Because sex sells!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:24 schreef ato het volgende:
Hahaha die margriet en arjan waarom is dit gselecteerd?
Kovacs!!!!!! of nah, vooruit, Dotanquote:Op zondag 29 juni 2014 00:28 schreef ato het volgende:
Leuk die Tiomas
Ik vind nu dat Dotanmoet gaan klaar!
Die heeft geen kaart nodig, die stond vandaag voor 250000 man op Glastonbury te zingenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:32 schreef Pluto1975 het volgende:
Hoewel het voor Caro Emerald ook geen slechte stap zou zijn na de stilte en haar zwangerschap zichzelf weer op de kaart te zetten.
Is ze bevallen dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft geen kaart nodig, die stond vandaag voor 250000 man op Glastonbury te zingen
Ja al lang en breed van een dochterquote:
nou, gefeliciteerd allenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja al lang en breed van een dochter
Na de zomer denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:24 schreef ato het volgende:
Al geslapen en nuchter!
Ik ben benieuwd met wie de TROS/Avro aan het onderhandelen zijn!
Gaan wij het deze zomer horen of na de zomer?
Ja, vóór!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef ato het volgende:
Ik zag Dotan vanavond bij tv voetbal of zoiets, maar wat is het een geweldige zanger, mooie jongen en symphatiek.
Ik ben er uit TROS/Avro Dotan wil volgend jaar, contracteer hem nu!!!!
Het enige wat me doet afknappen is dat het de zoon van Patty Harpenau isquote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef ato het volgende:
Ik zag Dotan vanavond bij tv voetbal of zoiets, maar wat is het een geweldige zanger, mooie jongen en symphatiek.
Ik ben er uit TROS/Avro Dotan wil volgend jaar, contracteer hem nu!!!!
wat erg!!quote:Op maandag 30 juni 2014 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het enige wat me doet afknappen is dat het de zoon van Patty Harpenau is
Hoeveel mensen buiten Nederland weten wie Patty Harpenau is? Geen?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het enige wat me doet afknappen is dat het de zoon van Patty Harpenau is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |