bal van een verdediger aanvaller zijnde in geval van balbezit?
Is het als verdediger de bedoeling om de tackle knop te spammen of ingedrukt te houden?Of in de buurt zetten en dan switchen en AI laten aanpakken.
![]()
Ik kreeg Ronaldo, 3 packs later Neymar en een pack erna Messi.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, heb dat nu ook de hele tijd. Toen ik CR7 kreeg besloot ik alles te besteden aan WC want ik zou deze spelers nooit kunnen kopen op de normale UT.
En dan binnenkort die upgrades nog natuurlijk.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja, maar die zijn gewoon automatisch. Dus als CR7 bijvoorbeeld MOTM is dan worden zijn stats automatisch verhoogd in WCquote:![]()
oooOOoooquote:Op maandag 9 juni 2014 01:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn gewoon automatisch. Dus als CR7 bijvoorbeeld MOTM is dan worden zijn stats automatisch verhoogd in WC![]()
![]()
Mooie zinquote:Op maandag 9 juni 2014 01:53 schreef rumiii het volgende:
Is het als verdediger de bedoeling om de tackle knop te spammen of ingedrukt te houden?![]()
De bal van een verdediger blokken gaat hetzelfde als de bal van een aanvaller blokken. Je kan contain inhouden om erbij te blijven en dan blokkeren ze automatisch al vrij veel. Als je voor de tackle gaat moet je juist goed timen. 1x indrukken en missen en je bent weg..dan stapt je mannetje in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die upgrades zijn wel echt interessant bij de spelers die nu al IF versies hebben. Bij een MOTM Ronaldo gaat hij meteen van een 92 naar een 95quote:Op maandag 9 juni 2014 01:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn gewoon automatisch. Dus als CR7 bijvoorbeeld MOTM is dan worden zijn stats automatisch verhoogd in WC
Als ze de normale FUT stats overnemen tenminste..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er komen speciale groene MOTM kaarten in de normale FUT. Dus ik denk dat het dan een 93 Ronaldo wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die upgrades zijn wel echt interessant bij de spelers die nu al IF versies hebben. Bij een MOTM Ronaldo gaat hij meteen van een 92 naar een 95
Als ze de normale FUT stats overnemen tenminste..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop het wel! Voordeel is dan ook dat zo'n kaart in normale UT natuurlijk 2-3 miljoen gaat kosten en in WC krijg je die upgrade gratis.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die upgrades zijn wel echt interessant bij de spelers die nu al IF versies hebben. Bij een MOTM Ronaldo gaat hij meteen van een 92 naar een 95
Als ze de normale FUT stats overnemen tenminste..
Dat is eigenlijk de reden waarom ik maar gewoon WC blijf spelen. Hoop op wat goede spelers dan![]()
Vind WC ook fijner spelen, passes gaan veel fijner en speelt minder stroperig somehowquote:Op maandag 9 juni 2014 02:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop het wel! Voordeel is dan ook dat zo'n kaart in normale UT natuurlijk 2-3 miljoen gaat kosten en in WC krijg je die upgrade gratis.
Dat is eigenlijk de reden waarom ik maar gewoon WC blijf spelen. Hoop op wat goede spelers dan![]()
Ja, vind ik ook. Alleen de errors komen me een beetje de strot uit en het maar kunnen gebruiken van 1 team is ook kut.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:03 schreef QueZTone het volgende:
[..]
Vind WC ook fijner spelen, passes gaan veel fijner en speelt minder stroperig somehow![]()
Dat idee had ik eerst ook, maar de gameplay is zo episch slecht dat ik er al snel mee ben gekapt. Helaasch.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoop het wel! Voordeel is dan ook dat zo'n kaart in normale UT natuurlijk 2-3 miljoen gaat kosten en in WC krijg je die upgrade gratis.
Dat is eigenlijk de reden waarom ik maar gewoon WC blijf spelen. Hoop op wat goede spelers danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Immobile is gewoonquote:
Als Insigne wegvalt, heb je ook nog Cerci om een tandem mee te vormen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Speciaal voor Zhano
Ik weet niet waarom de plaatjes van die verdedigers niet laden. Je mist de hoofden van TOTS Paletta, IF Rojo en Zabaleta. En IF Caballero in de goal.
[ Bericht 26% gewijzigd door PrideoftheSouth op 09-06-2014 08:41:53 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mogguh. Gefeliciteerd met Gundogan. Hij is zwanger. Jaartje blessa zijn doet weinig goeds..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En maar kapsalon etenquote:Op maandag 9 juni 2014 09:15 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh. Gefeliciteerd met Gundogan. Hij is zwanger. Jaartje blessa zijn doet weinig goeds..
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rojo is toch een linkspoot? Zabaleta heb ik eerder gehad, ten koste van alles vermijden dat ik die moet gebruikenquote:Op maandag 9 juni 2014 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Speciaal voor Zhano
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom de plaatjes van die verdedigers niet laden. Je mist de hoofden van TOTS Paletta, IF Rojo en Zabaleta. En IF Caballero in de goal.![]()
![]()
Daarom staat Rojo ook rechts: was aan het kijken voor een RB uit Liga Portuguesaquote:Op maandag 9 juni 2014 10:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rojo is toch een linkspoot? Zabaleta heb ik eerder gehad, ten koste van alles vermijden dat ik die moet gebruiken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cedric (IF) deed het bij mij primaquote:Op maandag 9 juni 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom staat Rojo ook rechts: was aan het kijken voor een RB uit Liga Portuguesa![]()
![]()
Oh ja dat kan gewoon met Lucho daarquote:Op maandag 9 juni 2014 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima tweede optie: wilde eerst Danilo eens proberenIk heb Abraham RCB, die lijkt me echt goed
Maar dan moet ik wel een Argentijn RB.
![]()
damnquote:Op maandag 9 juni 2014 10:32 schreef Zhano het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)nne-noodlottig.dhtml
Ik word niet snel misselijk ofzo, maar dit'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het staat tussen aanhalingstekens, dus hopen maar dat het niet waar is.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:32 schreef Zhano het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)nne-noodlottig.dhtml
Ik word niet snel misselijk ofzo, maar dit
En zo wel, dat ze niet al te veel pijn gehad hebben![]()
![]()
Ja dat snapte ikquote:Op maandag 9 juni 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het staat tussen aanhalingstekens, dus hopen maar dat het niet waar is.
En zo wel, dat ze niet al te veel pijn gehad hebbenToch, als het zo zou zijn wel echt ziek
Dan maar hopen idd dat ze ze snel hebben afgemaakt
![]()
![]()
Of doe zoals ik had, Cambiasso en Serie A RB (draai je Rojo ff om). Die oude rat Cambiasso speelt nog goed ookquote:Op maandag 9 juni 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom staat Rojo ook rechts: was aan het kijken voor een RB uit Liga Portuguesa![]()
Lucho = GOD. Die kun je niet vervangen door zo'n kale midgetquote:Op maandag 9 juni 2014 10:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Of doe zoals ik had, Cambiasso en Serie A RB (draai je Rojo ff om). Die oude rat Cambiasso speelt nog goed ook![]()
![]()
Zet je hem op CVM ofzoquote:Op maandag 9 juni 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lucho = GOD. Die kun je niet vervangen door zo'n kale midget![]()
![]()
Maar op CM hoef je weinig aanvallends van hem te verwachten hoor...quote:Op maandag 9 juni 2014 10:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Of doe zoals ik had, Cambiasso en Serie A RB (draai je Rojo ff om). Die oude rat Cambiasso speelt nog goed ookNAC Breda
Rèsbaarge![]()
QFTquote:Op maandag 9 juni 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lucho = GOD. Die kun je niet vervangen door zo'n kale midgetNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is zo, ik heb hem op CVM die kale.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar op CM hoef je weinig aanvallends van hem te verwachten hoor...![]()
![]()
Tino Costa is Gods zoon, met zijn vrije trappen en corners. No way dusquote:Op maandag 9 juni 2014 11:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat is zo, ik heb hem op CVM die kale.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe bevalt die kale bats op goal dan? Heb m paar wedstrijden gehad (geojen sempel) maar was not impressed.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tino Costa is Gods zoon, met zijn vrije trappen en corners. No way dus![]()
Haha, ook prima toch. Gewoon een Portugesa RB nemen!quote:Op maandag 9 juni 2014 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tino Costa is Gods zoon, met zijn vrije trappen en corners. No way dus
Ik speel nu ook weer 41212(2). Misschien nog wel fijner dan 433 aangezien ik vooral door het midden speel. Suarez, van Persie en daarachter Eriksen![]()
![]()
Niet heel bijzonder. Ook niet slecht trouwens...quote:Op maandag 9 juni 2014 11:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe bevalt die kale bats op goal dan? Heb m paar wedstrijden gehad (geojen sempel) maar was not impressed.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, ik had dus Rodriguez naast Paletta zodat ik ook een Serie A GK kon nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe bevalt die kale bats op goal dan? Heb m paar wedstrijden gehad (geojen sempel) maar was not impressed.![]()
Dat speel ik dus ook vaak. Ik vind Santi trouwens wel beter dan Eriksen. Maar dat is misschien persoonlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 11:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Haha, ook prima toch. Gewoon een Portugesa RB nemen!
Ik speel nu ook weer 41212(2). Misschien nog wel fijner dan 433 aangezien ik vooral door het midden speel. Suarez, van Persie en daarachter Eriksen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, ik weet ook niet hoe het komt maar Eriksen speelt altijd top bij mij. Beter dan Nasri ofzo. Baal ook dat z'n IF een LW isquote:Op maandag 9 juni 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat speel ik dus ook vaak. Ik vind Santi trouwens wel beter dan Eriksen. Maar dat is misschien persoonlijk![]()
![]()
Zelfde geldt voor Santi. Eriksen geprobeerd, Nasri en Mata ook. Het blijft toch bij Santi. Maar die heeft een IF als LMquote:Op maandag 9 juni 2014 11:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe het komt maar Eriksen speelt altijd top bij mij. Beter dan Nasri ofzo. Baal ook dat z'n IF een LW is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij heeft gewoon de bal onder zijn shirt!quote:Op maandag 9 juni 2014 09:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Benefietwedstrijd voor Unicef. Puur vermaak denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waar het op slaat.. Wat bezielt die man?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zilveren Argentijnse RB van Racing Club is wel goed ondanks zijn lage rating, beter dan die van River (die vond ik echt slecht).
Maar geen idee hoe ze in een gold team mee komen
edit. o dat is dezelfde als die Zhano heeft, blijkbaar een transfer gemacht (Pillud)![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waar het op slaat.. Wat bezielt die man?![]()
![]()
dutank snap jij toevallig iets van discriminantieanalyse(onderdeel van manova)?
edit; er al uit
[ Bericht 24% gewijzigd door poker4lifee op 09-06-2014 12:20:30 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maat van me belde net op of ik zin had om bij hem naar de persconferenties te kijken vanaf vanmiddag. Grote HD Beamer van 3 meter breed en 2 meter hoog. Kijken wie er nog meer komen. Gezellig![]()
![]()
En je vriendin dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Maat van me belde net op of ik zin had om bij hem naar de persconferenties te kijken vanaf vanmiddag. Grote HD Beamer van 3 meter breed en 2 meter hoog. Kijken wie er nog meer komen. Gezellig![]()
![]()
nice. vanaf hoelaat moet ik het opzetten?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Maat van me belde net op of ik zin had om bij hem naar de persconferenties te kijken vanaf vanmiddag. Grote HD Beamer van 3 meter breed en 2 meter hoog. Kijken wie er nog meer komen. Gezelligvoorbeschouwing en stuff hoef ik niet te zien
ah microsoft half 7 dus.
lekker handig dat sony pas om 3 uur is
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Half7 begint de Microsoft Persconferentie en om 9 uur die van EAquote:Op maandag 9 juni 2014 12:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice. vanaf hoelaat moet ik het opzetten?voorbeschouwing en stuff hoef ik niet te zien
Sony pas om 3 uur vannacht, das wel een beetje erg laat![]()
![]()
idd, dat gaat 'm sowieso niet worden. volgende dag die maar ff terugkijken danquote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Half7 begint de Microsoft Persconferentie en om 9 uur die van EA
Sony pas om 3 uur vannacht, das wel een beetje erg laat'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik dit zo lees dan klinkt het of jullie een keer met zn alleen in een kelderbox zijn geweestquote:Op maandag 9 juni 2014 12:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die gaat ook meevrienden van mij die kennen mijn vriendin ook goed
![]()
![]()
Vanochtend heerlijk ontbeten met een gekookte ei. Daarna gingen we naar de jaarmarkt. Er waren heel veel kraampjes. Ik had daar een loempia gekocht bi jde vietnamees en vlakdaarna zag ik ook een kraam waar ze gegrilde kip hadden dus kocht ik ook een broodje hete kip. Nu ben ik net thuis en zit me buik heeeeelemaal vol.![]()
Wel een paar jaar achter elkaar op vakantie geweest met zn allenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan klinkt het of jullie een keer met zn alleen in een kelderbox zijn geweest![]()
![]()
Naar een naturisten camping?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wel een paar jaar achter elkaar op vakantie geweest met zn allen![]()
in china kan je lekker pekingeend eten met bamiquote:Op maandag 9 juni 2014 12:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha neuh dat niet. Spanje en Egypte en dat soort landen![]()
De gefrituurde golden retriever met zoet zure saus was ook best te nassenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
in china kan je lekker pekingeend eten met bami![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
De gefrituurde golden retriever met zoet zure saus was ook best te nassen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoop dat ze bij EA Legends aankondigen voor de PS.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Half7 begint de Microsoft Persconferentie en om 9 uur die van EA
Sony pas om 3 uur vannacht, das wel een beetje erg laat![]()
Ik ook niet. Web app kan ik al een halfjaar niet meer gebruiken, helaasquote:Op maandag 9 juni 2014 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ja hoor, ik kom niet meer in FUT en ook niet in de web app. vreet een drol ea![]()
Ik kan gewoon spelen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik werd net ook uit FUT gegooid, zit er nu wel weer in maar leaderboards en totw challenge doen het niet![]()
GoT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze Clasie "el Dirigent" maar niet gaan afzeikenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
En dan ook nog vanavond
[ afbeelding ]
Top dagje![]()
Is die geselecteerd dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ze Clasie "el Dirigent" maar niet gaan afzeiken![]()
Gelukkkig wel. We hebben een type Pirlo nodig daar op het middenveld. Hij scheurt Spanje straks helemaal open met splijtende steekballen die Robben dan weer mistquote:![]()
je hebt wel gevoel voor humor gelukkigquote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkkig wel. We hebben een type Pirlo nodig daar op het middenveld. Hij scheurt Spanje straks helemaal open met splijtende steekballen die Robben dan weer mist![]()
![]()
Leuk dat Clasie aardig meekomt met Feyenoord, maar we hebben het hier over het Nederlands Elftal hèquote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkkig wel. We hebben een type Pirlo nodig daar op het middenveld. Hij scheurt Spanje straks helemaal open met splijtende steekballen die Robben dan weer mistJe beschrijving past een stuk beter bij Sneijder.
![]()
GOT gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:18 schreef DutchSL het volgende:
GOT gezienyupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is ook wel belangrijk als je Blind ziet spelenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt wel gevoel voor humor gelukkig![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:18 schreef DutchSL het volgende:
GOT gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]Volgens mij wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel meevallen, de volgende aflevering is de langste ooit dusquote:Op maandag 9 juni 2014 13:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Het budget voor dit seizoen is er weer doorheen![]()
![]()
en al bekend wanneer het volgende seizoen begint?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee gewoon een aflevering van pak hem beet 70 minuten.
Ik ben redelijk nieuw in FUT maar wat zijn die stadleden met 10+ passing, conditie, knie, etc.
En hoe kan je ze gebruiken? Ben van plan om ze te quick sellen.![]()
Hij moet nog steeds met boek 6 en 7 komen. Serie haalt de boeken in op deze manierquote:Op maandag 9 juni 2014 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en al bekend wanneer het volgende seizoen begint?![]()
April 2015.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en al bekend wanneer het volgende seizoen begint?Hij heeft al verteld hoe het gaat aflopen aan de makers van de seriequote:Op maandag 9 juni 2014 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij moet nog steeds met boek 6 en 7 komen. Serie haalt de boeken in op deze manier![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 9 juni 2014 14:17 schreef wieisboos het volgende:
Nou ik ga ook maar eens beginnen aan GoT. S01E01 is binnen
Gewoon alles nog een keer kijken #yolt![]()
Zou echt te dom zijn als de serie eerst komt en daarna het boekquote:Op maandag 9 juni 2014 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
April 2015.
[..]
Hij heeft al verteld hoe het gaat aflopen aan de makers van de serie![]()
![]()
Wat wil je dan? Dat ze wachten met de serie? Dat is commercieel gezien echt domquote:Op maandag 9 juni 2014 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zou echt te dom zijn als de serie eerst komt en daarna het boek.
![]()
Die bolĺe schrijft te traag met zijn ms dos..moet de serie dan jaren stoppen?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zou echt te dom zijn als de serie eerst komt en daarna het boekAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: