SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Ja, prima. Lekker nog een extra vrije dag voor ik weer aan de slag ga.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ja, echt helemaal niets gedaan.
morgen ook niet, alleen even trainen.
daar alles goed?
Ik ben vorige week weer begonnen met trainen, maar valt tegen na een jaar niets doen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, prima. Lekker nog een extra vrije dag voor ik weer aan de slag ga.
Fijn dat je morgen ook even nog niets moet. Beetje trainen is sowieso lekker. Denk dat ik dat morgen ook maar ga doen. Rondje Haarlemmermeerse Bos en beetje spinnen. Is wel nodig na een week drinken eten en niks doen. Nou ja, dansen is ook beweging
Ja dat lijkt me wel even doorbijten. Maar dat kan je, dat heb je wel bewezen .quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben vorige week weer begonnen met trainen, maar valt tegen na een jaar niets doen.
Vervelend Sara. Hoop toch dat je nu snel opknapt.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:41 schreef sararaats het volgende:
Lav
hier is de toestand nog niet erg veranderd, wel een behoorlijk knal-onweer gehad
ik hoop het ook. ik val gewoon af zonder iets te doen. alles wat erin gaat, komt er langs jeweetwel terug uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vervelend Sara. Hoop toch dat je nu snel opknapt.
Vanmiddag weer zware windstoten en onweer. Vooralsnog ziet het er prima uit. Wel erg benauwd. Nu al.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk programma, ja dat ga ik volgen.
Echt waar? Daar kijk ik van op Johannesquote:Op maandag 9 juni 2014 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuk programma, ja dat ga ik volgen.
Ja, ik kom soms onverwacht uit de hoek Lavenderr!quote:Op maandag 9 juni 2014 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Daar kijk ik van op Johannes
echt welquote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik kom soms onverwacht uit de hoek Lavenderr!
Niet lang meer hier. Gaat al betrekken.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:10 schreef Tarado het volgende:
Mogge, lekker weertje voor zolang het duurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |