Iedereen onthoudt de twee hits wel, maar het album niet, denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar niet met een plaat van 2006 of later.
Kings of Leons Only By The Night kun je nog over discussiëren.
Een van de beste albums van deze generatie in mijn ogen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:09 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Iedereen onthoudt de twee hits wel, maar het album niet, denk ik.
Ik zit ook diep te denken. The Seldom Seen Kid van Elbow komt denk ik ook wel in aanmerking. En Editors - An End Has A Start wellicht?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds 2005 zijn er weinig echte album classics afgeleverd. Ja, Arctic Monkeys' 1e album en misschien The Suburbs.
Alleen het album The Resistance dan nog.. Staan super nummers op. Laatste album dan inderdaad.. meh.. Wat minderquote:Op zondag 8 juni 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar niet met een plaat van 2006 of later.
Kings of Leons Only By The Night kun je nog over discussiëren.
Het lijkt mij niet de juiste plaats voor deze discussie wellicht, maar ik kan het hier alleen maar mee oneens zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een van de beste albums van deze generatie in mijn ogen.Geweldige plaat
Ja, dit vind ik wel weer okayquote:Op zondag 8 juni 2014 16:17 schreef richolio het volgende:
Twenty One Pilots nu even aanschouwen via de streamHeel erg prima bandje
Boo!quote:Op zondag 8 juni 2014 16:13 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet de juiste plaats voor deze discussie wellicht, maar ik kan het hier alleen maar mee oneens zijn.
Van wat ik er van op tv zag, druk en emotioneel.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik kan onmogelijk alles teruglezen. Hoe was het met Thé Lau en The Scene ?
Wel aardig, maar ik ben dan ook geen fan ervan. Waren nog gastzangers, Pascal Jacobs, Angelique Govaert en zanger van Deus geloof ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik kan onmogelijk alles teruglezen. Hoe was het met Thé Lau en The Scene ?
Ik las wel dat er veel mensen niet meer in konden.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Van wat ik er van op tv zag, druk en emotioneel.
Oh noesquote:Op zondag 8 juni 2014 16:39 schreef Burner82 het volgende:
Pinkpopgangers moeten ook voor zondagavond rekening houden met fikse onweersbuien, mogelijk zelfs met hagel.
Volgens Meteo Limburg blijft het deze tropisch warme dag niet bij de flinke hoosbui die zondagmorgen over het festivalterrein en de bijbehorende campings trok. De buien komen in de loop van de avond vanuit het zuiden opzetten.
Tentpodia
Het voorspelde onweer kan roet in het eten gooien voor de optredens van Editors, John Newman en Arctic Monkeys die de laatste uren op de buitenpodia spelen. Na zeven uur staan ook nog Brothers & Bones, Robert Plant en enkele DJ-acts op het programma, maar die spelen allemaal in de overdekte tenten.
Als het zo gaat hagelen als gisteren bij België-Tunesië wordt het nog spannend daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |