In goedlopende topics is het geoorloofd. Het Paradox-topic gaat ten onder aan zijn eigen succes.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:14 schreef BurnaBoy het volgende:
Je bent zelf te langzaam![]()
Je had zo lapokunnen stelen
Bedenk maar alvast een titel voor de volgende, duurde 6 dagen vorige keer dus je hebt tot zaterdagquote:Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Door die multiplayer games gaat het wel verrottesnel ja
En ik ben ook niet vies van een beetje spammen dat scheelt
Ik kan ook overdagquote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Krediax het volgende:
Ik kan morgen wel, volgens het google bestand kon bobbert niet op maandag, vorige keer op maandag dan.
[..]
Bedenk maar alvast een titel voor de volgende, duurde 6 dagen vorige keer dus je hebt tot zaterdag
Het is Pinksteren hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Krediax het volgende:
Ik moet studeren overdag.....
Dus ik kan ook welmaar liever 's avonds
Verslapen? het is avond!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry mensen, had mij verslapen
Tijdsverschil of wat?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Net tien minuten wakker, wekker werkte niet
Dat is ongezond jongen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heerlijk, twintig uur non-stop.
Daarvoor de afgelopen dagen veel te weinig.
Maar my bad, excuus.
Hardlopen moet je om 6 uur s'ochtends doen. Is prima te doen ;Dquote:Op zondag 8 juni 2014 23:45 schreef Euribob het volgende:
Ik kan de hele dag, sportschool is ook dicht dus ik heb niets te doen. Wilde nog wel wat gaan hardlopen maar dat plan ik wel om de sessie heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |