SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij krijgt zo veel shit over zich heen, bijt hij een keer van zich af is het kansloosquote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met zulke opmerkingen snap ik wel waarom zoveel mensen aan je irriteren. Kansloos
Mavertje die van zich af bijt![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij krijgt zo veel shit over zich heen, bijt hij een keer van zich af is het kansloos
Mavertje die van zich af bijt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das jou probleem dan. Ik ga lekker om 6 uur morgenavond kijken![]()
![]()
Maver, maaaaaaaaaver, maver kom je buiten spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Morgenavond om 6 uur begint Microsoft, om 9 uur EA. dan om 12 uur geloof ik Ubisoft en dan om 2 uur geloof ik Sony. Wordt een lange zit morgenavond. Sluit gewoon me laptop aan op de tv zodat ik de livestream om me tv heb staan. relaxt![]()
![]()
ga je daar serieus naar kijken?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Morgenavond om 6 uur begint Microsoft, om 9 uur EA. dan om 12 uur geloof ik Ubisoft en dan om 2 uur geloof ik Sony. Wordt een lange zit morgenavond. Sluit gewoon me laptop aan op de tv zodat ik de livestream om me tv heb staan. relaxt![]()
![]()
http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-e3-2014-programma/
Hier gaan we het allemaal op kijken
Maandag 9 juni
07:00 Gamekings vanaf de E3: De aankomst en de vooruitblik op de E3 2014
14:00 LA Today: De vooruitblik op de E3 2014 persconferenties
16:00 LIVE Good Morning LA Live vanuit Los Angeles
18:00 LIVE Voorbeschouwing Microsoft E3 persconferentie
18:30 LIVE Microsoft E3 persconferentie
20:00 LIVE Nabeschouwing Microsoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
20:30 LIVE Voorbeschouwing EA E3 persconferentie
21:00 LIVE EA E3 persconferentie
22:00 LIVE Nabeschouwing EA E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
23:30 LIVE Voorbeschouwing Ubisoft E3 persconferentie
00:00 LIVE Ubisoft E3 persconferentie
01:00 LIVE Nabeschouwing Ubisoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
02:30 LIVE Voorbeschouwing Sony E3 persconferentie
03:00 LIVE Sony E3 persconferentie
04:30 LIVE Nabeschouwing Sony E3 persconferentie![]()
fantastische 2e pinksterdag man!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Maver24 het volgende:
nou ik vertrouw erop dat je ons allemaal op de hoogte gaat houdenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Maandag 9 juni
20:00 LIVE Nabeschouwing Microsoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
01:00 LIVE Nabeschouwing Ubisoft E3 persconferentie (LA Live vanuit Los Angeles)
04:30 LIVE Nabeschouwing Sony E3 persconferentie![]()
![]()
High bierenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgenmiddag high bieren met mijn vrienden. Prachtmiddag
Denk dat veel mensen dat ook nog anders zullen interpreteren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je weer over drugs beginnen pfquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High bieren
Denk dat veel mensen dat ook nog anders zullen interpreteren![]()
DuTank jaquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High bieren
![]()
Vergeet niet om je vriendin af en toe wat te drinken en te eten voor je te laten halen. Het is warm namelijk. Je moet niet uitdrogen ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef Maver24 het volgende:
Maandag 9 juni
04:30 LIVE Nabeschouwing Sony E3 persconferentieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bier drinken in de bergen bedoelde ik hihi :$quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het duurde veel te lang voordat ik het door hadquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High bieren
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vriendin gaat meekijken heeft ze al gezegd. die is dinsdag vrij van der werk dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vergeet niet om je vriendin af en toe wat te drinken en te eten voor je te laten halen. Het is warm namelijk. Je moet niet uitdrogen ofzo.![]()
Hier in deze regio niet. Ik wist dat dat voor jullie anders overkwamquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High bieren
Denk dat veel mensen dat ook nog anders zullen interpreteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je vriendin is ook een gamer? Of levensmoe?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vriendin gaat meekijken heeft ze al gezegd. die is dinsdag vrij van der werk dus dat komt mooi uitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij kan je trouwens op je xbox streamen..hoef je niet via je laptop te doen. Zie net die announcement op de homescreen van mijn xbox.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vriendin gaat meekijken heeft ze al gezegd. die is dinsdag vrij van der werk dus dat komt mooi uitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jazeker, was een spannende race. Jammer dat de 2 mercedes auto's problemen kregen. Hadden niet meer het volle vermogen op de rechte stukkenquote:Rosberg nog wel 2e geworden. Hamilton uitgevallen na remproblemen
![]()
ckahquote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
Vinden jullie Bullit van Watermät een chill nummer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
daar was ik juist heel blij meequote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jazeker, was een spannende race. Jammer dat de 2 mercedes auto's problemen kregen. Hadden niet meer het volle vermogen op de rechte stukkenRosberg nog wel 2e geworden. Hamilton uitgevallen na remproblemen
heb het helaas gemist allemaal, dus morgen maar downloaden en terugkijken. Wiens schuld was de massa/perez crash volgens jou trouwens?
![]()
Mwa mwa. Wel prima om bij in slaap te vallen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef ThadCastle het volgende:
Vinden jullie Bullit van Watermät een chill nummer?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje moeilijk te zeggen. Massa kwam wel veels te hard aan en had de bocht nooit meer gehaald en Perez stuurde op het moment naar rechts waardoor Massa erop knalde. Vettel trouwens wel mega veel geluk gehad want die hadden ze bijna meegenomenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar was ik juist heel blij meeheb het helaas gemist allemaal, dus morgen maar downloaden en terugkijken. Wiens schuld was de massa/perez crash volgens jou trouwens?
![]()
vrienden van me hielden het op Perez. Moet het allemaal eerst zien denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 23:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te zeggen. Massa kwam wel veels te hard aan en had de bocht nooit meer gehaald en Perez stuurde op het moment naar rechts waardoor Massa erop knalde. Vettel trouwens wel mega veel geluk gehad want die hadden ze bijna meegenomen![]()
Ga je vannacht kijken?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar was ik juist heel blij meeheb het helaas gemist allemaal, dus morgen maar downloaden en terugkijken. Wiens schuld was de massa/perez crash volgens jou trouwens?
![]()
Dat soort nummers vind ik in de zomer juist altijd wel chill.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mwa mwa. Wel prima om bij in slaap te vallen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het mag van mij allemaal wat harder enzo. Maar over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort nummers vind ik in de zomer juist altijd wel chill.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik sla hem ook over. Ook al is het een uur vroeger. Maar dan zit ik tot half 5 achter mijn schermpje en dat is gewoon kutquote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah weet niet. Denk dat ik alleen de decider ga kijkenNet zo'n zomerlied als Sonnentanz. Moet je paar keer horen en het is gewoon zo'n lied dat je op hebt staan terwijl je in een grote zitzak ligtquote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort nummers vind ik in de zomer juist altijd wel chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |