SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Ja, prima. Lekker nog een extra vrije dag voor ik weer aan de slag ga.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ja, echt helemaal niets gedaan.
morgen ook niet, alleen even trainen.
daar alles goed?
Ik ben vorige week weer begonnen met trainen, maar valt tegen na een jaar niets doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prima. Lekker nog een extra vrije dag voor ik weer aan de slag ga.
Fijn dat je morgen ook even nog niets moet. Beetje trainen is sowieso lekker. Denk dat ik dat morgen ook maar ga doen. Rondje Haarlemmermeerse Bos en beetje spinnen. Is wel nodig na een week drinken eten en niks doen. Nou ja, dansen is ook beweging
Ja dat lijkt me wel even doorbijten. Maar dat kan je, dat heb je wel bewezen .quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben vorige week weer begonnen met trainen, maar valt tegen na een jaar niets doen.
Vervelend Sara. Hoop toch dat je nu snel opknapt.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:41 schreef sararaats het volgende:
Lav
hier is de toestand nog niet erg veranderd, wel een behoorlijk knal-onweer gehad
ik hoop het ook. ik val gewoon af zonder iets te doen. alles wat erin gaat, komt er langs jeweetwel terug uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vervelend Sara. Hoop toch dat je nu snel opknapt.
Vanmiddag weer zware windstoten en onweer. Vooralsnog ziet het er prima uit. Wel erg benauwd. Nu al.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk programma, ja dat ga ik volgen.
Echt waar? Daar kijk ik van op Johannesquote:Op maandag 9 juni 2014 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk programma, ja dat ga ik volgen.
Ja, ik kom soms onverwacht uit de hoek Lavenderr!quote:Op maandag 9 juni 2014 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Daar kijk ik van op Johannes
echt welquote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik kom soms onverwacht uit de hoek Lavenderr!
Niet lang meer hier. Gaat al betrekken.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:10 schreef Tarado het volgende:
Mogge, lekker weertje voor zolang het duurt
Ik moet wel bij blijven als ze ooit weer een bordspel uit gaan brengen met video fragmenten uit dit programma.quote:
Oh vast wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet wel bij blijven als ze ooit weer een bordspel uit gaan brengen met video fragmenten uit dit programma.
Boskamp schijnt drie weken op vakantie geweest te zijn in de zon, die zal er wel aardig gebruind uit zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh vast wel.
Ik verheug me echt op vanavond. Fijn om die vertrouwde koppen weer te zien.
Of oranje net als vorig jaar. Is wel toepasselijkquote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Boskamp schijnt drie weken op vakantie geweest te zijn in de zon, die zal er wel aardig gebruind uit zien.
Hij er wel een passend Jako shirtje bij hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of oranje net als vorig jaar. Is wel toepasselijk
Zag wel een Juke staan op Playa d'en Bossa, dat móet die van Bossie geweest zijn![]()
Het zou zomaar kunnen. Of hij was weer naar Dubai geweest, op bezoek bij wat bevriende sjeiks.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of oranje net als vorig jaar. Is wel toepasselijk
Zag wel een Juke staan op Playa d'en Bossa, dat móet die van Bossie geweest zijn![]()
enorme stranden daarquote:Op maandag 9 juni 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Of hij was weer naar Dubai geweest, op bezoek bij wat bevriende sjeiks.
Ja haha schitterend.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij er wel een passend Jako shirtje bij hebben
wel een aardige winterwortel danquote:Op maandag 9 juni 2014 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja haha schitterend.
Ik ga even op zoek naar een fragment waarop hij te zien is toen hij zo oranje was. Het was net een wortel met geel haar er op. Wat een baas
quote:
Ja he? Dan krijg je dat oranjeachtige.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]Het is de persoon er niet voor maar het lijkt op zelfbruiner
Oh Zeeland is dus al de pineut Bquote:Op maandag 9 juni 2014 15:18 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.
En ja hoor daar is de regen.
Lekker voor die duitsers op de camping die besloten hebben morgen pas weg te gaan. :p
Het valt nu nog mee maar zometeen zou het los moeten gaan. We zullen zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh Zeeland is dus al de pineut BIk heb gelezen dat NH de dans ontspringt maar het begint nu toch een beetje te betrekken.
Hoop dat het mee gaat vallen op Pinkpop, maar las dat de hulpdiensten gaan overleggen hoe en wat ze gaan doen als het noodweer losbreekt.
Ik zie op buienradar bij Zeeland geen onweer, maar ja, kan natuurlijk zo veranderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het valt nu nog mee maar zometeen zou het los moeten gaan. We zullen zien.
wel benauwd nu....bewolkt en 25 graden.
ja dat komt straks wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar bij Zeeland geen onweer, maar ja, kan natuurlijk zo veranderen.
Hou je van onweer?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja dat komt straks wel.
hoe harder hoe beter
ja als heel klein kind al. Vanaf dat ik 2 ofzo was ging ik gauw mn bed uit om voor het raam naar het onweer te kijken.quote:
Ik ben er bang van. Harde wind ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja als heel klein kind al. Vanaf dat ik 2 ofzo was ging ik gauw mn bed uit om voor het raam naar het onweer te kijken.
ik was er bang van maar sinds ik op mezelf woon is dat minder. alleen de eerste keer in die vreemde nieuwe kamer met onweer heb ik wel m'n ouders gebeld dat ik bang was. nu kon ik niet meer bij hun in bed liggen.quote:
Dat zijn van die momenten he? Dan ben je pas echt zelfstandig.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was er bang van maar sinds ik op mezelf woon is dat minder. alleen de eerste keer in die vreemde nieuwe kamer met onweer heb ik wel m'n ouders gebeld dat ik bang was. nu kon ik niet meer bij hun in bed liggen.
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn van die momenten he? Dan ben je pas echt zelfstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |