quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:ik snap niet dat de rechtse kiezer altijd die extreem-rechtse groeperingen een hand boven het hoofd houden....
Zolang een partij niet aanzet tot haat moet ze mee kunnen doen aan de verkiezingen.
Als extreem-links mee mag doen, dan moeten partijen ter rechter zijde gelijkwaardig behandeld worden.
quote:Omdat de linkse kiezer hier ook extreem links (groen links onder meer) de hand boven het hoofd houdt . En ook omdat anti democratische linkse krachten niet willen dat zulke partijen meedoen aan verkiezingen. IEdere partij mag meedoen aan de verkiezingen, het wordt pas een gevaar als 10% van Nederland op de NVU gaat stemmen want dan is er iets aan de hand lijkt mij.
Op maandag 21 oktober 2002 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik snap niet dat de rechtse kiezer altijd die extreem-rechtse groeperingen een hand boven het hoofd houden....
De meeste mensen zijn zeer vooringenomen hier en praten de links fascistische propagandamachine na dat de NNP extreem rechts is. Anders denken hoeft niet, zelf denken wel! En daarmee bedoel ik dat je het programma en de lijst moet afwachten en zien/lezen wat ze willen en hoe ze het willen.
Dat de NNP buitenlanderhaat oproept is precies het geschreeuw van een linkse nitwit die totaal niet weet waar hij het over heeft.
quote:Deze verwijzingen hebben niet allemaal banden met de NNP. De NNP is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze internet pagina's.
Op maandag 21 oktober 2002 14:17 schreef nixtheman1980 het volgende:[..]
Omdat de linkse kiezer hier ook extreem links (groen links onder meer) de hand boven het hoofd houdt . En ook omdat anti democratische linkse krachten niet willen dat zulke partijen meedoen aan verkiezingen. IEdere partij mag meedoen aan de verkiezingen, het wordt pas een gevaar als 10% van Nederland op de NVU gaat stemmen want dan is er iets aan de hand lijkt mij.
De meeste mensen zijn zeer vooringenomen hier en praten de links fascistische propagandamachine na dat de NNP extreem rechts is. Anders denken hoeft niet, zelf denken wel! En daarmee bedoel ik dat je het programma en de lijst moet afwachten en zien/lezen wat ze willen en hoe ze het willen.
Dat de NNP buitenlanderhaat oproept is precies het geschreeuw van een linkse nitwit die totaal niet weet waar hij het over heeft.
(waarom som je ze dan op!?)
Nederland en Vlaanderen:
Voorpost Nederland - Vlaanderen
Heemland Forum voor Nederlandse politiek
Vlaams Blok
VBJ Vlaams Blok Jongeren
Europa:
FPÖ Die Freiheitliche Partei Österreichs
Deutschen Volksunion Duitsland
Front National Frankrijk
British National Party Engeland
Deense Volkspartij (Dansk Folkeparti) Denemarken
Miép Hongarije
leuk he? ze hebben ook buitenlandse vriendjes...!
en dan het tegen 'de islamitisering' van Nederland te zijn... nou daar wordt het land harmonieus van....
ik zou zeggen tegen al die personen die deze uiterst rechtse partijen steunen en een hand boven het hoofd houden: ga even buiten spelen, en naief wezen...
quote:Volgens mij wordt het land er juist slechter van als de boel hier geďslamitiseerd wordt.
Op maandag 21 oktober 2002 14:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:en dan het tegen 'de islamitisering' van Nederland te zijn... nou daar wordt het land harmonieus van....
Fortuyn was ook fel tegen de islamisering van onze cultuur, schreef daar zelfs een uitstekend boek over. Leverde hem ook een hoop stemmen op, en terecht.
quote:En toch heeft niemand me nog kunnen uitleggen wat het precies inhoudt, en welk gevaar er in zou moeten zitten.
Op maandag 21 oktober 2002 15:07 schreef R@b het volgende:[..]
Volgens mij wordt het land er juist slechter van als de boel hier geďlsamitiseerd wordt.
Fortuyn was ook fel tegen de islamisering van onze cultuur, schreef daar zelfs een uitstekend boek over. Leverde hem ook een hoop stemmen op, en terecht.
quote:Dan moet je dat boek van Fortuyn lezen.
Op maandag 21 oktober 2002 15:08 schreef gelly het volgende:[..]
En toch heeft niemand me nog kunnen uitleggen wat het precies inhoudt, en welk gevaar er in zou moeten zitten.
Aanradertje.
quote:Waarom zou ik ? Je kunt het me toch gewoon vertellen ?
Op maandag 21 oktober 2002 15:09 schreef R@b het volgende:[..]
Dan moet je dat boek van Fortuyn lezen.
Aanradertje.
quote:Herhaling van zetten?
Op maandag 21 oktober 2002 15:11 schreef gelly het volgende:[..]
Waarom zou ik ? Je kunt het me toch gewoon vertellen ?
In hoofdstuk 3 van Tegen de islamisering van onze cultuur schrijft Fortuyn o.a
Ik tik even wat over:
Laat er dan ook van meet af aan geen onduidelijkheid over bestaan dat de scheiding tussen Kerk en Staat, die bepalend is voor onze samenleving, niet iets is waarover valt te marchanderen.
Dit is een zeer belangrijke universele waarde
Het zou goed zijn om deze waarde op te nemen in de verklaring van de universele rechten van de mens, want het is geen Westers speeltje. Het is de voorwaarde voor de vestiging van een echte (parlementaire)democratie.
Groot probleem is dat de fundamentalisten geen scheiding van staat en kerk (er)kennen. Men verwerpt het zelfs.
Tot nu toe is er geen enkel land met een grote islamitische stroming, behalve Turkije die zeer strikt tegen fundamentalisten optreedt, die ook maar in de buurt van een democratie komt.
Verder worden met de islamisering van Nederland de religieuze tegenstellingen weer op scherp gezet: Dat soort zaken kwamen gelukkig steeds minder voor, gereformeerden, streng christelijken, alle verloren ze goddank veel terrein. Maar de islam is in opmars: Probeer als ongelovige maar eens een moslim meisje te trouwen.
= = ==
En geef jij nu maar eens aan waarom een islamisering van Nederland goed is voor hen die niets van Allah willen weten.
quote:Waarom houdt jij een partij, die actief samenwerkt met van allerlei extremistische knokploegjes, de hand boven het hoofd?
Op maandag 21 oktober 2002 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik snap niet dat de rechtse kiezer altijd die extreem-rechtse groeperingen een hand boven het hoofd houden....
quote:Fortuyn wilde ook VEE in flatgebouwen houden. Dus wat betreft die goede ideetjes valt het wel erg tegen.
Op maandag 21 oktober 2002 15:09 schreef R@b het volgende:[..]
Dan moet je dat boek van Fortuyn lezen.
Aanradertje.
quote:Klopt. Het vluchtelingenprobleem los je niet op door iedereen maar hier binnen te laten. Dat probleem los je op door in de Derde Wereld daadkrachtige en structurele hulp te geven. Weinig partijen hebben deze visie. Ben bezig samen met iemand om te kijken wat er precies komt kijken bij het oprichten van een partij.
Op maandag 21 oktober 2002 18:12 schreef Nyrem het volgende:[..]
Fortuyn wilde ook VEE in flatgebouwen houden. Dus wat betreft die goede ideetjes valt het wel erg tegen.
Een goed idee van Fortuyn was daadkrachtige hulp in de regio. Dus ervoor zorgen dat 3e wereldlanden meekunnen doen in de westerse wereld. Armoe bestrijden enzo....
Want de meeste mensen benaderen het vluchtelingenprobleem veels te eenzijdig.
quote:Wat is hier nu verkeerd aan? Je stapelt een aantal varkensfokkerijen of kippenfokkerijen op elkaar, zet dit op de Maasvlakte en klaar! Niet echt een verandering met de huidige situatie, het is alleen beter voor het milieu.
Op maandag 21 oktober 2002 18:12 schreef Nyrem het volgende:[..]
Fortuyn wilde ook VEE in flatgebouwen houden. Dus wat betreft die goede ideetjes valt het wel erg tegen.
quote:Delen van GroenLinks zijn als extreem-links te betitelen.
Op maandag 21 oktober 2002 18:12 schreef Verbal het volgende:GroenLinks = extreem links
V.
Ik noem een radicale milieu activist als Wynand Duyvendak, of ik noem het feit dat GL is voortgekomen uit ondermeer de CPN.
quote:Mijn idee.
Op maandag 21 oktober 2002 18:17 schreef freako het volgende:[..]
Wat is hier nu verkeerd aan? Je stapelt een aantal varkensfokkerijen of kippenfokkerijen op elkaar, zet dit op de Maasvlakte en klaar! Niet echt een verandering met de huidige situatie, het is alleen beter voor het milieu.
Alsof een varken het door heeft dat hij in een opgestapelde stal staat. Bovendien hoeven ze dan niet meer langdurig vervoerd te worden naar de slachterij, want dat vervoer wordt (ook) als zeer dier-onvriendelijk gezien.
quote:Als dat zo zou zijn, waarom maakt men zich dan zo druk om de betiteling van bepaalde ideeën van de heer Fortuyn als zijnde extreem-rechts?
Op maandag 21 oktober 2002 20:12 schreef R@b het volgende:[..]
Delen van GroenLinks zijn als extreem-links te betitelen.
Ik noem een radicale milieu activist als Wynand Duyvendak, of ik noem het feit dat GL is voortgekomen uit ondermeer de CPN.
En dan is de NNP ZEKER het predikaat extreem-rechts waardig.
V.
quote:Als je de balans zo stelt wil ik alles vanaf LPF als extreem rechts betitelen......
Op maandag 21 oktober 2002 20:17 schreef Verbal het volgende:[..]
Als dat zo zou zijn, waarom maakt men zich dan zo druk om de betiteling van bepaalde ideeën van de heer Fortuyn als zijnde extreem-rechts?
En dan is de NNP ZEKER het predikaat extreem-rechts waardig.
V.
De enige vorm van extreem linksheid (excuse le mot) zijn een stel ontspoorde milieuactivisten die de term links misbruiken....... ik zie geen echte communistische bewegingen hier, of rebellen met AK47's oid....
Antisemitisme en het ridiculiseren van religies en het achterlijk verklaren van hele volkeren is ABSOLUUT extreem rechts.....En ga nou niet weer lopen janken, maar doe die buik eens inhouden en de borst naar voren en zeg ja!!! ik ben extreem rechts....in plaats van het verdraaien en kontjedraaien en gemiet om de term racisme en gelijkheid. Je kunt natuurlijk altijd ook een woordenboek pakken
en de betekenis van die woorden even opzoeken.....
quote:Dat moet wel, omdat partijen als GL en SP er alles aan doen deze partij te laten verbieden.
gemiet om de term racisme en gelijkheid
quote:Hoe kom je daar trouwens bij?
Op maandag 21 oktober 2002 20:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat moet wel, omdat partijen als GL en SP er alles aan doen deze partij te laten verbieden.
En sorry hoor, maar zo'n foto als eerder in dit topic zegt eigenlijk al genoeg...
quote:...maar ze hebben dus blijkbaar gelijk, want anders zou er niet omheen gemiet worden
Dat moet wel, omdat partijen als GL en SP er alles aan doen deze partij te laten verbieden.
V.
quote:Ik snap het ook niet, als de idealen van extreem-rechts zo geweldig zijn, kom je daar toch gewoon voor uit ? Mag je eindelijk zeggen wat je denkt, doen ze het nog niet.
Op maandag 21 oktober 2002 20:30 schreef Verbal het volgende:[..]
...maar ze hebben dus blijkbaar gelijk, want anders zou er niet omheen gemiet worden
V.
quote:Dat is een keer in het nieuws geweest. Geloof dat de SP pleitte voor een verbod op de NNP. Ook heeft de SP Leeuwarden de andere partijen voor de gemeenteraadsverkiezingen een mail gestuurd met het verzoek over posters van de NNP heen te plakken.
Op maandag 21 oktober 2002 20:29 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Hoe kom je daar trouwens bij?
En sorry hoor, maar zo'n foto als eerder in dit topic zegt eigenlijk al genoeg...
Welke foto heb je het over Aart?
quote:Pardon
Op maandag 21 oktober 2002 20:25 schreef DaBuzzzzz het volgende:Antisemitisme en het ridiculiseren van religies en het achterlijk verklaren van hele volkeren is ABSOLUUT extreem rechts.....
Ook extreem-links.
quote:Racisme ie verboden, punt! En denk jij niet net als ik dat dat terecht is??? alle actualiteiten ten spijt. Het GAAT om het individu, als die niet spoort of foute dingen doet, aanpakken!! meer hoef je niet te weten. Dat is het enige onderscheidt dat je moet maken......
Dat is niet links, maar logisch nadenken. Ik snap echt niet wat daar nou zo moeilijk aan is.....En al helemaal niet dat een partij met zulke domme standpunten kan verkondigen en daarmee serieus genomen wil worden. Dat er volk nog intrapt ook vind ik nog veel ergen.
Deze NNP speelt nog subtieler in op de sentimenten, net als die www.groen-rechts.nl die ik eerder aanhaalde, door het mileu erbij te betrekken. Dat is toch verneukeratief als de pest???
quote:O. Ok, punt voor u. Het overplakken van Fortuynposters vond ik ook een beetje jammer destijds.
Op maandag 21 oktober 2002 20:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat is een keer in het nieuws geweest. Geloof dat de SP pleitte voor een verbod op de NNP. Ook heeft de SP Leeuwarden de andere partijen voor de gemeenteraadsverkiezingen een mail gestuurd met het verzoek over posters van de NNP heen te plakken.
Nou ja, de NNP is kantje boord, zij brengen extreem-rechts op een diplomatieke manier. Want dat het extreem-rechts is, staat buiten kijf, hoewel de grens van wat extreem-rechts is door sommigen steeds verder opgeschoven wordt. Dat hele eigen volk eerst geklets, brrr.
quote:Eerder in dit topic, een foto van een gezellig clubje NNP'ers, met zwarte bomberjacks en kaalgeschoren hoofden...
Welke foto heb je het over Aart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |