Anders ik welquote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier was ik goffetomme wel graag bij geweest
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier was ik goffetomme wel graag bij geweest
Ja ik merk dat het me op plaat niet meer zoveel doet maar als ik het dan live hoor vind ik het wel echt heel sterkquote:
Ook op het album blijft het geniaal imo.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik merk dat het me op plaat niet meer zoveel doet maar als ik het dan live hoor vind ik het wel echt heel sterk
bekertjes water worden uitgedeeld door t rode kruis en de securityquote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef TheStranger1158 het volgende:
Weet iemand of de eerste rij(en) besproeid worden met water? Geven ze met deze hitte ook wel wat water te drinken aan de eerste rij, weet iemand dat?
Tof nummer. Jammer dat het laatste album van ze zo zwak is. De vorige albums vond ik allen super.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze doen ze trouwens echt nooit live, is ook een bonus track natuurlijk. Wel vet om eens te horen.
Edit: oh, schijnbaar hebben ze 'm dit jaar wel vaker gedaan.
Dus we krijgen toch nog een kwartier Ed Sheeran straks.quote:Ed Sheeran-fans opgelet! Op veler verzoek zenden we 21.15 een kwartier van zijn set uit op de stream. Kijk mee: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)p14-spoorboekje.html … #pp14
Zeer jammer.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:43 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Dus we krijgen toch nog een kwartier Ed Sheeran straks.
Ik vind juist hun eerste album het minste eigenlijk. Munich is een sterk nummer, maar de meeste andere nummers zijn relatief eentonig vergeleken met hun nieuwere werk. Iets als All Sparks of Someone Says klinkt wel leuk, maar heb je na 4 of 5 keer wel gehoord, terwijl iets als Sugar of Honesty dan juist mooi begint te worden. Er zit gewoon meer diepgang en vooral meer gevoel in.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:42 schreef Vatta het volgende:
[..]
Tof nummer. Jammer dat het laatste album van ze zo zwak is. De vorige albums vond ik allen super.
Ik snap echt niet waarom mensen klagen over het laatste album. Het is wat directer, maar ik vind het misschien wel hun meest constante album.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:42 schreef Vatta het volgende:
[..]
Tof nummer. Jammer dat het laatste album van ze zo zwak is. De vorige albums vond ik allen super.
Ik vind The Back Room ook niet meer zo súper nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind juist hun eerste album het minste eigenlijk. Munich is een sterk nummer, maar de meeste andere nummers zijn relatief eentonig vergeleken met hun nieuwere werk. Iets als All Sparks of Someone Says klinkt wel leuk, maar heb je na 4 of 5 keer wel gehoord, terwijl iets als Sugar of Honesty dan juist mooi begint te worden. Er zit gewoon meer diepgang en vooral meer gevoel in.
Ik moet wel zeggen dat In This Light And On This Evening wel hun beste album blijft imo, die bombastische stijl was echt heerlijk. Vooral Bricks and Mortar, zo'n heerlijk nummer. <3 (en Papillon natuurlijk)
Ja WTF inderdaad?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Volgens het tijdschema begint AM toch 21:15? Waarom de uitzending eigenlijk :30?
We missen dus een kwartier Arctic Monkeys.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:43 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Dus we krijgen toch nog een kwartier Ed Sheeran straks.
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
We missen dus een kwartier Arctic Monkeys.
Ik hoop dat ze het gewoon later uitzenden, wil niet Do I Wanna Know missenquote:Op zondag 8 juni 2014 19:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
We missen dus een kwartier Arctic Monkeys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |