Het ging niet mis in de vijftiger jaren. Probleem is dat de gastarbeiders niet werden teruggestuurd. Maar de sluizen gingen echt open in de jaren '80 en '90, eerst voor gezinshereniging en later asielzoekers.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik waarschuw je maar vast.... jouw idee van monocultuur is niet te verwezenlijken met je beperkte pakket van culturele zuiveringen.
ps.. wat ging er precies mis in de vijftiger jaren eigenlijk ?
Ze is Afrikaans/Frans. En moslim. Ik heb niets met geloof. Zij heeft het mij nooit moeilijk gemaakt. Mijn ex die boeddhist is en een kleur heeft ook niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het gaat niet om kleur. Als je Nederlander bent, kun je niet uitgezet worden. Dat begrijp jij ook wel.
En jij wilt hun kinderen en kleinkinderen nu wegpesten ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het ging niet mis in de vijftiger jaren. Probleem is dat de gastarbeiders niet werden teruggestuurd.
Ik ben ook niet voor massa import. Maar jij roept wel iets anders eerder.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het ging niet mis in de vijftiger jaren. Probleem is dat de gastarbeiders niet werden teruggestuurd. Maar de sluizen gingen echt open in de jaren '80 en '90, eerst voor gezinshereniging en later asielzoekers.
Ik heb al gezegd dat mijn ideaal niet volledig te realiseren is omdat je die massa-immigratie niet kunt terugdraaien. Ik hoop dat het een waarschuwing is voor Oost-Europese landen en dat zij niet dezelfde fout maken.
Heb ik het over wegpesten gehad?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En jij wilt hun kinderen en kleinkinderen nu wegpesten ?
De mensen waar jij het over hebt passen zich niet aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Heb ik het over wegpesten gehad?
Als die kleinkinderen gewoon Nederlands zijn, dan zijn ze niet afhankelijk van al die linkse multiculti clubjes en subsidies die ik af wil schaffen. Sterker nog, dan zullen ze juist blij zijn. De goede allochtonen hebben enorm last van een slecht imago door onaangepasten, niet werkenden en straatterroristen. Zodra we daar van af zijn is dat juist voor allochtonen een enorme opsteker.
Zo zou het moeten zijn. De Europese cultuur is bovendien het meest beschaafd en succesvol en daar mogen we trots op zijn. Geweld, kinderarbeid en mensenrechtenschendingen zijn vrijwel helemaal verdwenen. En ook de ernstige armoede wordt bestreden. Op geen continent wordt dat zo goed aangepaktquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
Europa is van de Europeanen. Onze culturen, onze regels. Alles wat hier binnenkomt heeft zich maar te schikken. Klaar.
Wat houdt dat in dan? Dat is leeg gepraat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
Europa is van de Europeanen. Onze culturen, onze regels. Alles wat hier binnenkomt heeft zich maar te schikken. Klaar.
Oost Europa werkt goed?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn. De Europese cultuur is bovendien het meest beschaafd en succesvol en daar mogen we trots op zijn.
Ook. Zelfs Rusland en Wit-Rusland zijn een oase van beschaving in vergelijking met Afrikaanse landen.quote:
Totaal niet het geval.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ook. Zelf Rusland en Wit-Rusland zijn een oase van beschaving in vergelijking met Afrikaanse landen.
Subtielquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
Het ging over Europa. Wat weet jij nu over Afrika?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ook. Zelfs Rusland en Wit-Rusland zijn een oase van beschaving in vergelijking met Afrikaanse landen.
De Polen zijn een voorbeeld voor de rest van de wereld:quote:
Nee.. maar daar komt je discriminerende plannetjes wel op neer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Heb ik het over wegpesten gehad?
Hoe wil jij clubjes afschaffen? Vrijheid van vereniging is een grondwettelijk recht.quote:Als die kleinkinderen gewoon Nederlands zijn, dan zijn ze niet afhankelijk van al die linkse multiculti clubjes en subsidies die ik af wil schaffen.
Tuurlijk.. mensen willen graag weggepest wordnequote:Sterker nog, dan zullen ze juist blij zijn.
Autochtonen die mogen wel aankloten dus ? Mensen met een buitenlandse afkomst die jij minacht die wilt je verbannen... of wegpestenquote:De goede allochtonen hebben enorm last van een slecht imago door onaangepasten, niet werkenden en straatterroristen. Zodra we daar van af zijn is dat juist voor allochtonen een enorme opsteker.
Ver van. Daarom ben ik mij aan het opwinden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je iets tegen mensen met een kleurtje?
Alle subsidies intrekken, dan verdwijnen ze vanzelf. Heeft niks met vrijheid van vereniging te maken. Sterker nog, als ze zonder subsidie voort kunnen bestaan is dat prima. Maar dat zal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:07 schreef Bluesdude het volgende:
Hoe wil jij clubjes afschaffen? Vrijheid van vereniging is een grondwettelijk recht.
Dat is toch wegpesten wat je doet ? Mensen mogen van jou omdat ze niet Nederlands bepaalde subsidies niet hebben.
Ik denk dat vaak over blanken als blanke. Volgens mij werkt dat echt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Dit.
Elke keer als ik zo'n jankneger op tv zie vraag ik me af of we die niet beter een maandje richting Afrika kunnen sturen. Dan ziet hij meteen hoe goed hij het hier heeft.
Wie precies?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Alle subsidies intrekken, dan verdwijnen ze vanzelf. Heeft niks met vrijheid van vereniging te maken. Sterker nog, als ze zonder subsidie voort kunnen bestaan is dat prima. Maar dat zal niet gebeuren.
Dus mensen mogen niet meer in Europa leven met gewoontes en ideeën die volgens jou niet Europees zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |