quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan wel![]()
Ze zijn al een keer samen gespot terwijl ze aan het repeteren waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke? (ik ken hun nieuwe cd niet)quote:Op zondag 8 juni 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop op 1 plaat.. maar die duurt op de cd al 7 minuten
Is al een oude. I won't see you tonight pt 1 (9 minuten zelfs). Voor mij toch wel de beste plaat van ze.quote:
Ik vind de muziek wel goedquote:Op zondag 8 juni 2014 20:35 schreef Vatta het volgende:
Dit zijn zin echt van die artiesten die even een Hype zijn er waar je vervolgens niks meer van hoort. Bakvissengeneratiemuziek.
Haha laat die band maar spelen en die gozer backstage een paar bacotjes drinken.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind de muziek wel goedZijn stem, mwoa. paar nummers kan ik wel hebben, meer ook niet. Laat de band maar gewoon spelen
Ah toch het liedje wat ik dachtquote:Op zondag 8 juni 2014 20:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is al een oude. I won't see you tonight pt 1 (9 minuten zelfs). Voor mij toch wel de beste plaat van ze.
Je hebt het verkeerde knopje geraakt... moetquote:
Cultura24 op tvquote:Op zondag 8 juni 2014 20:51 schreef richolio het volgende:
NeeeMijn computer gaat niet meer aan. Andere manieren om de stream te bekijken..?
Ziggo: cultura 24, zender 222quote:Op zondag 8 juni 2014 20:51 schreef richolio het volgende:
NeeeMijn computer gaat niet meer aan. Andere manieren om de stream te bekijken..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |