Ik zocht gisteren nog naar een oud filmpje van Rotterdam-Zuid. Dit is er eentje opgenomen in 1970 op de Wophaertsbocht. De kippenboer in de Den Hertigstraat wordt ook genoemd (Badge of zo).quote:
Ik geloof het niet, het laatste wat ik hoorde was dat ze een lokatie op het oog hadden en die ging niet door. Ze gingen op zoek naar een andere lokatie, maar meer weet ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ah jij ook Brewdog aandelen, ken er meer, vind het zo'n tof idee![]()
Is Brewdog in Brussel inmiddels al open?
Wat leuk!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren nog naar een oud filmpje van Rotterdam-Zuid. Dit is er eentje opgenomen in 1970 op de Wophaertsbocht. De kippenboer in de Den Hertigstraat wordt ook genoemd (Badge of zo).
Tja, als ik er nu terugkom is het om te janken.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk!Hij heeft het inderdaad over Bartje, de kippenboer en daarnaast de sigarenboer van Pierre Mast, zijn vrouw had er tegenover een kapsalon.
Goh, wat een jeugdsentiment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In onze tijd was Rotterdam-Zuid toch wel heel netjes enzo, maar tegenwoordig is het de pauperbuurt van Rotterdam.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, als ik er nu terugkom is het om te janken.
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Top 100 posters 01-06 tot 09-06 SC UTO.Ik weet nog steeds niet of ik trots moet zijn of me diep moet gaan schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het grijze gebied hier?
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Top 100 posters 01-06 tot 09-06 SC UTO.Ik mis er 38!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zou me schamenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik trots moet zijn of me diep moet gaan schamen![]()
Ja, alles is anders. Bijna alle winkels van toen bestaan niet meer. De mensen zijn anders. Het gedrag van de mensen is anders.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In onze tijd was Rotterdam-Zuid toch wel heel netjes enzo, maar tegenwoordig is het de pauperbuurt van Rotterdam.
Lol, even veel als Bacon en Joezi samen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Natuurlijk, lekker belangrijk, je vermaakt je toch.quote:
O, op die manier.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er veel dubbele plaatsen zijn.
Bacon gaat mij nooit meer lief vindenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lol, even veel als Bacon en Joezi samen.
Ik vermaak me primaquote:Op zondag 8 juni 2014 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, lekker belangrijk, je vermaakt je toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hop weer een reactie erbijquote:Op zondag 8 juni 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wheehehehehe.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Top 100 posters 01-06 tot 09-06 heel Fok.
wel nee joh leuk tochquote:Op zondag 8 juni 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis echt erg, durf bijna niet meerEn dat door bijna alleen hier te reageren
![]()
Toestand
Ja eet toch bijna geen melk meer. En ik heb er 1tje met een mannenmond, die doe ik zo ff.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
chocofan is over gegaan naar de pure chocolade zie ik ineens
mooi UI hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja eet toch bijna geen melk meer. En ik heb er 1tje met een mannenmond, die doe ik zo ff.
Deisyy had het ook gedaan en de kleuren waren mooier en duidelijker dus ben toen ook maar weer ff gaan rondneuzen
Af en toe moet je even het roer om gooienquote:Op zondag 8 juni 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja eet toch bijna geen melk meer. En ik heb er 1tje met een mannenmond, die doe ik zo ff.
Deisyy had het ook gedaan en de kleuren waren mooier en duidelijker dus ben toen ook maar weer ff gaan rondneuzen
Zo dan, dan moeten de kussen dus naar binnenquote:
Absoluut, ik kijk wel hoe de wind staat, regent het niet in dan hou ik alles openquote:Op zondag 8 juni 2014 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoezo, een beetje uitwaaien/ontluchten is ook lekker
Pffffquote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik denk dat we morgen maar gaan zwemmen, wordt weer snikheet [ link | afbeelding ]
Of je houdt de ramen open waar de wind niet opstaatquote:Op zondag 8 juni 2014 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, ik kijk wel hoe de wind staat, regent het niet in dan hou ik alles open
Gaat het morgen niet de hele dag regenen?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik denk dat we morgen maar gaan zwemmen, wordt weer snikheet [ link | afbeelding ]
Vond die andere leuker eerlijk gezegd ...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
En dit is mijn andere UI, ff refreshen en meningen graag dan
Minder.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, ik merk het wel als het begintquote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je houdt de ramen open waar de wind niet opstaat
Ik las dat we morgenavond gevaarlijk weer krijgen, ja ja mensen, we hebben weer een weeralarm, code oranje en code rood, ik herhaal code oranje en code roodquote:Op zondag 8 juni 2014 21:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Kun je zwemmen zonder dat je daarvoor naar het strand/zwembad moet gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaat het morgen niet de hele dag regenen?
Yup, ik ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vond die andere leuker eerlijk gezegd ...
Solly..
Hij ziet er een beetje uit zijn voegen getrokken uitquote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
Omg, breekt de paniek weer uitquote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat we morgenavond gevaarlijk weer krijgen, ja ja mensen, we hebben weer een weeralarm, code oranje en code rood, ik herhaal code oranje en code rood
Alleen maar om te voorkomen dat alle snelwegen dichtslippen vanwege mensen die teugkomen vanwege vakantie ed.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat we morgenavond gevaarlijk weer krijgen, ja ja mensen, we hebben weer een weeralarm, code oranje en code rood, ik herhaal code oranje en code rood
ik vond de vorige leuker, ik hoor dat ik de 4de ben, maar wel duidelijk denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zou wel zon willen, dan ga ik misschien maar eens naar het strand.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je zwemmen zonder dat je daarvoor naar het strand/zwembad moet gaan.
hier niet, en anders blaas ik de wolken wel wegquote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaat het morgen niet de hele dag regenen?
zwembad is 3 minuten lopen, we zijn zo thuisquote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lekkerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou wel zon willen, dan ga ik misschien maar eens naar het strand.
Wat heb ik nu weer fout gedaan?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso kan ik er slecht tegen als mensen opeens een heel andere UI nemen.
Deisyy..
beterquote:Op zondag 8 juni 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, gelukkig dezelfde ideeen![]()
Ik kan er niet tegen als ik een andere UI 'moet' nemen, de eerste 5 jaar had ik niet eens een UI, maar toen ik mod werd vond men het nodig, en de huidige heb ik een jaartje of 4 en is mn 2dequote:Op zondag 8 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Deisyy..
Ik dacht ik zoek het even op, maar de website is ook dood, dus....quote:
Jij verandert ook wel eens, paar uurtjes er naar kijken en je weet niet beter meerquote:Op zondag 8 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Deisyy..
Die van mij zijn aan het BBQ-en, alle ramen en deuren dicht.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laat maar komen, mijn buren maken herrie op de stoep.
Toestandquote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die van mij zijn aan het BBQ-en, alle ramen en deuren dicht.
Lekker hoor!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
O, ik zag alleen de smiley en vergat te lezenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Deisyy..
Je bent nu een setje met soury?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik zag alleen de smiley en vergat te lezen![]()
Ja sorry, mensen dachten door mijn ava dat ik een setje was met chufi en dat gaf nogal wat verwarring, dus na 7 jaar heb ik afscheid genomen en deze van soury gehad.
Het zal heus wel wennen, echt
Ze voorspellen voor vanavond geen drama's, dus dat is lekker verdiend.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon kreeg om half 7 vanavond een telefoontje of ie een spoedritje naar Klazienaveen wilde doen, dus ik zeg, tot vannacht dan maar want wij wonen onder rotterdam, dus het weer mag wel een beetje normaal blijven van mij![]()
En voor hem top want is een zondag en feestdag
En het is ook lekker rustig natuurlijk dus helemaal top voor hem en lekker verdiend jaquote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze voorspellen voor vanavond geen drama's, dus dat is lekker verdiend.
Joezi is weer verdwenen, het weer trekt de mensen weg hierquote:Op zondag 8 juni 2014 22:04 schreef Miek37 het volgende:
Ik wil ook een andere UI... Joeziiiieeee, helluuuup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |