Hoezo hopelijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef Euribob het volgende:
Ging weer lekker, hopelijk heeft Aldie kunnen saven.
Dan was ik echt out of sync, zelfs nog voor het einde van de ronde stonden ze er nog.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef Krediax het volgende:
[..]
Die 22 stack was doodHebben Luctor en ik voor gezorgd (vooral luctor).
[..]
Niks mis mee.
Het lijkt mij gewoon dat er een keer oorlog moet komen
Kunnen we coöperatief oorlog voeren met Krediax.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:16 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik ben meer een coöperatieve speler eigenlijk.
Dan heb ik geen schijn van kansquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we coöperatief oorlog voeren met Krediax.
En dan heb je ook nog eens een twee fronten oorlogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dan heb ik geen schijn van kanszodra het 2 vs 1 met ons 3e is het kansloos.
Zullen athcom en ik anders coorperatief tegen jou?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog eens een twee fronten oorlog
1 basetax, vis.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef AthCom het volgende:
[..]
Die naam van je diplomaat though.
En waarom heb je Groenland niet?
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef Krediax het volgende:
[..]
Zullen athcom en ik anders coorperatief tegen jou?
Zodat het eerlijk is en je maar 1 front hebt
? Volgens mij werk ik (Duitsland) al vanaf het begin samen met scandinaviequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef JumJum het volgende:
Als Duitsland nu met Scandinavië gaat samenwerken, en Duitsland meer naar het zuiden verovert dan staan jullie vier allemaal gelijk.
Duitsland is al competitief met Rusland/Frankrijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef JumJum het volgende:
Als Duitsland nu met Scandinavië gaat samenwerken, en Duitsland meer naar het zuiden verovert dan staan jullie vier allemaal gelijk.
Ik heb geen problemen met rusland, die blijft van de HRE afquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duitsland is al competitief met Rusland/Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |